Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brak uczucia napięcia klatki po treningu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
malan1

malan1

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 67 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 4,5
    Witam. Mam pytanie co do klaty. Jak ćwicze trica, czy bica to zawsze po treningu mam je napięte czyli je czuje. Natomiast z klata jest gorzej bo po cwiczeniach na nią nie czuje jej. Oczywiście po ćwiczeniach jestem zmęczony ale nie jest ona ani napięta itp. Dodam że przyrosty mam wląsnie dobre we wszystkich partiach, plecy ładnie rosną ale klatka tak słabo raczej.
    To może zależeć od genetyki czy po prostu robie źle ćwiczenia/za małe ciężary biore?

    Poniżej mój plan na klate:
    - Wyciskanie sztangi płasko4x12-8
    - Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x10
    - Rozpiętki na skosie dodatnim 4x10
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Jawor

    ~Jawor

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4140 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Winterland
    • Staż [mies.]: stasz

    Witam. Mam pytanie co do klaty. Jak ćwicze trica, czy bica to zawsze po treningu mam je napięte czyli je czuje. Natomiast z klata jest gorzej bo po cwiczeniach na nią nie czuje jej. Oczywiście po ćwiczeniach jestem zmęczony ale nie jest ona ani napięta itp. Dodam że przyrosty mam wląsnie dobre we wszystkich partiach, plecy ładnie rosną ale klatka tak słabo raczej.
    To może zależeć od genetyki czy po prostu robie źle ćwiczenia/za małe ciężary biore?

    Poniżej mój plan na klate:
    - Wyciskanie sztangi płasko4x12-8
    - Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x10
    - Rozpiętki na skosie dodatnim 4x10

    To, że klata nie rośnie, może być kwestią genetyki. To, że nie czujesz jej po treningu, może mieć różne przyczyny. Nieodpowiedni ciężar (zarówno za duży jak i zbyt mały), zła technika, zbyt długie przerwy pomiędzy ćwiczeniami.
    Zajrzyj TUTAJ i zobacz co źle robisz.
    • 0

    #3
    Pobyku_MASA

    Pobyku_MASA

      Zwykły Chłopak

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4313 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 30
    Spróbuj dipsów na poręczach zamiast tej płaskiej.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko