Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co po masie, rzezba czy sila?

- - - - - trening co po masie rzezba czy sila

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Matthew90

Matthew90

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Heja.
    Obecnie koncze prawie 5 tygodniowy cykl na Mono+Jabczan.
    Przy dobrej diecie slabo mnie kopnelo. Z drugiej stronyt zdaje sobie sprawe ze cykl byl nieco za krotki.
    Moj obecny trening na mase to:

    Poniedzialek
    PLECY
    -przyciagnie wyciagu za plecy
    -przyciaganie sztangi do klaty
    -przyciaganie wyciagu do klaty (chwyt waski)
    -martwy ciag na prostych nogach

    Wtorek
    OFF

    Sroda
    KLATA
    -butterlfy
    -wyciskanie hantli na lawce skosnej (+)
    -wyciskanie sztangi na lawce prostej
    -rozpietki

    Czwartek
    OFF

    Piatek
    BARKI
    -wyciskanie sztangi siedzac
    -obureczne unoszenie hantla przedsiebie (lokcie proste)
    -wyciskanie hantli siedzac

    NOGI
    -przysiady ze sztanga na plecach
    -wyciskanie na maszynie (dwuglowie uda)
    -wznosy na palcach
    -wyciskanie na maszunie (czworoglowie uda)

    Sobota
    PRZEDRAMIONA
    -uginanie ramion ze sztanga stojac (nadchwyt)
    -uginanie nadgarstow podchwytem (hanel zwisa, przedramie na lawce)
    BICEPS+TRICEPS (superserie)
    B uginanie ramion ze sztanga stojąc T Prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu stojąc
    B uginanie ramienia ze sztangielka siedzac (mlotkowo) T sciaganie drązka wyciagu gornego
    B uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku T wyciskanie francuskie leżąc

    Niedziela
    OFF

    (4 serie po 8-12 powtorzen / 10-14 na wieksze partie)


    Cykl jak i trening koncze jutro. caly nastepny tydzien pracuje wiec niestety nie znajde nic czasu na teningi (musze zarobic na wakacje).

    9'tego Czerwca chcialbym zaczac 2 tygodniowy trening regeneracyjny.
    21'go Lipca planuje nastepny cykl na mase (Nitrobolon Energizer + Creashot /6tyg/)

    A wiec po treningu regeneracyjnym a masowká bede mial 4 tygodnie i nie wiem jak je wykorzystac.
    Opcje to rzezba badz sila.
    Nigdy wczesniej nie robilem rzezby (sile raz) i obawiam sie ze to troche monotomne robic mase, rzezbe, mase.
    Jakie jest wasze zdanie na ten temat.


    _
    Na Lipcowá masowke planuje push and pull. Jak zrobie jakas rozpiske to wkleje ja tutaj.

    Edytowany przez Matthew90, 30 maj 2008 - 18:41 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ..Kamil..

    ..Kamil..

      Prezes Sezonowiec

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20888 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Pojedz sobie 5x5 taki masowo-siłowy trening ^_^ ewentualnie może jakies fbw %)
    • 0

    #3
    ~Preto

    ~Preto

      Mała Łapa...:/

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5827 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Miasto Tysiąca Noży
    • Staż [mies.]: 28
    Ja bym sie dalej masował, bo rzeźbic moim zdaniem nie ma narazie co, ewentualnie zarzuć treningiem siłowym ^_^
    • 0

    #4
    KRL

    KRL

      przypakowany murzyn przy samochodzie

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2837 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    Ja bym dalej ciągnął masówkę, ewentualnie możesz wtłoczyć jakieś elementy siłowe (patrz 5x5) albo po prostu spróbować czegoś nowego (np hst). Z profilu wynika że ważysz nieco ponad 70kg więc raczej nie masz zbyt wiele do wyrzeźbienia.
    • 0

    #5
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    heja.
    uznalem ze robienie 5x5 przez 4 tyg mija sie z celem.
    Dlatego odloze sobie to na pozniej.
    O i tutaj moje pytanie.
    Tak jak pisalem,za miesiac planuje cykl na Nitrobolonie Energizerze i Creashocie, wraz z cyklem chce zaczac nowy trening. Dotychczas tj. przez 20 miesiecy robilem klasyczny na mase + raz silowy(5 miesecy temu).
    Ciagle rozwazam 5x5 i push&pull, ktory 'lepszy'? (cel-masa)

    I nastepne pytanie.
    Od tygodnia robie klasyczny trening regenujacy.
    Jednak zainspirowal mnie http://www.kfd.pl/ci...acji-33426.html
    Nie wiem jednak jak robic przedramiona tym systemem. (ile seri i powtorzen)

    Edytowany przez Matthew90, 16 czerwiec 2008 - 00:12 .

    • 0

    #6
    ~suchoklates

    ~suchoklates

      shut up and swallow

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12382 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60
    5x5 to silowy wiec push&pull
    na małe partie mięśniowe wykonujemy 5 - 7 serii w 2 ćwiczeniach , przedramie to mala partia wiec wiadomo...(wystarczylo przeczytac dokladniej)

    Obciążenie i ilość powtórzeń

    To jest właśnie najważniejszy element tego treningu. W pierwszej serii wykonujemy 15 powt. w drugiej 6 powt.
    w ostatniej 12 - 15 powt.

    chociaz jest tez napisane
    łydki, brzuch, przedramiona, kaptury - jak kto lubi wiec tu wybor nalezy do ciebie
    • 0

    #7
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Nie za krótkie masz te cykle?? Regeneracyjny to jeszcze tak ale masowy 4 tygodnie?? Wydaje mi się, że za często zmieniasz treningi. Ale może coś przeoczyłem. Pozdrawiam ;D
    • 0

    #8
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+

    na małe partie mięśniowe wykonujemy 5 - 7 serii w 2 ćwiczeniach , przedramie to mala partia wiec wiadomo...(wystarczylo przeczytac dokladniej)

    Sorki, ale gdzies slyszalem (na jaki video z you tuba) za przedramiona nawet na masie robi sie do 20 (zdaje sie) powtorzen, z tad moje pytanie.

    Nie za krótkie masz te cykle?? Regeneracyjny to jeszcze tak ale masowy 4 tygodnie?? Wydaje mi się, że za często zmieniasz treningi. Ale może coś przeoczyłem. Pozdrawiam ;D


    Na treningu masowym, jechlem ostatnie 5 miesiecy. Co 6-8 tygodni zmienialem tylko rozpiske. Plan z pierwszego postu robilem przez 5 tyg. Pozniej mialem 10 dni off'a. I teraz tak jak pisalem, nie oplaca mi sie robic 5x5 na jeden miesiac wiec robie regeneracyjny.
    • 0

    #9
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Się przejmujesz przedramionami ;)
    • 0

    #10
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Ok, wiec zdecydowalem sie na push and pull i juz najwyzszy czas aby zrobic rozpiske.

    Teraz kilka pytan,
    Czy kolejnosc ma znaczenie ? (push-pull-nogi /pull-push nogi/ push-nogi-pull / pull-nogi push)
    Czy dobienie nog osobno ma sens (nie bede ich robil w systemie p&p)
    Kiedy push, kiedy pull i kiedy nogi tak aby wyszly mi z 4/5 treningi w tygodniu.
    • 0

    #11
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    1. to co jest priorytetem robi się przeważnie na początku
    2. ma
    3. wszystko w artykule
    • 0

    #12
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    1 ok, czyli jak piorytet plecy to zaczynam od pulla?
    2 wiec tak zrobie
    3 czytalem artykul i nie znalazlem nic dla siebie. wiec napisalem tutaj.
    • 0

    #13
    Szy3ki

    Szy3ki

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5144 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna

    1 ok, czyli jak piorytet plecy to zaczynam od pulla?
    2 wiec tak zrobie
    3 czytalem artykul i nie znalazlem nic dla siebie. wiec napisalem tutaj.

    Moim zdaniem w czyms Tkwi problem ...
    1.Albo masz słaba diete
    2.Trening bo 19 miesiecy i 73 kg wagi ??? i cykli tez juz troche masz za soba :):):)
    moim zdaniem dziwne ja w 5 miesiecy przytyłem 17 kg xD i miałem tylko jeden cykl na Mono z Vitala+Dextroza ;)

    EDIT:Tak jak priorytet plecy to jedziesz od Pulla :):)

    Edytowany przez NowoNarodzony, 05 lipiec 2008 - 11:48 .

    • 0

    #14
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+

    Moim zdaniem w czyms Tkwi problem ...
    1.Albo masz słaba diete
    2.Trening bo 19 miesiecy i 73 kg wagi ??? i cykli tez juz troche masz za soba :):):)
    moim zdaniem dziwne ja w 5 miesiecy przytyłem 17 kg xD i miałem tylko jeden cykl na Mono z Vitala+Dextroza



    Gratulacje, masz dobre geny.
    Ale prosze Cie, napisz mi gdzie sie zalilem ze mam jakis problem z masa?
    Wiem na ile mnie stac i wyciagam z tego maxa.

    5 miesiecy i juz mono? ;)
    -Lubisz to?

    Edytowany przez Matthew90, 05 lipiec 2008 - 13:58 .

    • 0

    #15
    Szy3ki

    Szy3ki

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5144 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna

    Moim zdaniem w czyms Tkwi problem ...
    1.Albo masz słaba diete
    2.Trening bo 19 miesiecy i 73 kg wagi ??? i cykli tez juz troche masz za soba :):):)
    moim zdaniem dziwne ja w 5 miesiecy przytyłem 17 kg xD i miałem tylko jeden cykl na Mono z Vitala+Dextroza


    Gratulacje, masz dobre geny.
    Ale prosze Cie, napisz mi gdzie sie zalilem ze mam jakis problem z masa?
    Wiem na ile mnie stac i wyciagam z tego maxa.

    5 miesiecy i juz mono? ;)
    -Lubisz to?

    5 miesiecy cwicze po Przerwie :unsure:
    Co do Genow to wrecz przeciwnie ... nie mam ich wcale :smierc:
    a co do ;) No Coment ...
    • 0

    #16
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Wszystkie możliwe rozkłady są w arcie, polecam trenować max. 4x w tyg.
    • 0

    #17
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    max 4 dni. czyli dajmy nato w pierwszym tyg pull, push, nogi pull
    -kiedy robic offy?
    • 0

    #18
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    pull,push,off,nogi,off,pull,off
    • 0

    #19
    Matthew90

    Matthew90

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 721 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50+
    Czyli tak jak sie spodziewalem, dzieki za szybka odpowiedz.
    A co do artykulu to nie moglem tam znalesc potrzebnych mi informacji.
    Moze czytalem cos innego, jak mozesz to wklej linka do tego artykulu.
    • 0

    #20
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    http://www.kfd.pl/pu...nogi-14329.html
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko