Jump to content

Photo

Co myślicie o takim treningu, za mocny ? czekam na opinie

* * * * * 1 votes

  • Please log in to reply

#41
NANA35

NANA35

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 466 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3 lata

    Nie to miałem na myśli :) To się ze sobą nie kłóci, chodzi po prostu o to, że przed zawodami ogranicza się trening tak, żeby się możliwie jak najbardziej zregenerować i 100% uwagi skupić na podnoszonych ciężarach. Na "robienie łap" jest miejsce podczas fazy hipertrofii, ale raczej nie w okresie przedstartowym. Przeładowany trening = gorsza regeneracja = gorsze osiągi w dniu zawodów.

     

    I tu masz 100% racji, chociaż ciężkie ćwiczenia na barki czy tric mają duży wpływ na osiągi w WL.

     

     

     

    A  -         Nogi/plecy

    Siady ATG                                                                                         Nogi      10s

    MC -klasyk/o prostych nogach/lub inne                                              Nogi/Plecy         4s

    Wiosłowanie leżąc/Wiosłowanie pendeey                         Plecy     4s

    Uginanie ramion                                                                            Biceps   4s

    Wspięcia                                                                                            Łydki     4s

                                  

    Wolne 1 dzień                 

     

    B  - Klatka/barki

    WL na płaskiej                                                                                 Klatka   10s

    Wyciskanie żołnierskie                                                                Barki      4s

    WL na skosie w górę                                                                     Klatka   4s

    Wznosy ramion bokiem                                                                              Barki      4s

    Prostowanie ramion na wyciągu                                             Triceps 4s

                                  

    Wolne 1 dzień  

                   

    C  - Nogi/plecy

    Siady Front/Hack przysiad/lub inne                                       Nogi      4s

    MC -klasyk/Sumo                                                                          Nogi/Plecy         10s

    Drążek/Wiosłowanie/Wiosłowanie pół sztangą                               Plecy     4s

    Uginanie ramion/lub inne                                                          Biceps   4s

    Wspięcia                                                                                            Łydki     4s

                                  

    Wolne 1 dzień  

                   

    D  -         Klatka/barki

    Wyciskanie puschpress                                                                               Barki      10s

    WL na skosie w dół/górę/lub inne                                          Klatka   4s

    Pompki na poręczach                                                                   Triceps/klatka   4s

    Rozpiętki ze sztangielkami                                                         Klatka   4s

    Wznosy ramion bokiem, ze sztangielkami                           Barki      4s

    Prostowanie ramion na wyciągu              


    • 0

    #42
    NANA35

    NANA35

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 466 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3 lata

    Nie to miałem na myśli :) To się ze sobą nie kłóci, chodzi po prostu o to, że przed zawodami ogranicza się trening tak, żeby się możliwie jak najbardziej zregenerować i 100% uwagi skupić na podnoszonych ciężarach. Na "robienie łap" jest miejsce podczas fazy hipertrofii, ale raczej nie w okresie przedstartowym. Przeładowany trening = gorsza regeneracja = gorsze osiągi w dniu zawodów.

     

    I tu masz 100% racji, chociaż ciężkie ćwiczenia na barki czy tric mają duży wpływ na osiągi w WL.


    Edited by NANA35, 11 November 2015 - 12:56 PM.

    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko