Skocz do zawartości

Zdjęcie

cell pump

- - - - - cell pump

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
RADAS 90

RADAS 90

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 20
Jak myslicie brac cella 3 razy w DT ? odczuje jaką wieszka moc? czy poprostu bedzie tak samo?? fajnie jak fachowcy by sie wypowiedzieli. ;) Staz okolo rok. za soba 2 cykle na mono
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
shox18

shox18

    ciagle licho..

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2045 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: sredni
    Witam,

    radziłbym ci zrobić kolejny cykl na mono no chyba że odczuważ że cie już nieklepie.. bierz normalnie bo i tak wyjdziesz na to samo czyli po 9g rano i 9g po treningu.. pozdrawiam.
    • 0

    #3
    venomus

    venomus

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 757 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ~~
    Wiecej nie zawsze znaczy lepiej . Zastosuj sie do rady shox'a . 2 porcje dziennie w zupełności wystarczą.
    • 0

    #4
    Combat

    Combat

      Znawca SW

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 629 postów
    • Miasto:Valhalla
    Chcesz jeszcze bardziej obciążyć organizm to proszę bardzo.
    • 0

    #5
    Mentor-

    Mentor-

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1769 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:nigdy nie śpi..
    • Staż [mies.]: sporo
    2 razy w zupełności wystarczy,I napewno da ci to zadowalające efekty.3 to moim zdaniem za dużo i odradzam takiego dawkowania.
    • 0

    #6
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    stosowalem cell pumpa 2 razy i zawsz ebralem po 2 razy dziennie wiec otbie tez tak radze..pompa jest zajefajna na 2 porcjach wiec 3 nie trzeba..
    pozdro
    • 0

    #7
    RADAS 90

    RADAS 90

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 44 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20
    a jak poszlo ci na masie i w obwodach? zakladam ze miales dopracowana dietke
    • 0

    #8
    SonyeR

    SonyeR

      Who is the Best ?

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11262 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Barcelona
    • Staż [mies.]: XX
    na masie kolo 5kg przybralem(po jendej duzej puszcze) przyrosty byly duze i sily tez tylko ze potem bylem chory i niestesty zeszlo troche ale sila wiekszoci zostala...
    polecam ci co jesli go jeszcze nie brales(kup sobie 2 male puchy) aha dokladnmie nie pamietam bo to dawno bylo ile mi poszlo ale wiem ze bylem zadowolony ..pozdro
    • 0

    #9
    mucha3

    mucha3

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 50 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 10

    na masie kolo 5kg przybralem(po jendej duzej puszcze) przyrosty byly duze i sily tez tylko ze potem bylem chory i niestesty zeszlo troche ale sila wiekszoci zostala...
    polecam ci co jesli go jeszcze nie brales(kup sobie 2 male puchy) aha dokladnmie nie pamietam bo to dawno bylo ile mi poszlo ale wiem ze bylem zadowolony ..pozdro


    wiem ze odgrzebuje temat ale... SonyeR czy poszło Ci też w tłuszcz czy tylko w mięsnie i siłe?
    • 0

    #10
    Torres

    Torres

      * holiday *

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 23077 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 lat
    Mucha nie odkopuj tematu sprzed ponad 3 lat zadajac tak infantylne pytania.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko