Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cel: redukcja -60kg | Makro do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Thor92

Thor92

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 60

Witam serdecznie.

W wieku 18 lat miałem 85kg, rekord na klatę 140 w wyciskaniu i ogólnie byłem mega fit. 
Im człowiek starszy się robił i zmieniał pracę tym więcej przybywało kilogramów, a rzadziej bywało się na treningach.

Efekt kulminacyjny: waga w PEAKu 155kg (mogło też być momentami więcej, bo z takimi wynikami mało ochoczo człowiek się waży) :O

Wiek: 26
Waga startowa kwiecień 2019: 155kg
Waga obecnie: 146kg
Trening: FBW 4/5 x tyg
Rower stacjonarny 3-4x tyg ok. 30-40 min
suplementacja: KFD Fat Burner, Arginina, BCAA, Kazeina, Whey, CM3, witaminy, minerały, Omega 3, spirulina

Dietę mam ułożoną i nie chce mi się jej tutaj rozpisywać, natomiast mam pytanie czy wyniki kalkulatorów PPM pokazują dobre wyniki przy ludziach tak otyłych jak ja obecnie.

Staram się dostarczać około 2800-3000 kcal, ok. 300g białka, 60g tłuszczu, 280-300g węgli. Chciałbym zrzucić co najmniej jeszcze 40kg a 50kg to byłby już naprawdę zacny wynik. Źródła białka: whey, kazeina, wołowina, kurczak, ryby. Węgle: ryż basmati, ryż brązowy raz na jakiś czas ziemniaki/ kluski śląskie / makaron dla urozmaicenia. 
Z grzeszków to rano biało pieczywo + kurczak - śniadanie o 6:30, 7:15 siłka. Białko jeszcze pije z mlekiem bo sądzę, że czas na zmianę WPC na Isolat i pieczywa na węgle złożone przyjdzie w bardziej rozwiniętej fazie redukcji, żebym miał też co obcinać. 

Pytanie czy proporcje ok. 300g białka, 280 węgli i 60g tłuszczu i 2800-3000 kcal to odpowiednie wyniki? Trochę mięśni mi jeszcze zostało, ale ogólnie to wynik w pasie powyżej 130 cm mówi sam za siebie i nie wiem jak przy takim zatłuszczeniu wygląda moje zapotrzebowanie. Waga spada, mięśnie się rysują, ale być może powinienem osiągać szybsze rezultaty. :) Obecnie mam -9k w około miesiąc czasu aczkolwiek nastąpiła bardzo duża zmiana w moim trybie życia i sądzę, że wynik mógłby być jeszcze lepszy. 

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi =) 

Pozdrawiam serdecznie 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Freezu

Freezu

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 15

po co Ci BCAA które nie działa?

 

Waga spada, mięśnie się rysują, ale być może powinienem osiągać szybsze rezultaty. :) Obecnie mam -9k w około miesiąc czasu aczkolwiek nastąpiła bardzo duża zmiana w moim trybie życia i sądzę, że wynik mógłby być jeszcze lepszy. 

 

9kg w ciągu miesiąca to i tak bardzo dużo, ja bym już nie kombinował na Twoim miejscu


  • 0

#3
Thor92

Thor92

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 60

BCAA stosuję głównie w celu ochrony mięśni i dla lepszej regeneracji. Czasami praca wymaga ode mnie bycia w niej przez np. całą dobę i gdy przed snem wezmę BCAA, kazeinę i CM3 po 6h budzę się pełen energii :) 
Wynik dobry jeśli np. masz do zrzucenia 10kg - przy takiej otyłości początki mogą być naprawdę mega dobre jeśli chodzi o ilość kilogramów i właśnie nie wiem czy czegoś nie powinienem zmienić. Dodam, że piję około 4,5L wody dziennie więc pod tym względem raczej nie jest to ubytek wody - mam nadzieję, że głównie leci fat :P 


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko