Jump to content

Photo

Brak ochoty na seks - co jest nie tak?

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
frauc

frauc

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 posts

Mam 24 wiosny. Chodzę na siłownię. Dbam o masę ale tylko naturalnymmi sposobami, dietą. Od jakiegoś czasu zauważyłem u siebie brak ochoty na seks. Zupełnie nic, zero. Co jest ze mną nie tak? Jestem aseksualny czy co? Kiedyś miałem większa... ;/

To okresowe czy powinienem zacząć się obawiać?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
antek098

antek098

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2061 posts
  • Płeć:Mężczyzna

za mało tłuszczów zwierzęcych w diecie + za mało wody w ciągu dnia wypijanej. 


  • 0

#3
brx1000000

brx1000000

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1608 posts
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WWA
    • Staż [mies.]: 10 lat

    Jak się odżywiasz?


    • 0

    #4
    EuzebiuszKFD

    EuzebiuszKFD

      aj-ef-bi-bi-pro

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11082 posts
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 09`

    Może jesteś przemęczony i wypłukany z podstawowych minerałów? Możesz spróbować sfolgować z aktywnością, zwrócić uwagę na odżywianie i dorzucić ZMA do suplementacji ;)


    • 0

    #5
    bauc

    bauc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 258 posts
    • Płeć:Mężczyzna

    A moze to nie z diety? Może po prostu masz stres w pracy? Sam miałem kiedyś bardzo stresujący okres w pracy i powiem Ci,ze automatycznie przestało mi się chcieć. Również zastanawiałem się co biega bo nigdy nie miałem czegoś takiego ale stres dał tutaj bardzo dużo....I równięż jestem zdania,że można zastanowić się nad suplementacją .Są takie bezpieczne ziołowe tabletki Potency Therapy. Słyszałeś o nich? Możesz sobie przetestować bo są bezpieczne oraz mają dobre działanie. 


    • 0

    #6
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 posts
    • Płeć:Mężczyzna

    po pierwsze to odstawienie pszenicy
    po drugie zwiększenie ilości tłuszczów w diecie + wody jak pisałem wyżej
    po trzecie badania krwi i profil lipidowy
     


    Edited by antek098, 07 December 2015 - 08:22 AM.

    • 0

    #7
    frauc

    frauc

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 14 posts

    A gdzie to dostanę  ? I po jakim czasie mniej więcej jest efekt? Możesz tutaj równięż dać skład? 

     

    Staram się również odżywiać zdrowo. Nie jem fast foodów. Tłuszcze zwierzęce również są. 


    • 0

    #8
    bauc

    bauc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 258 posts
    • Płeć:Mężczyzna

    Cialis 20mg ( tylko oryginał ) daje kopa po 20 - 30 minutach po zażyciu i 2-3 dni laska ogląda tylko sufit,mimo że nie mam problemu z erekcją ,to spróbowałem to na własnej skórze,viagra wysiada,viagra trzyma ok 4 godzin a cialis do 2-3 dni,naprawdę polecam tylko ORGINAŁ bo tanie podróbki to lipa.

    Dobry jest też potency therapy tu masz skład link. Nie jest tani, ale też dobry. Generalnie wzmacnia te sprawy.

    Jest teżt aka opcja, że taka jest Twoja uroda i będziesz musial się z tym pogodzić.


    • 0

    #9
    Prooost

    Prooost

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14705 posts
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2 dni

    W wieku 24lat gość ma stosować w/w rzeczy, więc w wieku 50lat pręt podskórny żeby wajcha stała ? Zastanów się czy pomagasz czy szkodzisz. 


    • 0

    #10
    KlataBic

    KlataBic

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 886 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:W-wa
    • Staż [mies.]: 2012r.

    Cialis 20mg ( tylko oryginał ) daje kopa po 20 - 30 minutach po zażyciu i 2-3 dni laska ogląda tylko sufit,mimo że nie mam problemu z erekcją ,to spróbowałem to na własnej skórze,viagra wysiada,viagra trzyma ok 4 godzin a cialis do 2-3 dni,naprawdę polecam tylko ORGINAŁ bo tanie podróbki to lipa.

    Dobry jest też potency therapy tu masz skład link. Nie jest tani, ale też dobry. Generalnie wzmacnia te sprawy.

    Jest teżt aka opcja, że taka jest Twoja uroda i będziesz musial się z tym pogodzić.

    Lepiej napisz jaki jest sens przyjmowanie leków na erekcję w przypadku obniżonego libido. To są 2 różne sprawy! Inna sprawa, że to leki na recepte o pewnym spektrum skutków ubocznych, można się od nich przekręcić biorąc od tak sobie bez konsultacji ze specjalistą.


    • 0

    #11
    darix21

    darix21

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 posts

    Prawdopodbnie jestes przemeczony, jesli nie chce Ci sie to tak Twoj organizm reaguje i sie tym specjalnie nie przejmuj tylko pomysl jak sprawic zeby znowu Ci sie chcialo bo w normalnej formie masz wigor, tak ze to jest jakies przemeczenie, brak roznego typu skladnikow w diecie. Ja bym raczej postawil na przemeczenie i brak dobrej diety. Ja jak jestem caly czas zaganiany to tez w tygodniu jakos srednio mam ochote na seks, ale wcale sie tym nie przejmuje, bo jak w weekend odpoczne to wtedy wszystko wraca do normy :)


    • 0

    #12
    KlataBic

    KlataBic

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 886 posts
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:W-wa
    • Staż [mies.]: 2012r.

    Prawdopodbnie jestes przemeczony, jesli nie chce Ci sie to tak Twoj organizm reaguje i sie tym specjalnie nie przejmuj tylko pomysl jak sprawic zeby znowu Ci sie chcialo bo w normalnej formie masz wigor, tak ze to jest jakies przemeczenie, brak roznego typu skladnikow w diecie. Ja bym raczej postawil na przemeczenie i brak dobrej diety. Ja jak jestem caly czas zaganiany to tez w tygodniu jakos srednio mam ochote na seks, ale wcale sie tym nie przejmuje, bo jak w weekend odpoczne to wtedy wszystko wraca do normy :)

    Dokładnie, jak człowiek wpadnie w wir zajęć na tygodniu, do tego treningi to nie ma kiedy pomyśleć o fikołkach %) Teraz duzo ludzi tak ma, może stąd tak mało dzieci sie rodzi hehe


    • 0

    #13
    darix21

    darix21

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 posts

    Hehe wiesz w weekend sie nadrabia, wiec i tak nie jest zle. Za pozno sie przychodzi do chaty, wszystko czlowieka wkurza to gdzie tu jeszcze fikolki. Trzeba duzo spac i regularnie jesc i cos tam cwiczyc, a bedzie dobrze ;)


    • 0

    #14
    Benc

    Benc

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 121 posts

    Przyczyn może być co najmniej kilka. Generalnie takie rzeczy się zdarzają. Siedzący tryb życia to w konsekwenji mniej testosterou. Mniej testosteronu to mniejsze zapotrzebowanie na seks. Stąd ewentualne problemy.

    Ale farmakologia ma na to sposoby. Szkoda nie skorzystać z tego dobrodziejstwa.


    • 0

    #15
    antek098

    antek098

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2061 posts
    • Płeć:Mężczyzna

    Nie macie pojęcia o czym piszecie.
    Wszystkie problemy natury męskiej wychodzą z diety w głównej mierze. 


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko