Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brzuch endomorfika

- - - - - brzuch endomorfik plan treningowy spalanie masa

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Champi

Champi

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 84 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ostrów Wlkp.
    • Staż [mies.]: 48
    Witajcie. Mam pytanie do bardziej doświadczonych... otóż aktualnie jestem na masówce (cykl kreatyna mono + jabłczan... białko i witaminy wiadomo też). Niestety już na początku masowania zaczynam się obawiać o swój brzuch. Nigdy nie miałem dobrze wyglądającego brzucha, możliwe, że jest dosyć fatu ale i też mięśnie nie są zbyt wielkie, gdyż mało kiedy katowałem brzuch, a jeśli już to były to tylko z reguły brzuszki na ławeczce + unoszenie nóg. Teraz jednak planuję zacząć ćwiczyć brzuch i mieć już coś do pokazania na wakacje.

    Mam dylemat jednak jak podejść do tematu. Czy trenować brzuch 1 raz w tygodniu i potraktować go jak każdą inną partię mięśniową? Czy też Zrobić 3-4 mini treningi po treningu klaty, pleców, barków, biceps/triceps? No i kwestia aerobów. Czy profilaktycznie (by za bardzo się nie zalać) dorzucić aeroby + bcaa? Czy 40 minut bieżni (szybki chód przy tętnie około 130-140) po treningu będzie ok?

    Doradźcie proszę. Dodatkowo wspomnę, że niestety ale do tej pory nie trenowałem nóg. Teraz jednak myślałem nad tym, czy nie zrobić dodatkowego dnia treningowego na którym będę robił własnie nogi + brzuch jako jeden solidny trening. Co myślicie o takim rozwiązaniu?

    Mój aktualny plan:
    Poniedziałek - klatka
    Wtorek - wolne
    Środa - barki
    Czwartek - wolne
    Piątek - biceps + triceps
    Sobota - plecy lub wolne
    Niedziela - jeśli nie było w sobotę pleców to robię w niedzielę, a jak były to robię wolne

    Gdybyście mieli wrzucić nogi gdzieś w plan, to jak byście go ustawili?

    Z góry dzięki za pomoc.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Zolee

    Zolee

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wroclaw
    • Staż [mies.]: 60+
    Brzuch w przeciwienstwie do innych partii miesniowych mozesz trenowac codziennie.
    Imo. Podazaj normalnym planem treningowym + po kazdym treningu doloz sobie cwiczenia na brzuch.
    Jesli chcesz zeby miesnie wyrobione cwiczeniami wyszly na wierzch to dodaj do tego jakis trening cardio, ale nie zbyt intensywny jesli jestes na masowce.
    No i oczywiscie musisz przy tym trzymac dobra diete, zebys nie zaczal spalac miesni zamiast tluszczu.

    Przykladowo :
    Zaraz po treningu, Wznosy nog na poreczach (Dolne partie brzucha, tzw Diabelskie Rogi) + Brzuszki/Spink (tzw Krata) w dni treningowe.
    Lekki trening cardio + wyzej wymienione cwiczenia na brzuch w dni nie treningowe.
    Liczbe powtorzen sam musisz odnalesc najlepsza dla siebie. Grunt w tym bys nie przemeczyl miesni i byl w stanie trenowac codziennie.
    Oczywiscie, zawsze mozesz sprobowac treningow typu A6W albo ABS. Chociaz ja bym je odlozyl do momentu kiedy troche wyrobisz sobie ten brzuch.

    Pozdrawiam.
    • 1

    #3
    Otello

    Otello

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4467 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12 lat
    A ja przede wszystkim odradzam A6V bo niszczy kregosłup , ABS nie jest zły ale to sztuczki dla mocno zawansowanych .
    Po drugie odradzam trening brzucha codziennie bo to strata energii i szybka droga do przetrenowania oraz kontuzji .
    Jeżeli jesteś teraz na masówce i widzisz , że tłuszcz cie podlewa to kręć umiarkowane aeroby w wymiarze około 20-30 minut po kazdym treningu . Pójde dalej i powiem , że jeżeli w swoim planie masz takie ćwiczenie jak przysiady , martwy ciag , wiosła, podciagania to brzucha nie musisz wcale ćwiczyć a będzie świetnie rósł gdyz jak wiemy , bardzo mocno pracuje przy tych ćwiczeniach . Oczywiście kardynalnym błędem jaki popełniasz jest brak treningu nóg , napraw to i zabierz się za nogi .
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko