Skocz do zawartości

Zdjęcie

Choroba

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
karol_g-unit

karol_g-unit

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 31 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wola
    Witam. Mam kilka pytań dotyczących kulturystyki. Oto one:

    1. Ktoś mi kiedys mówił, że treningi w okresie zimowym (jesień, zima) dają większe efekty niż treningi w okresie letnim (wiosna, lato). Chciałbym wiedziec czy to prawda czy nie.

    2. W tej chwili jestem przeziębiony i odpuściłem sobie treningi aby sie wykurować (katar, kaszel itp.). Po jakim czasie od przebycia choroby można wrócić bo to że nie na nastepny dzień to oczywiste.

    3. Czy ma sens ćwiczenie podczas utrzymywania się takich mrozów? Pytam, gdyż siłka na którą uczęszczam jest "przydomowa" ib brak tam ogrzewania (fantastycznie się to sprawdza w lecie:D)

    4. Pyt. dotyczące diety. Codziennie przed treningiem wypijam jedno surowe białko jaja kurzego i mam pytanie czy można by coś jeszcze jeść na codzień, coś co można z łatwością znaleźć w lodówce*




    *Troche dziwnie sformułowane pytanie ale mam nadzieję że będziecie wiedzieć o co chodzi.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    PLAN TRENINGOWY DLA 15LATKA | Proszę o sporządzenie mie szczegółowego planu treningowego. , Odrobienie spadków - pamięć mięśniowa , Dieta białkowa, mniej ww. | ktos moze , Utrzymanie wagi i dieta , TYLKO DO ZNAWCÓW !!

    #2
    MarcinKSG

    MarcinKSG

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 51 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    1. Zimą lepiej się cwiczy to fakt. Latem wiadomo gorąco. jeśc się nie chcę tylko ciągle pic i pic. druga sprawa psychiki. komu chce się siedziec na siłowni latem jak "koledzy" jadą sobie nad jeziorko czy gdzieś. ( mi się chce siedziec na siłowni )
    2.Był ostatnio taki moment kiedy dorwała mnie gorączka prawie 39stopni. ledwo co sie ruszałem. Poszedłem na siłownie konkretny trening areoby bieg i wypociłem chyba chorobe bo na następny dzień czułem się dużo lepiej.
    3.Brak ogrzewania? heh to chyba w szopie ta "siłka" też chodziłem na podobną kiedyś to w czapkach bluzach i rekawiczkach sie cwiczyło.
    4.Chcesz diety - DZIAŁ DIETA !!
    • 0

    #3
    dominixx

    dominixx

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 83 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    • Staż [mies.]: 6
    1 wydaję mi się że to prawda oczywiście jeśli chodzi o mase przynajmniej mi się lepiej ćwiczy większy power jest a latem jak upał jest to szybciej zmęczenie dopada.
    Co do 2 pkt podczas choroby ćwiczy sie gorzej(wczoraj cwiczyłem) bo tak jakoś nie można z siebie dać wszystkiego
    Co do 3 pkt to też cwiczę w takich warunkach i wiem co to znaczy. Siłka jest wypasiona ale z ogrzewaniem cienko jednak jak jest dobra rozgrzewka i intensywny trening krótkie przerwy między seriami to się ciepło robi i jest ok:)
    Co do 4 pkt "codziennie przed treningiem wypijam 1 surowe białko" ja bym nie wypił (blee) najważniejsze aby przed treningiem jakieś 1- 1,5 h spożyć porządny posiłek a po treningu jakies węglowodany szybko przyswajalne np :banan:)
    a reszta posiłków w dziale dieta-->tematy podwieszone:)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko