Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
-Mateusz

-Mateusz

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 148 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL/EU
    • Staż [mies.]: 30+/-
    Czesc. Pytanie: czy kreatyna nie przeszkadza w boksie? pompa? rece sa chyba troche ciezsze prawda? a jak z forma? wytrzymaloscia? w tym to chyba pomoga z tego co wiem. Dzieki chlopaki.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    heh' źle myślisz :minetka: Ręce nie tyle cięższe co silniejsze. Kreatyna więcej pomoże niż zaszkodzi, poprawi wytrzymałość, doda siły, masz zły tok rozumowania.
    • 0

    #3
    Tomek_K.

    Tomek_K.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1993 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1xx

    Czesc. Pytanie: czy kreatyna nie przeszkadza w boksie? pompa? rece sa chyba troche ciezsze prawda? a jak z forma? wytrzymaloscia? w tym to chyba pomoga z tego co wiem. Dzieki chlopaki.

    Kreatyna troszkę nawadnia, ale nie przesadzajmy - nie ma żadnego wpływu. :minetka:
    • 0

    #4
    ~Preto

    ~Preto

      Mała Łapa...:/

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5827 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Miasto Tysiąca Noży
    • Staż [mies.]: 28
    Ja trenuje sw i szamałem nieraz kretkę i róźnicy nie zauważyłem, tlyko masa i siła poszła w górę %)
    • 0

    #5
    Helth

    Helth

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 240 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    Dokladnie tak jak wyzej.
    Moge dodać ze mi forma na kreatynie bardzo mocno poszla w gore, wiec napewno nie przeszkadza :)
    • 0

    #6
    piterrr84

    piterrr84

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 377 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4lata
    a kreatyne ktora najlepiej jablczan pirogronian czy cytrynian?? czy to bez roznicy w sportach walki?
    • 0

    #7
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Mono jak juz to w mniejszych dawkach (2-5g zaleznie od wagi ciala, zreszta stala suplementacja w sportach walki jest dobrym rozwiazaniem), retencja niekiedy nie jest wskazana.
    Albo jablczan.
    • 0

    #8
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71
    Kreatyna rowniez przyspiesza regeneracje po treningu co jest bardzo wazne jesli trenujesz ciezko i czesto.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko