Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co z nogami?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Marchewa1996

Marchewa1996

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Cześć, mam taki problem;
Pierw JA:
wiek - 23
wzrost - 180
waga - 92
 
Powoli sobię tam chudne (kwiecien 113kg aktualnie 92kg - dąże do 80/85), po prostu mniej, lepiej jem i więcej się ruszam, żadnych specjalnych diet. Ogolnie to pospadały trochę tam obwody klatki itp, ale problem jest w masywnych nogach. Jakoś od 74cm uda 44 łydki zszedłem do 67,5 uda, ~42,5 łydki.
Ogólnie dużo w życiu grałem w noge i kosza, więc jakaś część tych nóg to pewnie mięśnie, no ale i tak są o wiele za duże. Najbardziej przeszkadza mi to w doborze ubran oraz obcieraniu się ud.
 
Jak będę robił jakieś siady, wykroki czy inne ćwiczenia typowe na nogi to jest większa szansa na to, że te nogi zrobią się większe czy może mniejsze? Jakieś porady? Wiem, że nie można schudnąc z konkretnego obszaru, ale może jest coś co może mi pomóc?

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Blythos

Blythos

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Łomża
  • Staż [mies.]: Rośnie

1. Chudniemy z całego ciała. Zwykle ostatnie schodzą nogi i brzuch/boczki lub cycki. Niestety, musisz nadal trzymać się, jeśli chcesz, żeby zeszło.

2. Wydaje ci się na 90% że masz za duże nogi. Za duże nogi to mają ludzie kroju Burneiki albo kolarzy torowych (wygoogluj sobie). Sam całe życie kopie w worek/biegam/cokolwiek, a czwórki zawsze mógłbym mieć lepsze. Aktualnie 63cm (wzrost 175cm) i nic się nie obciera praktycznie. A jeśli masz z tym problem to polecam treningowo spodenki kompresyjne.

3. Im więcej siłowni, tym ciężej znaleźć ładnie leżące ubrania. Musisz być chudym wieszakiem, żeby wszystko pasowało. Więc jeśli to jest Twój cel to znajdź inne hobby.

4. Nie widzisz czy masz dużo tłuszczu na nogach? To można na pierwszy rzut oka ocenić.

5. To czy urosną ci mięśnie zależy od ilości KCAL w diecie. Przy dodatnim budujesz masę, przy ujemnym redukujesz. Plus na początku przygody z ciężarami coś tam mięśnia wpadnie nawet na redukcji.

6. Jeśli myślisz, żeby przestać ćwiczyć nogi to najgorszy możliwy pomysł. Trenuj równomiernie, a jeśli rzeczywiście masz taki problem to górę będziesz nadganiał i tyle. Pamiętaj, że każdy ma też swoją najlepszą partię i trzeba się z tego cieszyć, a nie narzekać.


Edytowany przez Blythos, 27 sierpień 2019 - 14:16 .

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko