Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co sądzicie na temat firmy Activlab?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
bysior97

bysior97

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 508 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    co sądzicie na temat firmy Activlab ? jakie produkty tej firmy polecacie ?


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Tanq

    Tanq

      KOKSY-LUBI

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11508 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Co sadzimy firma jak firma ma plusy i minusy w wiekszosci produktow dominuja minusy...
    Zalezy o co Ci konkretnie chodzi...
    • 1

    #3
    Torpeda

    Torpeda

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11533 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: +++

    Musialbys podac jakie produkty Cie interesuja mala swoje dobre jak i zle produkty z reszta jak kazda firma 


    • 0

    #4
    Misieekk

    Misieekk

      Miszcz Spamu

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4913 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4x

    najlepiej wejdź do działu Activlaba, tam Ci pomogą


    • 0

    #5
    bysior97

    bysior97

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 508 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    kretyna, białko, gainer, bcaa, glutamina to chyba tyle


    • 0

    #6
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI

    Kreatyna mono tak, reszta imho nie.
    A gluta wcale, bo nie działa.


    • 1

    #7
    Torpeda

    Torpeda

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11533 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: +++

    kretyna, białko, gainer, bcaa, glutamina to chyba tyle

    Kreatyna jest ok bardzo ekonomicznie wychodzi

    . Białka te drozsze maja ok np: Whey Protein 80 2000g można sie przyczepic do tych tanszych o domieszke np: Muscle Up ze jest dodatek Kreaty i Tauryny do Protein Shake ze jest IZOLAT SOI.

    Jesli nie przeszkadzja Ci domieszki to bialka sa ok bo sa tanie a to ma uzupelniac diete a nie dawac Ci 2kg suchej masy miesiecznie.

    Gainer Mass Up to jakas porazka 
    Gainbody 30 Machine-Man jest produktem godnym uwagi ze wzgledu na 30% bialka i dobry smak z tego co mowia cena tez nie jest jakos wygorowana jak na Gainera z 30% bialka

    Bulk
    Whey Protein 50 Machine-Man tutaj napewno cena jak za bulk jest dobra pozatym sklad jest ok

    BCAA smakowowei ekonomicznie. Pozatym godne uwagi sa Beta Alanina Arginina czy tez Nitro Caps dla poczatkujacych. Warto tez zainwestowac w Ultra Energy ktore daje fajen pobudzenie


    Jak widzisz produkty sa i lepsze i gorsze

    Nie chce promowac firmy bo nic za to nie mam ale pracuje w branzy i ostatnio przegladam wlasnie cala oferte firmy Activlab i zastanawiam sie czemu ludzie sa sceptycznie nastawieni do Firmy a nie do produktow ktore sa gorszej jakosci 


    Edytowany przez Torpeda, 06 październik 2013 - 14:18 .

    • 1

    #8
    bysior97

    bysior97

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 508 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    http://sklep.kfd.pl/...750-p-2840.html a to dobre ?

    tu inna firma ale nie znam jej

    http://sklep.kfd.pl/...00g-p-3218.html

    http://sklep.kfd.pl/...00g-p-1292.html

    czy to się wgl do czegoś nadaje ?


    • 0

    #9
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Nie tykaj sie bialek roslinnych.

     

    Z dobrych produktow Activlaba napewno nitro caps. ultra energy, kreatyny, beta alanina, spalacz.

     

    Oba bialka kiepskie.


    • 0

    #10
    bysior97

    bysior97

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 508 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    tak myślałem ale zapytać można


    • 0

    #11
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Dokladnie, od tego jest forum.

     

    Tak czy inaczej, raczej nie warto kombinowac, bo nie ma rzeczy, ktore sa tanie a zarazem dobre.

     

    Forumowe WPC w tej chwili wiedzie prym wsrod swojej kategori.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko