Skocz do zawartości

Zdjęcie

Clomid & Nolvadex

- - - - - clomid nolvadex

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
przemo1988

przemo1988

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 postów
  • Wiek: 34
    • Miasto:że znowu
    • Staż [mies.]: 12
    mam 24 tab. clomidu (1tab/50mg) oraz 30 tabletek nolvadexu (1tab./20mg) jak skończe cykl z prolo i mety to jak połączyć te dwa środki aby sie dobrze odblokować? jak je dawkować?
    • 0

    #2
    U.ser

    U.ser

      aesthetic

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4543 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Centrum
    proponuje abys najpierw dokładnie napisał jak wyglądał ten cykl w rozkładzie tygodniowym + dawki
    a sory ten profil to jest prawdziwy ? wazysz 68 kg ? :-D i staz 12 miechów ?
    to chyba jakis zart ?

    Edytowany przez U.ser, 06 luty 2006 - 19:19 .

    • 0

    #3
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 111
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd

    a sory ten profil to jest prawdziwy ? wazysz 68 kg ? i staz 12 miechów ?
    to chyba jakis zart ?

    zostaw go w spokoju...kolo chce sie zalac woda to tez sie zaleje i potem juz nic tak latwo po tym cyklonie mu nie bedzie szlo
    • 0

    #4
    przemo1988

    przemo1988

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 34
    • Miasto:że znowu
    • Staż [mies.]: 12
    kur** mać jaja sobie ludzie robicie czy co, pisałem kiedyś że chce brać nolve na cyklu to "NIE NIE NIE zostaw na gino", tak też zrobiłem, a co do profilu to moja sprawa, chce abyście mi tylko udzielili porady..
    aha, poradziliście mi aby na gino i w razie retencji brać cynk, to go KUPIŁEM i jem codziennie.

    więc jeszcze raz:
    -chce uniknąć wody
    -połączyć nolve i clomid tak aby sie dobrze odblokować

    mój cykl wygląda następująco:

    100mg prola e4d (jestem po 2 strzałach, jutro bedzie 3-ci)
    od dzisiaj zacząłem mete (3 tab. ed do końca cyklu)

    czekam na propozycje.

    SERDECZNIE POZDRAWIAM
    • 0

    #5
    finbar

    finbar

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 922 postów
  • Wiek: 42
    • Staż [mies.]: 44
    ja bym cykl inaczej rozpisał.Masz 34 w łapie i juz walisz stack z 2 koxów??to nie jest dobre wyjście.Jak chcesz uniknąć rentencji cynk jak pisałeś jednak aby budować czysty mięsień trzeba mieć diete.
    • 0

    #6
    przemo1988

    przemo1988

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 34
    • Miasto:że znowu
    • Staż [mies.]: 12
    spox, tylko ja to połączyć zeby sie ok odblokować?

    a i jeszcze jedno - ile tabletek zincas forte brac dziennie?

    Edytowany przez przemo1988, 06 luty 2006 - 22:20 .

    • 0

    #7
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 111
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd
    http://www.sterydy.n..._i_ginekomastii
    w jednej tab zincas forte czystego cynku jest ok 27mg wiec se policz ile cza wdupic
    jak nie ma gino na cyklu to zrob odblok z samego clomu
    • 0

    #8
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    wcale nie musisz tego laczyc, sprales sobie glowe postami o odblokowaniach i naddatki wszystkiego zrobiles, lepszy odblok od cyklu ci wyszedl, zamiast mete na kick start to ja na drugi plan polozyles, szkoda ze w proviron sie nie zaopatrzyles

    sam clomid ci wystarczy na odblok nie musisz go laczyc, albo sama nolva, teraz rzuc moneta
    • 0

    #9
    przemo1988

    przemo1988

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 34
    • Miasto:że znowu
    • Staż [mies.]: 12
    hah, po co mi proviron, troche mnie to wkurza że wydałem kase na nolve <_< a w ogóle to co polecacie na odblok bardziej clomid czy nolve, mi sie wydaje że chyba lepszy clomid, i czy takie dawki bedą dobre:
    1 dzień - 4 tabletki
    2 dzień - 2 tabletki
    reszta dni 1 tabletka

    i czy jak biore 4 tabletki to wszystkie naraz czy rozdzielić je na kilka porcji...

    Edytowany przez przemo1988, 06 luty 2006 - 23:16 .

    • 0

    #10
    Max83

    Max83

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1161 postów
  • Wiek: 112
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Massaczjusets
    • Staż [mies.]: oo

    i czy jak biore 4 tabletki to wszystkie naraz czy rozdzielić je na kilka porcji...


    oczywiscie ze dawki podzielone i przy posilku
    • 0

    #11
    osoba691

    osoba691

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 893 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdynia
    • Staż [mies.]: 39
    ej dekadan Zincas forte jest też w ilośći 150 mg na tabletke napisz jakie masz.
    • 0

    #12
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 111
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd

    ej dekadan Zincas forte jest też w ilośći 150 mg na tabletke napisz jakie masz

    zwykly zincas ma 30mg a forte 150mgtakiego czegos jak hydroasparaginicum, ale tu chodzi o czysty cynk i w jednej tab zincas forte tego cynku jest ok 27mg
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko