Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy to ma sens? Rekompozycja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ABC258

ABC258

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 52 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    Czy to by miało sens ponieważ szczerze powiem że do mojej redukcji jeszcze 2/3 miesiące a już tego fatu nazbierało się 17,5% (Wszystko weszło super bo 3,5kg miecha a zaczynałem z 15%). Tak więc moje pytanie.
    Zakładając że moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 3000kcl to czy sens byłby 2 tygodnie masa. tydzien redukcja, tydzień utrzymanie wagi. Jak wyglądało by to w praktyce. Zakładając że cały cykl trwałby 4x7=28dni. 
     
    Za deficyt kaloryczny bierzemy zerowe zapotrzebowanie w każdym cyklu tzn. +500 = 3500, +250 = 3250. Żeby nie wyszło że 10-14 mamy +750kcl.
     
    Dzień 1-10 +250kcl - powolna masa +0,35kg
    Dzień 10-14 +500kcl - przyśpieszenie metabolizmu +0.3kg
    Dzień 14-21 -500kcl - szok dla organizmu więc waga spada -0,5kg
    Dzień 21-28 +0 - organizm wraca do norm, hormony się uspokajają; waga stoi. 
     
    Obcinamy tylko z węglowodanów, białko minimalnie 2g/kg.
     
    Tym sposobem budujemy 0,65kg masy po czym tracimy 0,5kg tylko na początku zyskujemy mięso + fat (75 do 25) a potem tracimy fat i troszke mięsa (75 do 25).
     
    Podsumowując w ciągu 28 dniowego cyklu zyskaliśmy 0.35kg masy mięśniowej i straciliśmy 0.2kg tkanki tłuszczowej. 
    (Oczywiście jest to założenie że nasza dieta i regeneracja jest przeciętna, czym czystsza będzie micha tym lepsze będą efekty; Nawet do +0,55kg mięsa i -0,4kg sadła)
    Co o tym myślicie bo teoretycznie głupie nie jest i działać powinno. Jest to pewna forma re-kompozycji ale skoro do redukcji zostało mi 3 miesiące to mógłbym zrobić 3 takie cykle. 
     
    EDIT. Waga będzie skakać ale to będzie woda i glikogen.
    EDIT2. Po 3 takich cyklach czyli akurat do redukcji mógłbym zyskać około 1,2kg mięsa i stracić 0,6kg sadła. Sylwetka wizualnie by się poprawiła a dało by mi to lepszą baze na redukcje. Czy to ma sens?

    Edytowany przez ABC258, 15 marzec 2016 - 20:39 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6136 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    sens jest tylko jak się przekonasz

    przykład dnia x masz taki wysiłek a dnia y masz dodatkowo skosić trawę albo porąbać drewno już jest inne zapotrzebowanie.

    rekomp jest trudny . trzeba poznać/znac swój organizm.

     

     

    sam się w rekompa zaczynam bawić ale trochę inaczej sobie to wymyśliłem , nie mniej jednak poowodzenia ;_)


    • 0

    #3
    ABC258

    ABC258

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 52 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    Tzn. Jeżeli moja aktywność będzie większa na dniach "masowych" albo "zerowych" to standardowo +200kcl. Ale nie wiem czy warto się w to bawić. Bo kurcze +1,25kg mięcha i -0,6kg fatu może wyglądać gorzej niż 2,75kg mięcha i 0,25kg fatu. Jak myślisz bo potem i tak redukcja. 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko