Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy dziewczyna może brać man scorch / lipo 6 black

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ojro

ojro

  • KFD pro
  • PipPip
  • 147 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:LPU
    • Staż [mies.]: 50
    Siemka. Mam takie pytanie. Moja laska uparła się na odchudzanie, no może bardziej wyrzeźbienie. trzyma LC, aeroby 3xtyg po 40min. Ja po redukcji mam z 10 tabsów scorcha i lipo i uparła się żeby je brać i trochę się boję jej je dać. Mogła by wrzucić po jednym tabsie przed aerobami? Albo z rana?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT
    nic sie nie stanie, moze wciągac
    • 0

    #3
    ojro

    ojro

    • KFD pro
    • PipPip
    • 147 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:LPU
    • Staż [mies.]: 50
    I lipo i scorcha? Dawkowanie jakie, jak dla chłopa normalnego czy jednak ograniczac?
    • 0

    #4
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Niech zacznie od polowy dawek.
    1caps przed treningiem.
    Pozniej, 1 caps rano+1 przed treningiem.
    I dalej jak zaakceptuje, bedzie si to moze zwiekszyc do 2 caps przed treningiem.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko