Jump to content

Photo

cykl-kreatyna/praca

- - - - - kreatyna bialko jak brac kreatyna mono universal

  • Please log in to reply

#1
żagiel ^^

żagiel ^^

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 96 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Strzelce Kraj
    • Staż [mies.]: 14
    Witam kolegow.

    Mam problem ktory nie wiem jak rozwiazac,
    mianowicie chodzi o to ,ze pracuje w systemie 2ch zmian ,
    (pierwsza zmiana 06:00 - 14:00 , druga zmiana 14:00 - 22:00)
    a mam zamiar rozpoczac swoj pierwszy cykl na (mono)kreatynie,
    moze ktos z forum mial(ma) podobny problem w dawkowaniu,czyli jak
    brac i kiedy. Nie byloby problemu jezeli pracowalbym na jedna zmiane
    to wtedy jak wyczytalem rano 5g i po treningu 5g. Moj plan jest tak
    ulozony ,gdy mam 2ga zmiane chodze na trenig rano to jak sie obudze
    lykam 5g krety, no i co? ide na trenig przed 14 ,i po treningu znowu laduje
    kreatyne czy jakos pozniej? nie mam zielonego pojecia... prosze o w miare
    systematyczny rozklad dawkowania a moim przypadku, z gory dzieki.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Możesz brać rano i po pracy.

    Albo zamiast rano to po treningu i wieczorem.

    Sumie ta opcja co napisałeś tez nie jest zła.
    • 0

    #3
    żagiel ^^

    żagiel ^^

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 96 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Strzelce Kraj
    • Staż [mies.]: 14
    czyli mam rozumiec ze kreatyna bedzie dzialala w dobry sposob? ,niezaleznie czy bede dawkowal ja w innych godzinach.. wazne chyba zeby dostarczyc ja w odpowiedniej ilosci na DT i na DNT, na pewno wybiore jakis sposob z tych ktorch napisales. dzieki
    • 0

    #4
    cellpump

    cellpump

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 posts
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT

    czyli mam rozumiec ze kreatyna bedzie dzialala w dobry sposob? ,niezaleznie czy bede dawkowal ja w innych godzinach.. wazne chyba zeby dostarczyc ja w odpowiedniej ilosci na DT i na DNT, na pewno wybiore jakis sposob z tych ktorch napisales. dzieki

    Żagiel to Twój pierwszy cykl więc nie ma na co czekać tylko ładuj. Mono można brać zarówno na ok. pół godziny przed treningiem i bezpośrednio po nim z węglami prostymi. Nie przejmuj się pracą i porami bo o wiele ważniejsze jest aby nie przyjmować kreatyny bezpośrednio przed czy po posiłku. Po ok. 2 tygodniach poczujesz czy kreatyna działa na Ciebie czy nie bo z tym różnie bywa. Nic nie piszesz o diecie a to też b. ważny aspekt podczas cyklu, jak sobie odpuścisz tę kwestię to może nie być efektów Twojej pracy. Podczas cyklu na mono przyjmuj dużo płynów w ciągu całego dnia! Pozdro.
    • 0

    #5
    żagiel ^^

    żagiel ^^

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 96 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Strzelce Kraj
    • Staż [mies.]: 14

    Nic nie piszesz o diecie a to też b. ważny aspekt podczas cyklu, jak sobie odpuścisz tę kwestię to może nie być efektów Twojej pracy.


    O widze nawet fachowiec sie odezwal :)
    A wiec ,nic nie pisze bo wiem ze bez diety za wiele sie nie osiagnie , kiedys poszukalem gdzies na forum i znalazlem odpowiednia dla mnie dietke , wiec dieta byla ,jest i bedzie, i niezaleznie czy jestem na cyklu , ewentualnie kupie jakias odzywke do uzupelnienia i bedzie git :-P zastanawiam sie nad tym bialkiem UNS CFM 80 (WPC).
    • 0

    #6
    Pump

    Pump

      ███KFD team███ ٿ

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15218 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Lepiej jakieś mix białek np prolongatom lub syntetik
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko