Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cardio na masie.

- - - - - Cardio masa bieganie hit aeroby

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
szlopej

szlopej

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 473 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30

    Siemanko. Właśnie zaczynam moją drugą w życiu masówkę, ale nie chciało mi się robić reverse diet.
    Z kaloriami zszedłem bardzo nisko na redukcji i od razu przeskoczyłem na 2500 3000 kcal dziennie.
    Makro celuję w 200białka tłuszcz 70-80g węgle jak wyjdzie tak wyjdzie ale okolice 250 300.

    Micha w miarę czysta, czasem wpadnie jakaś bułka słodka czy coś w tym styrlu, ale nie przesadzam.

    No i oczywiście zacząłem łapać tłuszcz. I teraz mam takie pytanie czy jak będę kręcił aeroby(bieganie, albo hit) To czy dam radę utrzymać bf? Czy muszę uciąć kalorie i bawić się dalej w liczenie ?
    Nie robię reverse z tego względu, że praktycznie już wakacje i szykują się wyjazdy itd, więc ciężko będzie utrzymać konkretną dietę. Trenuję 4 razy w tygodniu na siłowni, myślę czy nie dorzucić drugiego treningu nóg. I mam w planach zacząć biegać ze 3 razy w tygodniu. Do moich wysiłków dochodzi jeszcze praca fizyczna.

    Potrzebuję jakiejś rady co zrobić z tym "efektem jojo". I tak, wiem że za nisko zszedłem z kaloriami na redukcji... Mam nauczkę na przyszłość :)!

     

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SeiteN

    SeiteN

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3112 postów
  • Wiek: 20
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11+SW

    Dasz rade ale tych areobów będzie musiało być niebagatelnie dużo. Koniec końców wyjdzie itak , tak jak byś robił to powoli (podnosił kcl co tydzień)


    • 0

    #3
    Eraos

    Eraos

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 174 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Radom
    • Staż [mies.]: 12+

    Siemanko. Właśnie zaczynam moją drugą w życiu masówkę, ale nie chciało mi się robić reverse diet.
    Z kaloriami zszedłem bardzo nisko na redukcji i od razu przeskoczyłem na 2500 3000 kcal dziennie.
    Makro celuję w 200białka tłuszcz 70-80g węgle jak wyjdzie tak wyjdzie ale okolice 250 300.

    Micha w miarę czysta, czasem wpadnie jakaś bułka słodka czy coś w tym styrlu, ale nie przesadzam.

    No i oczywiście zacząłem łapać tłuszcz. I teraz mam takie pytanie czy jak będę kręcił aeroby(bieganie, albo hit) To czy dam radę utrzymać bf? Czy muszę uciąć kalorie i bawić się dalej w liczenie ?
    Nie robię reverse z tego względu, że praktycznie już wakacje i szykują się wyjazdy itd, więc ciężko będzie utrzymać konkretną dietę. Trenuję 4 razy w tygodniu na siłowni, myślę czy nie dorzucić drugiego treningu nóg. I mam w planach zacząć biegać ze 3 razy w tygodniu. Do moich wysiłków dochodzi jeszcze praca fizyczna.

    Potrzebuję jakiejś rady co zrobić z tym "efektem jojo". I tak, wiem że za nisko zszedłem z kaloriami na redukcji... Mam nauczkę na przyszłość :)!

    efekt jojo przyjąć na klate, czasami wygrywamy czasami się uczymy. Osobiście też przez to przechodziłem i to było jedno z najlepszych rzeczy jakie mogło mi się przytrafić, choć na początku sądziłem inaczej.

     

    Co do cardio na masie rób 3x30 wolego cardio

    albo 3x 20 interwałów  w formule 5 min rozgrzewka- 10 sprintów (15 sec na maxa, 45-60 sec odpoczynek) 5 minut wyciszenia

    co do kcal, jakieś ramy musisz utrzymać, więc tak baw się w liczenie, ale też nie daj się zwariować.

     

     

    Powodzenia na masie, będzie dobrze - nie poddawaj się.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko