Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciężka praca fizyczna a trening

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ghostface1

Ghostface1

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 16 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 19

    Siemanko. Ostatnio zacząłem śmigać do roboty dość ciężkiej bo na magazynie z meblami. A kto robił to wie jak tutaj jest- co chwile trzeba coś przenieść, zanieść, przestawić, wsadzić na pułke czy z niej zdjąć. Nie ma czasu nawet usiąść. Za każdym razem gdy wracam z roboty to marzy mi się iść spać albo posadzić dupe w fotelu przed komputerem i zatopić się w nim do momentu kiedy trzeba iść spać. A z drugiej strony jaram się siłownią- chodzę na nią aktywnie. 

     

    Obecnie jestem na etapie redukcji bo zalałem się ostro przez ostatni rok. Ważę 97kg. Domyślam się, że w tym wypadku spalanie tkanki tłuszczowej to żaden problem. Z doświadczenia jednak wiem, że podkręci mi się metabolizm i znów będę 188cm gościem ważącym 70kg. I chciałbym tego uniknąć. Zależy mi na tym aby rzeczywiście zredukować to co tam mam do zredukowania a następnie zabrać się za budowanie solidnych mięśni. I oto jest do was pytanie. Czy jest możliwe połączenie codziennego zmęczenia po pracy z siłownią? Jak często na nią chodzić- obecnie chodzę 3-4 razy w tygodniu: cardio 50-60 minut, później trening siłowy. Czy nie przesadzam? Jak dietę pod to przygotować? Nadal mam trzymać niedobór kalorii? Co macie na ten temat do powiedzenia. Proszę o porady.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Brx93

    Brx93

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30-40

    Zawsze jak mam przed oczami takie teksty "4-5 posiłków" "3-4 treningi" "dużo jem" albo "mam bardzo ciężką pracę" . Powiem Ci jak ja zrobiłem gdy pracowałem na hali i miałem jedną przerwę i 3 zmiany i problemy ze zjedzeniem dużych posiłków w 15 minut na przerwie, a marzyła mi sie dobra sylwetka. Zmieniłem pracę. No więc zmień pracę na taką która Cię nie posadzi na fotelu z kanapkami, albo zmień siebie i zacznij porządnie podchodzić do tematu i się określ co i ile jesz i co i jak trenujesz, wtedy bedziesz mógł zaobserwować co na Ciebie działa lepiej i robić formę :) 


    • 0

    #3
    ScooBy-Doo

    ScooBy-Doo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stalowa Wola
    • Staż [mies.]: 24
    Redukcja wiąże się z dieta o ujemnym bilansie kacl. Pamiętaj brzuch nie robi w kuchni , 70% sukcesu to dieta. Jeżeli chodzi o zmęczenie polecam zakupić suplementy. Jeżeli nie stosujesz niczego to zakup standardowy pakiet białko kreatyna bcaa też się przyda na redu + vitaminy możesz także kupić sobie coffee w tabsach. Powiem Ci tak ja pracuje pp 8-10h fizycznie na tynkach i q robicie myślę o jednym przez cały dzień , p. Treningu który wykonam wieczorem :) to trzeba kochac i robić na 100% wtedy wszystko wyjdzie :)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko