Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy jest na forum trener judo?

- - - - - judo trening judo ćwiczenia do judo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
shymon13

shymon13

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdzieś na podlasiu
    • Staż [mies.]: 7
    Witam, czy jest na forum jakiś użytkownik ktory trenuje judo i zna się na trenowaniu innych, chodzi mi dokladnie o to zeby sie z taka osoba skontaktować poniewaz szukam ćwiczen na gumach i treningach i nie wiem czy to co mam jest dobre wiec jeśli ktoś by mi podpowiedział pare rzeczy to byłbym happy :) Prosze o kotnakt ;)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    shymon13

    shymon13

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 245 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdzieś na podlasiu
    • Staż [mies.]: 7
    Nie ma nikogo kto by się chociaż troche na tym znał?!???!?!?!?!?!
    • 0

    #3
    kot090

    kot090

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 203 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    trenowalem pare lat judo. moze moglbym pomoc.
    • 0

    #4
    lukaas96871

    lukaas96871

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 13 postów
    Napisz na PW, coś tam ogarniam.
    • 0

    #5
    Ludwi

    Ludwi

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: duzo
    Jak coś też jestem chętny do pomocy.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko