Skocz do zawartości

Zdjęcie

CP+mono+Carbo

- - - - - cp mono carbo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Sarajevo

Sarajevo

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    W połowie maja mam zamiar zapodać taki zestawik: 450g CP, Mono Treca 300g Carbo
    Co sądzicie o taki rozwiązaniu sprawy. Czy nie za mało CP a może za mało mono.
    Z góry mówię że napewno ten cykl będzie połączony z mono. Poprostu wybrałem wersję
    tańszą bo z kasą nienajlepiej.

    DT:
    Rano na czczo mono, ok. godziny 8. Potem przed treningiem
    który będzie oscylował w granicach godziny 12, 13 CP, do tego Carbo.
    Po treningu Carbo.

    DN:
    Rano na czczo mono i w okolicach treningu CP

    Oczywiście cykl będzie razem z dietką. Jeszcze jej nie mam ale ćwicząc te 7 miechów
    bez diety postanowiłem coś z tym zrobić i zmienić co nieco.

    Co o tym sądzicie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    zlukass

    zlukass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPip
    • 1186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kędzierzyn-Koźle
    ok !
    • 0

    #3
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    cykl ok ale nie dla ciebie..jak juz chesz z czyms mono to np z tcm a za stacki sie wez pozniej...ja bym zapodal samo mono patrzac an twoj profil
    • 0

    #4
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Samo mono to brałem już dwa razy. Pierwszy raz kompletnie
    nie wiedząc nic o tym spieprzyłem cykl, po drugim już było lepiej.
    Może wyniki nie są bardzo zadowalające ale biorąc pod uwagę to że nie jadę na diecie
    to i tak jest nieźle. Co do TCM to przecież jabłczan jest w CP, wiem
    że oprócz niego są jeszcze tauryna, podajże arginina, ale chyba jednak to właśnie
    na niego się zdecyduje. Przecież CP nie jest takim mocnym stackiem jak No-Xplode czy też Horse Power.

    A co do diety to od połowy maja się za nią biorę.

    Edytowany przez Sarajevo, 29 kwiecień 2007 - 21:45 .

    • 0

    #5
    Ridż

    Ridż

      Kosheck TEAM %)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4646 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kfd.pl
    • Staż [mies.]: 55
    profil ok jak na cp:) aco do diety to czekasz pewnie do końca matur co:D?

    Edytowany przez sawyer, 30 kwiecień 2007 - 14:51 .

    • 0

    #6
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Dokładnie :-D
    Napisze maturke i biore sie ostro za diete. Do tej pory na prawde nei mialem czasu, a teraz bede go mial wiecej ;)
    • 0

    #7
    zlukass

    zlukass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPip
    • 1186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kędzierzyn-Koźle

    Napisze maturke i biore sie ostro za diete. Do tej pory na prawde nei mialem czasu, a teraz bede go mial wiecej ;)

    zobaczysz.. utzrymasz diete miesiac, i pozniej bedziesz ja trzymal bez wzgledu na czas..
    sorry za OT
    pzdr.
    • 0

    #8
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Skoro tak mówisz to chyba dobrze.
    A tak swoją drogą to naprawdę takie zadowalające efekty
    są na diecie???
    • 0

    #9
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    A i jeszcze jedno pytanko dotyczące tego cyklu.
    Czy CP 445g plus mono 300g starczy mi na dobry cykl???
    Czy może macie jakieś inne propozycje...
    • 0

    #10
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    jeżeli będziesz brał tylko raz dziennie cp to na cykla starczy, ale ja widziałbym cp 2 x dzień i mono w ilości 5 gramco oznaczało by że jedna mała pucha cp to mało ;)

    A tak swoją drogą to naprawdę takie zadowalające efekty
    są na diecie???

    wejdz na choćby miesiąc to się przekonasz...

    Edytowany przez Paul24333, 30 kwiecień 2007 - 22:37 .

    • 0

    #11
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Zeby nie zakładać nowego tematu to spytam się jeszcze o cuś.
    Jak sądzicie do tego cyklu przejść na trening siłowy???
    Bo cały czas robie masę a słyszałem że po CP są dosyć
    zauważalne poprawy na sile.
    To jak siłowy???
    Jeśli tak to może podsuniecie jakiś dobry sprawdzony plan.

    PZDR
    • 0

    #12
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    pytaniem jest czy TY chcesz realizować mase czy siłe?
    całkiem fajny trening siłowy 5x5
    • 0

    #13
    Ambro

    Ambro

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 760 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: xx
    Ja tak samo jak Pual widzialbym cp x 2 na dzień więc musiałbyś więcej tego cp dokupić. Możesz wejść w mój dziennik treningowy mam tam opisany cykl cp plus mono, znajdziesz tam dawkowanie, dietę i trening. Może cp nie ma takiego składu jak horse power ale na przykład ja mialem lepsze efekty na cyklu opisanym w moim dzienniku niż dwóch kumpli na 2 x horse power (czyli razem mieli 4 x horse power 1000g) i do tego brali carbo i białko.
    • 0

    #14
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Wielkie dzięki ;)
    Ambro nie omieszkam prześledzić Twojego dziennika.
    Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to są one mile widziane.
    Paul mógłbyś wrzucić jakiś sensowny Twoim zdaniem trening siłowy czy Ci się nie chce???
    %)

    Edytowany przez Sarajevo, 01 maj 2007 - 19:56 .

    • 0

    #15
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    konkretny trening siłowy 5x5
    http://www.fkif.pl/i...showtopic=14442
    • 0

    #16
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Znalazłem już sam ale mimo wszystko dzięki za fatygę.
    PZDR
    • 0

    #17
    Paul24333

    Paul24333

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2004 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Opolszczyzny
    • Staż [mies.]: średni
    pamiętaj że tamten plan był przykładowy i że możesz sobie połączyć partie według uznania ;)
    • 0

    #18
    Kjerownik

    Kjerownik

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 755 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Woj. Lubuskie
    • Staż [mies.]: 15

    Ja tak samo jak Pual widzialbym cp x 2 na dzień więc musiałbyś więcej tego cp dokupić.


    Niczego nie dokupuj, zaproponowany cykl jest ok. zwłaszcze ze jeszce nie masz nawet ulozonej diety, najpierw pocwicz troche bez supli z dobra dieta zeby ustabilizowac metabolizm a dopiero pózniej (1 miesiac) wez kreatyne.
    pzdr
    • 0

    #19
    Sarajevo

    Sarajevo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    No z tym braniem 2 razy dziennie CP to sie raczej chyba wstrzymam.
    Może mój błąd ale teraz kasy nie mam i zdecyduje sie na ten sposób co
    podałem na początku.

    A co do CP i Carbo to mogę je razem ze sobą do jednego shakera wsypać
    zalać wodą albo sokiem i wypić??? Czy oddzielenie trzeba???
    I jeszce one more question. Mieszkam od siłowni ze 3-4kilosy.
    Teraz to łaziłem na siłkę wracając ze szkoły a w lato zamierzam jeździć
    rowerkiem. Czy byłaby możliwość wypicia CP i CArbo w domu, następnie pojechania na siłownię???
    Dojazd trwa 15min, ale chodzi mi o to czy można tak robić czy raczej nei jest to wskazane. A jeśli tak to dlaczego...?
    • 0

    #20
    Ambro

    Ambro

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 760 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: xx

    Niczego nie dokupuj, zaproponowany cykl jest ok. zwłaszcze ze jeszce nie masz nawet ulozonej dietye
    pzdr


    Przecież pisał, że po maturze zamierza trzymać diete, zresztą co z tego że jej nie ma ułożonej ? Typ co nie ma ułożonej diety niby ma brać mniej supli ?


    No z tym braniem 2 razy dziennie CP to sie raczej chyba wstrzymam.
    Może mój błąd ale teraz kasy nie mam i zdecyduje sie na ten sposób co
    podałem na początku.

    A co do CP i Carbo to mogę je razem ze sobą do jednego shakera wsypać
    zalać wodą albo sokiem i wypić??? Czy oddzielenie trzeba???
    I jeszce one more question. Mieszkam od siłowni ze 3-4kilosy.
    Teraz to łaziłem na siłkę wracając ze szkoły a w lato zamierzam jeździć
    rowerkiem. Czy byłaby możliwość wypicia CP i CArbo w domu, następnie pojechania na siłownię???
    Dojazd trwa 15min, ale chodzi mi o to czy można tak robić czy raczej nei jest to wskazane. A jeśli tak to dlaczego...?



    Jeżeli chodzi o kase to luz, taki cykl wystarczy.

    Tak mozesz razem wsypac wymieszac, byle odrazu po tych czynnosciach wypić napój.

    Możesz wypić w domu.

    Dawaj znać jakie są efekty na cyklu (ja osobiście bym wybrał opcje że jedna porcja kredy po treningu).
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko