Skocz do zawartości

Zdjęcie

CAR NAVI GPS

- - - - - navi

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
GOD

GOD

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 581 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:LONDON / Chorzow
    • Staż [mies.]: 300
    Witam -
    chcialem zapytac czy ktos z Was sie orientuje chcialem kupic sobie Nokie 6680 do tego GPS-a z Blue touch-em i na karte MMC zainstalowac nawigacje np. TOM TOM_a , teraz moje pytanie polega na tym czy moge np. odpalic nawigacje sciagnieta z netu czy trzeba kupic orginalna . Nie wiem jak wyglada tutaj sprawa rejestracji , jakies aktywacji .
    Jest ktos w temacie ?

    pozdrawiam

    przyklad z eBay-a

    Edytowany przez GOD, 25 listopad 2005 - 10:35 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Siemens

    Siemens

      nowy

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2051 postów
  • Wiek: 42
    Hi ;)

    Zaleznie od tego, czy ta Nokia moze sama obliczac route. W normalnym przypadku (navi na np. PocketPC) mozna spokojnie instalowac pirata. W przypadku Navi na komorkach jest jednak czesto tak, ze kierowca wprowadza dane do telefonu, a telefon wysyla te dane poprzez normalne polaczenie gprs do operatora i tam na jego serverze obliczana jest najlepsza droga (ze wzgledu na zbyt mala moc obliczeniowa telefonu). Nastepnie operator przesyla gotowe koordynaty spowrotem do komorki, ktora dzieki GPS dokonuje navigacji - w takim wypadku potrzebny bedzie orginal i rejestracja.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko