Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy ten trening jest prawidlowy i skuteczny?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Kyriakos

Kyriakos

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 47 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    Mam 15 lat,172cm wzrostu i 57kg wagi. Powstaje pytanie czy ten trening jest prawidłowy , kuteczny i czy oplaca się go robic ? Mysle trenowac go tak ze 3 miesiace %) Ten trening przyczynia się na zmiene kształtu ciała(wzrost miesni,wyrzeźbienie brzucha itp…)?Liczbe powtórzeń i seri będę zwiekszał z czasem kiedy będę gotowy::) jestem poczatkujacy i nie mam doswiadczenia takze prosze o zrozumienie :Dpozdrawiam


    Rozgrzewka w kolejności:
    1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu krążenie ramion w przód i w tył po 15-20 razy.
    2. Stanie w rozkroku ramiona w góre, skłony tułowa w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy.
    3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15-20 razy.
    4. Stanie w rozkroku, opad tułowia, ramiona w bok, skręty tułowia 15 razy.
    5. Krażenia bioder w staniu w obie strony 15-20 razy.
    6. Stanie w szerokim rozkroku, ramiona na biodra, półprzysiady na lewej i prawej nodze 10-15 razy.
    7. Klęk podparty, ugiecia ramion 10-15 razy.
    8. Leżenie przodem, skłon tułowia w tył wytrzymać kilka sekund, ćwiczenie powtórzyć.
    9. Leżenie tyłem, naprzemianstronne unoszenie nóg 10 razy każda noga.
    10. Stanie w lekkim razkroku, skręty głowy z jednoczesnym krażeniem nadgarstków.
    11. Pajacyki ok.20 razy.
    Cwiczenia:
    1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń
    2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń - trudne, lub
    3)Przysiady z obciążeniem w rękach (m. ud) 12-15 powtórzeń
    4)Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń
    5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń
    6) Wyciskanie sztangielek siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń
    7)Uginanie przedramion ze sztangielkami (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń
    8)Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń
    9)Uginanie nadgarstków ze sztanga(m. przedramion) 12-15 powtórzeń
    Rozciaganie:
    1. Rozciąganie mięśni klatki piersiowej i obręczy barkowej - 10 razy.
    2. Rozciąganie mięśni grzbietu, tylnej partii mięśni nóg i pośladków 10 razy.
    3. Rozciąganie mięśni wewnętrznych ud - 10 razy.
    4. Rozciąganie mięśni czworogłowych - 4 razy.
    5. Rozciąganie mięśni łydek - 10 razy.
    6. Rozciąganie mięśni przedramion i ramion - 10 razy.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Zapotrzebowanie na masę dla endomorfika - jak obliczyć? , A jednak będzie walczył. , Dieta do oceny | Prosze o wypowiedzi, czy ta dieta jest odpowiednia dla mnie? , Plan treningowy | potrzebuje planu , Trening ACT

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Rozumiem , ze to trening domatora, takze jest ok.
    • 0

    #3
    Kyriakos

    Kyriakos

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 47 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    aha, dzieki takze zaczynam ten trening ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko