Skocz do zawartości

Zdjęcie

CrossFit do interwałów i diety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
michaszek91

michaszek91

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź

    Witam, jestem nowy na forum i mam parę pytań odnośnie CrossFitu, diety i interwałów itp..


    • Obwód przedramienia w [cm]
      32
    • Obwód klatki piersiowej w [cm]
      109
    • Obwód uda w [cm]
      64
    • Obwód łydki w [cm]
      43
    • Waga w [kg]
      91
    • Wzrost w [cm]
      171
    • Obwód w pasie w [cm]
      100
    Do tej pory biegałem rano od pon-pia, rozgrzewka około 20 minut zwykłego biegu na 40% sił + rozciąganie, interwały 10x150 metrów na 90% sił, końcówka 1-2 km zwykłego biegu 30% sił. I piłem 300ml koktajlu białkowego + BCAA  potem normalny dzień i 3x w tygodniu popołudniu siłownia i po siłowni BCAA +  700 ml koktajlu białkowego (jako kolacja).

    CHCĘ ZAMIENIĆ SIŁOWNIĘ NA CROSSFIT.

    1.CZY MOGĘ CROSSFITOWAC 5 RAZY W TYGODNIU?
    2.CZY PO CROSSFICIE BRAĆ BIAŁKO/KOKTAJLE BIAŁKOWE I BCAA JEŻELI CHCĘ POZBYĆ SIĘ BRZUCHA?
    3.CZY L-CARNITINE  PRZESZKADZA W ZGUBIENIU BRZUCHA?
    4.CO MOGĘ I CZY MUSZĘ JEŚĆ PRZED PORANNYM BIEGANIEM?
    5.ILE RAZY JEŚĆ W CIĄGU DNIA I MNIEJ WIĘCEJ CO ABY ZGUBIC BRZUCHO? (PRZEWAGA MIĘSA ? WARZYW? OWOCOW ?)

    Jeżeli chcecie coś zmienić to piszcie chętnie spróbuje wszystkiego :)

    • 0

    #2
    Mssg

    Mssg

      krul polsky

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3563 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:tak

    1. Tak, na początku będziesz "crossfitował" 5 razy w tygodniu ale 2 dni będą zarezerwowane na bieganie. 3 dni treningu i dwa biegania. http://www.kfd.pl/cr...ch-246320.html/

    2. Z tego co widzę to masz sporo do zrzucania więc BCAA jak dla mnie jest zbędne ale na forum są osoby, które się z tym nie zgodzą. Białko jako uzupełnienie diety jak najbardziej.

    3.

    4. W twoim przypadku z ranna raczej biegaj na czczo.

    5. Aby zgubić brzuch to oprócz treningów, musisz przejść na dietę. 5-6 posiłków dziennie. http://www.kfd.pl/di...arb-27689.html/

     

    Szkoda, że najpierw nie spróbowałeś poszukać informacji na forum, zwłaszcza o diecie.


    • 1

    #3
    Badr

    Badr

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1573 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 60

    Karnityne odpuść sobie bo ma nikły wpływ na spalanie tłuszczu. Crossfit bardzo dobrze nadaje się do redukcji, bo wywołuje długotrwałe podkręcenie metabolizmu przez cały dzień, a nawet dłużej. Na początku zerknij w tematy podwieszone w temat: proponowane schematy treningowe i poczytaj o opcji 1 dla początkujących. Tyle na początek wystarczy.

    Możesz dorzucić ew. 3-4 sesje aerobowe z rana na czczo. po 30-45min ale musisz kontrolować tętno. Pełen posiłek dopiero po aerobach. WPC do uzupełnienia braków i po treningu CF. BCAA możesz wrzucić z rana 10-20min przed aerobami na czczo (jeśli bd je robił) lub przed treningiem CF/interwałowym. W ciągu dnia powinieneś zjeść ok 5 posiłków pełnowartościowych składających się ze źródła białka, złożonych węglowodanów, zdrowych tłuszczy i warzyw. Więcej o odżywianiu w dziale diete/odchudzanie albo w temacie podwieszonym Crossfit: program dla początkujących.


    Edytowany przez Badr, 21 maj 2013 - 23:48 .

    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko