Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ćwiczenia i dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mar1in

mar1in

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1
    Ćwiczę od miesiąca, póki co efekty uważam za dobre, ale ten miesiąc traktowałem jako rozgrzanie mięśni...

    Mam kilka pytań, domyślam się, że pewnie na nie jedno jest gdzieś odpowiedz na tym forum, ale nie będę siedział 3 godziny i szukał tematów bo to się mija z celem

    mianowicie rozchodzi mi się o takie rzeczy jak:

    1. Co jeść po treningu?
    2. Co jeść przed treningiem?
    3. Czy ćwiczenie bez odżywek przynosi porządne efekty, czy odżywki są jednak niezbędne do uzyskania dobrego wyglądu ?
    4. Jest jakiś wzór teoretyczy na ułożenie sobie diety ? tzw. ile wszystkiego na moją wagę ?
    5. Czym można zastąpić płatki owsiade w diecie ?
    6. Czy wyciskanie na ławce skos w góre z łokciami przy ciele lepiej rozwija górne partie mięśni ? A jeśli nie to na co to jest?
    7. Jaki jest skutek supinacji nadgarstka podczas robienia rozpiętek na ławce poziomej ? Czy działa to na inne partie mięśni czy nadal klatka ?
    8. Rozmawiałem ze znajomym który chodzi kilka lat na siłownie i powiedział mi, że jak wyciskam na klatke to ruchy opuszczający powinien być bardzo powolny i dokładny a ruch w góre jak najszybszy, tzw. z całych sił popchnąć sztane w góre i znowu powolutku w dół
    9. Czy nie prostowanie ramion w wyciskaniu na ławce daje lepszy efekt treningu ? tzw. ciągłe napięcie mięśni i to samo się tyczy uginania ramion z sztangą na biceps, czy nie opuszczanie sztangi do samego dołu (czyli do prostych ramion) daje lepszy efekt ?


    Zdaje sobie sprawe, że dla was większość tych pytań jest śmiesznych i na większość można znaleźć odpowiedz w internecie... Z tym, że tych odpowiedzi w internecie jest multum i każda inna...

    Jeśli mi pomożecie z tym to będę mógł zacząć z czystym sumieniem i pełnym zapałem trening

    Dzięki z góry i pozdrawiam! :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Devolaj

    Devolaj

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7122 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    • Staż [mies.]: ***
    1. Od razu po jakieś węgle. Mogą być w postaci carbo. Po 30 min ryż+kura
    2. Porządny obiad. najlepiej ryż+kura
    3. Nie są potrzebne na początku ćwiczeń, dieta + trening dużo dadzą. Odżywki można wprowadzić gdy ciężko jest już trenować na sucho.
    4. Znajdziesz w necie ale nie potrzeba, wystarczy się zdrowo odżywiać, dbać o podstawy diety.
    5. Jakimiś wolno wchłaniającymi węglami, np platki ale owsianka o wiele lepsza.
    6. nie wiem%)
    7. Działa to nadal na klatkę ale nie wiem czym się różni od normalnych rozpiętek.
    8. Ruch opuszcząjący ma być wolniejszy od ruchu wyciskającego.
    9. Lepiej rób dokładnie i do końca. Szczególnie takim robieniem na bicka możesz się nabawić przykurczów.


    Uzupełnij profil.
    • 0

    #3
    mar1in

    mar1in

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1
    Dzięki wielkie...

    A profil uzupełnie jak znajde centymetr w domu bo niestety gdzieś przepadł

    dzięki jeszcze raz
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko