Skocz do zawartości

Zdjęcie

Call of Duty 4

- - - - - call duty

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
zwolak14

zwolak14

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Witam. Chciałbym sie dowiedziec co sadzicie o call of duty 4 poniewaz chce sobie kupic. Powiedzcie jak spisuje sie grafika itp...
Jaka jest cena tej gry ???
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
TheDebil

TheDebil

    Znafca cykli białkowych %)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3573 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:Z apteki %)
  • Staż [mies.]: 25
Cena - http://sklep.fotka.p...rn-Warfare.html
grafika itp - http://polygamia.pl/...-call-of-duty-4

Edytowany przez gum@, 22 grudzień 2007 - 19:11 .

  • 0

#3
~Łukasz

~Łukasz

    teamKFD

  • KFD Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9191 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    kupić??

    co ty gadasz %)
    a do czego są nagrywarki %)
    • 0

    #4
    TheDebil

    TheDebil

      Znafca cykli białkowych %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3573 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z apteki %)
    • Staż [mies.]: 25

    kupić??

    co ty gadasz %)
    a do czego są nagrywarki %)


    Ojciec mu gry kupuje %) %)

    Edytowany przez gum@, 22 grudzień 2007 - 19:28 .

    • 0

    #5
    zwolak14

    zwolak14

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    a moze wypowie sie ktos kto grał w ta gre;p;p %) %) %)
    • 0

    #6
    TheDebil

    TheDebil

      Znafca cykli białkowych %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3573 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z apteki %)
    • Staż [mies.]: 25

    grafika itp - http://polygamia.pl/...-call-of-duty-4


    Tam masz recenzje ...
    • 0

    #7
    xSzybki

    xSzybki

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1400 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belfast
    • Staż [mies.]: 20
    Fajna gra ale tylko w single player, nic nie przegoni CoD2 jesli chodzi o gre sieciowa.
    • 0

    #8
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    kij z grą sieciową..

    ja kocham wojenne gry i "call of duty" jest moim zdaniem najlepszym dowodem na to, że można stworzyć ten klimat jednym słowem zarąbista gra.
    Co do innych to "mafia" jest kolejną grą, która ma moje uznanie szacunek.. nie liczy się nie wiadomo jaka grafika etc. tylko fabuła %)
    • 0

    #9
    Gość_kamil91_*

    Gość_kamil91_*
    • Goście
    Jak ktos popykać w cod2 przez hamaczi to pisac na priva %) Dobrze nie gram ale pograc zawsze mozna.
    • 0

    #10
    zwolak14

    zwolak14

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    czyli sadząc po waszych odpowiedziach warto kupic gierke %)
    • 0

    #11
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy

    czyli sadząc po waszych odpowiedziach warto kupic gierke %)

    nie kupić a przegrać :smierc:
    • 0

    #12
    Wierus

    Wierus

      Amor patriae nostra lex

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9427 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:71
    • Staż [mies.]: xxx
    za 10 zl Ci przegram :D
    nie no zart
    gierka bardzo fajna, troche wymaga, ale przyjemnie sie gra i cena nie jest jakas najgorsza, jak nie masz co z kasa robic to kupuj %)
    ja tam wole ET :D
    • 0

    #13
    Wodzuluki

    Wodzuluki

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 654 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ciechanów
    • Staż [mies.]: 2008
    mozesz bez wahania kupowac. giera swietna i nie ma wygórowanych wymagan jak na nową gre
    • 0

    #14
    zwolak14

    zwolak14

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    a jakie ma wymagania???
    • 0

    #15
    ~suchoklates

    ~suchoklates

      shut up and swallow

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12382 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60
    swietna gra! a wymagania masz podane w kazdym sklepie na necie
    • 0

    #16
    zwolak14

    zwolak14

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    dzisiaj jade ją kupic!!! wydam na nią około 100zł ale warto moim zdaniem ;];]
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko