Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy można łączyć BCAA + Vasobolan + Shock?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
daniel6131

daniel6131

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 21 postów
witam.mam pytanie odnosnie tego co w temacie.konczy mi sie cykl na s+s i zostaje mi pol puchy shocka.i teraz pytanie czy moge tego shocka polaczyc z BCAA (np.BCAA XPLODE POWDER) + Vasobolan(HI TECH Vasobolan)+ shock teraphy?
mysle rowniez czy moze po prostu polaczyc shocka z KREATYNA OLIMP.
dajcie jakies propozycje lub rozpiszcie jak to polaczenie brac.
cykl s+s to byl moj pierwszy cykl w karierze na silowni.
waze okolo 100 kg przy wzroscie okolo 190cm.
dzieki wielkie wszystkim co pomoga.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
###Scorpion###

###Scorpion###

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3841 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Można łączyć BCAA z tymi odżywkami. A co do cyklu,to juz zalezy od pieniedzy ;-) .
    • 0

    #3
    daniel6131

    daniel6131

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 21 postów
    a jak najlepiej laczyc te odzywki?
    • 0

    #4
    ###Scorpion###

    ###Scorpion###

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3841 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Aleksandrów Łódzki
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Weź albo Shocka,albo Vasobolan. Shock/Vasobolan przed treningiem-zobacz sam,jaka dawka bedzie optymalna dla Ciebie. Zacznij od najmniejszej proponowanej. Kreatyne polecam CM3 Treca zamiast Olimpu. CM3 to jabłczan,sprawdzony nie tylko przeze mnie. Chwalony bardzo na forum. Kreatyny 10g.dziennie,w przypadku CM3 4 kapsy (5gram) rano 30min.po sniadaniu,4 kapsy od razu po treningu. W dni nietreningowe 4 kapsy 30min.po sniadaniu. BCAA mozesz brac przed bieganiem/SW/aerobami w postaci 1g.na 10kg.wagi CIAŁA. Czyli przed i po treningu tlenowym 10g.BCAA. Moga byc mniejsze dawki,zaleznie od portfela ;-) .
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko