Skocz do zawartości

Zdjęcie

ĆWICZENIA NA DOLNE MIĘŚNIE BRZUCHA

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ejwen

Ejwen

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 15 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 3
    Witam

    Pisze z prośbą o poradę co robić dalej. Mój problem polega na tym że zanim zacząłem ćwiczyć na siłowni dość długo ćwiczyłem tylko sam brzuch w domu z obciążeniem. Niestety w większości były to spięcia, czego efektem są dość dobrze zbudowane górne mięśnie brzucha, natomiast dolne kuleją. Poza tym nie ćwicząc w tym czasie klatki dorobiłem się większych mięśni brzucha niż klatki %-) Zamieszczam zdjęcia które może lepiej opiszą sytuacje. Nie piszcie że chudo, bo wiem że chudo %)

    Załączony plik  brzuch1.JPG   22,86K   53 pobrańZałączony plik  brzuch2.JPG   37,01K   61 pobrań

    Foty oczywiście na spięciu mięśni.

    Teraz moje pytanie to jak dalej ćwiczyć brzuch żeby nie odstawały te górne tak bardzo? Na chwile obecną mój trening brzucha wygląda tak:

    1. Wznosy nóg na drążku 3xMAX
    2. Wznosy nóg i tułowia na ławce poziomej 3xMAX
    3. Spięcia 3xMAX

    Te 3 ćwiczenia robię bez przerw między seriami czyli 1-2-3 Pauza 1-2-3 Pauza 1-2-3

    Na koniec daje 2 serie skłonów bocznych tułowia z hantlem w ręku na skosy.


    Wyeliminować całkiem spięcia? A może ćwiczyć tak dalej i czekać aż klatka urośnie? %)

    Mam nadzieje że jasno przedstawiłem problem i uzyskam od Was pomoc. Dzięki
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    A może ćwiczyć tak dalej i czekać aż klatka urośnie?


    To najlepsze wyjscie.
    • 0

    #3
    Ejwen

    Ejwen

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 15 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 3
    No Ok, dzięki za radę. To do momentu aż to jakoś lepiej będzie wyglądać rezygnuje z ćwiczeń brzucha z obciążeniem i zostawiam ten trening tak jak jest 4 razy w tygodniu.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko