Skocz do zawartości

Zdjęcie

Brak efektów - masa

- - - - - brak efektłw jestem zachudy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
miłosz619

miłosz619

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 738 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leszno
    • Staż [mies.]: 2010r.
    witam. Ćwiczę już dobry rok (na masę) z dieta planem. Ale szczerze mówiąc to nie widać zbyt dużych efektów, ani w wyglądzie ani an wadze.. no może tylko troche siły mi przybyło. Jestem już coraz bardziej wkurzony i zniechęcony tym wszystkim. Diete mam mimo że z $ sie nie przelewa staram się ją dopiąć trenuje 3 razy w tygodniu przez ten rok zrobiłem chyba 4 plany dwa ogólno i dwa splity, z planu na plan poprawiałem błędy które robiłem i teraz właściwie na każdym treningu daje z siebie 110% na drugi dzień często wstać nie moge bo zakwasy dają znać o sobie heh. Mimo że daleko mi do większości z was to bardzo polubiłem siłownie. Tylko strasznie dobija mnie brak efektów wiadomo nie oczekuje cudów ale nie chche być chudy jak patyk co to za waga 67 kg przy 186 cm. Strasznie irytuje mnie to że ja haruje na siłowni a inni co mają kase kupią se koksy ćwiczą i jedzą byle jak i sa dwa razy tacy jak ja.
    Nie wiem co mam robić może macie jakieś rady może pomyśleć o jakiejś suplementacji? Doradźcie coś bo mnie chu.. strzela powoli :(


    P.S. nie wiedziałem za bardzo w jaki dział to dać więc jak coś prosze o przeniesienie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    spakowany

    spakowany

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 271 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Miałem identycznie jak Ty, z tym, że ważyłem 70 kg przy Twoim wzroście, i też za nic nie mogłem przytyć.. Ale kupiłem sobie gainera MASS XXL, 5kg+ potem dokupiłem 1kg czy tam 2kg, i w ciągu 2 miesięcy na siłowni, włącznie z piciem tego gainera (z mlekiem), przytyło mi się do 80kg, teraz już mam 78, ale jest na prawdę ok, i rezultaty widoczne :)
    • 0

    #3
    NaturalTeam

    NaturalTeam

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2181 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Jeśli po gainerze urosłeś to znaczy że dieta była słaba - za mało jadłeś. Myślę że autor tematu ma ten sam problem. Może jeszcze problemy z regeneracją,ile śpisz ?
    • 0

    #4
    KeinXor

    KeinXor

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 96 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 168

    witam. Ćwiczę już dobry rok (na masę) z dieta planem. Ale szczerze mówiąc to nie widać zbyt dużych efektów, ani w wyglądzie ani an wadze.. no może tylko troche siły mi przybyło. Jestem już coraz bardziej wkurzony i zniechęcony tym wszystkim. Diete mam mimo że z $ sie nie przelewa staram się ją dopiąć trenuje 3 razy w tygodniu przez ten rok zrobiłem chyba 4 plany dwa ogólno i dwa splity, z planu na plan poprawiałem błędy które robiłem i teraz właściwie na każdym treningu daje z siebie 110% na drugi dzień często wstać nie moge bo zakwasy dają znać o sobie heh. Mimo że daleko mi do większości z was to bardzo polubiłem siłownie. Tylko strasznie dobija mnie brak efektów wiadomo nie oczekuje cudów ale nie chche być chudy jak patyk co to za waga 67 kg przy 186 cm. Strasznie irytuje mnie to że ja haruje na siłowni a inni co mają kase kupią se koksy ćwiczą i jedzą byle jak i sa dwa razy tacy jak ja.
    Nie wiem co mam robić może macie jakieś rady może pomyśleć o jakiejś suplementacji? Doradźcie coś bo mnie chu.. strzela powoli :(


    P.S. nie wiedziałem za bardzo w jaki dział to dać więc jak coś prosze o przeniesienie.


    Szkoda że nie napisałeś jak wygląda twoja dieta i trening, zacznij jeść dużo sensownego żarcia mięcho wołowina, jaja, ryby, ryż, kaszę, płatki jęczmienne/owsianie, makarony pełnoziarniste, twarogi nie zapominaj o tłuszczach, pamiętaj żeby się nie przetrenowywać bo mięśnie nie urosną ;)
    Dochodzą to tego oczywiście kwestie predyspozycji genetycznych, zamieść więcej informacji pewnie się znajdzie grupa ludzi co udzielą Ci sensowne rady.
    • 0

    #5
    roko111

    roko111

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1305 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:San Diego
    • Staż [mies.]: 20
    Miałem podobny problem co Ty, nawet mówili na mnie kurczak :blink:. W sumie dzięki temu wziąłem się za siłownie i już tak nie mówią :)
    Ćwiczyłem wtedy tajski boks, jadłem co chciałem i o każdej porze. Waga stała w miejscu. Zacząłem się lepiej odżywiać, przerzuciłem się na siłownie i w 2 lata ok 15kg w górę. Dziś już muszę uważać co jem, bo wchodzi w fat...

    Musisz jeść więcej niż wynosi Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne i nie ma bata, że nie podbijesz wagi. No, ale oczywiście wszystko z głową, należy ułożyć sobie odpowiednią dietę.
    Dobry gainer to Mutant Mass, bardzo duża dawka węgli jeśli masz problemy z przytyciem może to pomoże. Słyszałem też o jakimś gainerze z UNS'a, który ma podobny skład co Mutant a jest znacznie tańszy, ale tu konkretnej nazwy nie napiszę, bo nie wiem.

    Edytowany przez roko111, 06 lipiec 2011 - 12:25 .

    • 0

    #6
    Jack3d

    Jack3d

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 346 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: na +
    Kosz bardzo dobrze napisał... Kup sobie jakiś gainer, ten Mass XXL dobry... Ja tez miałem taki problem, 180cm wzrostu 60kg wagi wiec jeszcze gorzej, jadłem 8 razy dziennie i dupa. Ale zacząłem sobie chodzic na siłke i fajna rzeźba jest:) No gainery są dość drogie... Ale uzbieraj i poświeć raz kase na to i będzie ok;) Polecam ci Mass Fusion, Mass Mutant, Mass XXL. Dwa pierwsze dosc drogie ale bardzo dobre!
    • 0

    #7
    Vargash

    Vargash

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 292 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna

    Dobry gainer to Mutant Mass, bardzo duża dawka węgli jeśli masz problemy z przytyciem może to pomoże. Słyszałem też o jakimś gainerze z UNS'a, który ma podobny skład co Mutant a jest znacznie tańszy, ale tu konkretnej nazwy nie napiszę, bo nie wiem.


    Ten gainer to UNS Mass Attacker - osobiście polecam, ale bez dobrej diety, to się najwyżej zalejesz i nic więcej...

    Edytowany przez Vargash, 06 lipiec 2011 - 12:56 .

    • 0

    #8
    spakowany

    spakowany

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 271 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48

    Jeśli po gainerze urosłeś to znaczy że dieta była słaba - za mało jadłeś.


    Dlaczego? Chyba gainer służy do tego typu rzeczy? :)W składzie 70% węglowodany, 25% białko miałem i kilka % tłuszcz ;>
    Jadłem wtedy na prawdę sporo, zacząłem jeść śniadanie, czego nigdy wcześniej nie robiłem. No i oczywiście do szkoły i wszędzie z shakerem pełnym herbaty owocowej :D I poszło ładnie ;)
    • 0

    #9
    miłosz619

    miłosz619

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 738 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leszno
    • Staż [mies.]: 2010r.
    [quot name='~Cezar' timestamp='1309950484' post='1684969']
    Jeśli po gainerze urosłeś to znaczy że dieta była słaba - za mało jadłeś. Myślę że autor tematu ma ten sam problem. Może jeszcze problemy z regeneracją,ile śpisz ?
    [/quote]

    w rok szkolny śpię tak 8 - 7 godzin w wakacje 8-9.

    [quote name='KeinXor' timestamp='1309950501' post='1684972']
    Szkoda że nie napisałeś jak wygląda twoja dieta i trening, zacznij jeść dużo sensownego żarcia mięcho wołowina, jaja, ryby, ryż, kaszę, płatki jęczmienne/owsianie, makarony pełnoziarniste, twarogi nie zapominaj o tłuszczach, pamiętaj żeby się nie przetrenowywać bo mięśnie nie urosną ;)
    Dochodzą to tego oczywiście kwestie predyspozycji genetycznych, zamieść więcej informacji pewnie się znajdzie grupa ludzi co udzielą Ci sensowne rady.
    [/quote]

    dieta to głownie jeśli chodzi o węgle ryż i makaron, czasem do jajecznicy chleb a raz w tyg w niedziele na obiad ziemniaczki jak mamusia dobre zrobi hehe :)białka to pierś z kurczaka i jajka mieszkam na wsi więc jajek mam pod dostatkiem :) no i twaróg przed snem. Tłuszcze to olej do twarogu pozatym zawsze coś sobie robie do ryzu i makaronu jakis sos z oleju pomidorów czy coś w tym stylu :) ważywa z ogródka hehe nie co dzień ale sa czesto:) jem co 2.5 - 3 godziny czyli teraz w wakacjie 7 posiłków. Z kasą na kuraka jest ciężko ale daje rade :) nadrabiam jajkami heh. W sumie może w rok szkolny miałem troche problem z dieta w szkole..


    jeśli chodzi o trening
    Poniedziałek:
    klatka:
    -wyciskanie na ławce skośnej sztanga 4x 12-10-10-8
    -wyciskanie na ławce sztangielki 3x 12-10-8
    -rozpiętki ławka prosta

    biceps:
    -Uginanie przedramion ze sztangielka młotkowo 3x 12-10-8
    -Uginanie przedramion podchwytem na wyciągu z drążkiem siedząc na modlitewniku 3x 12-10-8
    przedramię:
    zwijarka na zmiane ze zwisem na drążku

    Środa:
    plecy:
    -podciąganie na drążku (z pomocą kolegi)
    - martwy ciąg na ugiętych nogach 3x 12-10-8
    - wiosłowanie sztangielką 3x 12-10-8
    kaptury:
    -szrugsy 3x 12-10-8

    triceps:
    - Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem
    - odwrotne pompki z obciążeniem 3x 12-10-8

    Piątek:
    nogi:
    -Przysiad ze sztangą na barkach 4x 12-10-10-8
    -wykroki ze stzanga na barkach 3x 12-10-8
    - Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x 12-10-8
    łydki
    -Wspięcia na palce stojąc 3x 12-10-8
    -Zgięcia grzbietowe sztangą 3x 12-10-8

    barki:
    -Unoszenie sztangi w przód 4x 12-10-10-8
    -Unoszenie sztangielek bokiem 3x 12-10-8
    -unoszenie sztangielek w opadzie (klatka przy kolanach) 3x 12-10-8
    brzuch robie w dni treningowe tak kolo 14 a trening wlasciwy mam o 18
    oprócz tego gram w klubie w noge.



    mówicie żeby jakiś dobry garnier.. już kiedyś o tym myślałem ale mnie ceny zgasiły ;/ a boje się że nie bedzie efektu i kasa pójdzie w błoto :(

    Edytowany przez miłosz619, 06 lipiec 2011 - 13:12 .

    • 0

    #10
    spakowany

    spakowany

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 271 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Trening masz w sumie lekki, patrząc na to co ja robiłem.. Z tym, że ja miałem przesadzony.. Ale mówię Ci, zawsze byłem najchudszy, same kości, a gainer pomógł :) 150 zł trzeba wydać jakoś jeśli o to chodzi..
    • 0

    #11
    Achilles90

    Achilles90

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1759 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: xxx+

    witam. Ćwiczę już dobry rok (na masę) z dieta planem. Ale szczerze mówiąc to nie widać zbyt dużych efektów, ani w wyglądzie ani an wadze.. no może tylko troche siły mi przybyło. Jestem już coraz bardziej wkurzony i zniechęcony tym wszystkim. Diete mam mimo że z $ sie nie przelewa staram się ją dopiąć trenuje 3 razy w tygodniu przez ten rok zrobiłem chyba 4 plany dwa ogólno i dwa splity, z planu na plan poprawiałem błędy które robiłem i teraz właściwie na każdym treningu daje z siebie 110% na drugi dzień często wstać nie moge bo zakwasy dają znać o sobie heh. Mimo że daleko mi do większości z was to bardzo polubiłem siłownie. Tylko strasznie dobija mnie brak efektów wiadomo nie oczekuje cudów ale nie chche być chudy jak patyk co to za waga 67 kg przy 186 cm. Strasznie irytuje mnie to że ja haruje na siłowni a inni co mają kase kupią se koksy ćwiczą i jedzą byle jak i sa dwa razy tacy jak ja.
    Nie wiem co mam robić może macie jakieś rady może pomyśleć o jakiejś suplementacji? Doradźcie coś bo mnie chu.. strzela powoli :(


    P.S. nie wiedziałem za bardzo w jaki dział to dać więc jak coś prosze o przeniesienie.




    wniosek nasuwa sie jeden. Dieta = FAILL

    zastanów sie nad zmiana treningu nad urozmaiceniem go pozamieniaj cwiczenia kolejnosciami wykonuj dokladnie ciwczenia. ale przedewszystkim zadbaj o diete.




    kup białko carbo i uzupełniaj diete a pojdzie.



    Edytowany przez Achilles90, 06 lipiec 2011 - 13:22 .

    • 0

    #12
    miłosz619

    miłosz619

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 738 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leszno
    • Staż [mies.]: 2010r.
    to jeśli chodzi o te gainery to jakie polecacie? jak długo się to stosuje?

    co do diety szukałem troche w sieci jakiegoś dobrego kalkulatora zapotrzebowania kalorycznego i dużo tego dacie jakiś sprawdzony?
    jeśli chodzi o węgle braków nie mam tłuszcze też nie najgorzej z białkiem. Ale tak sobie licze skoro na !kg masy ciała sie powinoo dziennie zjadać 3 g białka to wychodzi przy mojej wadze 6.3 kg samego miesa na miesiac. A przeciez jeszcze ser i jajka mam. coś mało mi sie wydaje dobrze ja to zrozumiałem wszystko ;p?

    Edytowany przez miłosz619, 06 lipiec 2011 - 14:39 .

    • 0

    #13
    Jack3d

    Jack3d

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 346 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: na +
    Mutant MASS, MASS fusion (moim zdaniem najlepszy) MASS XXL
    • 0

    #14
    raiki01

    raiki01

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 194 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:jamajka
    • Staż [mies.]: 24+
    ja ci z gainerków polece mniej znane a ruwnie dobre i troche tańsze animalmass mas5100 extramass monster mass nom mass ataker tylko nie bierz smaku czekolada ja tam tylko lekko w zapachu wyczuwałem czekoladę sam jem na chwile obecną gain bolic6000 bo jest przeceniony umnie w sklapie hehe smak czekolada pycha polecam na efekty jeszcze muszę poczekać aż go w całosci zjem
    • 0

    #15
    Achilles90

    Achilles90

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1759 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: xxx+

    to jeśli chodzi o te gainery to jakie polecacie? jak długo się to stosuje?

    co do diety szukałem troche w sieci jakiegoś dobrego kalkulatora zapotrzebowania kalorycznego i dużo tego dacie jakiś sprawdzony?
    jeśli chodzi o węgle braków nie mam tłuszcze też nie najgorzej z białkiem. Ale tak sobie licze skoro na !kg masy ciała sie powinoo dziennie zjadać 3 g białka to wychodzi przy mojej wadze 6.3 kg samego miesa na miesiac. A przeciez jeszcze ser i jajka mam. coś mało mi sie wydaje dobrze ja to zrozumiałem wszystko ;p?


    cyferki cyferki... pieprzenie kota za pomoca młota. dostarcz minimum 120g bałka dziennie odpowiednio wegli w DT i DNT oraz tłuszczy(oliwa z oliwek etc) i bedziesz mieć diete. staraj sie nie zejsć ponizej granicy 120g.


    odzywiaj sie zdrowo i systematycznie. gainer - zastepuje Ci jakis posiłek gdy np nie mozesz zjesc miski bo jestes w pracy albo na uczelni/szkole pozatym nie jest Ci potrzebny jak dla mnie syf... moim skronym zdaniem białko + carbo bedzie najodpowiedniejsze. dawkujesz wtedy kiedy Ci brakuje.

    białko:

    wedle braków w diecie takze bezposrednio po treningu

    cabro:

    rownierz wedle braków w diecie takze bezposrednio po treningu


    Edytowany przez Achilles90, 06 lipiec 2011 - 14:52 .

    • 0

    #16
    MateuszeQ

    MateuszeQ

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 775 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 26
    Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał JEDZENIE to podstawa wszystkiego w tym sporcie. Wybieraj Twój wybór. Ćwiczyć i nie mieć efektów/ czy dobrze jeść i mieć efekty? pzdr
    • 0

    #17
    Seoul

    Seoul

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 240 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sieradz/Wrocław

    Ale tak sobie licze skoro na !kg masy ciała sie powinoo dziennie zjadać 3 g białka to wychodzi przy mojej wadze 6.3 kg samego miesa na miesiac. A przeciez jeszcze ser i jajka mam. coś mało mi sie wydaje dobrze ja to zrozumiałem wszystko ;p?

    jak już to nie 6.3kg tylko 31.5, przy założeniu że pierś z kurczaka ma 20g białka na 100g. Ty to wyliczyłeś jakby mięso było 100% białkiem %)
    • 0

    #18
    Achilles90

    Achilles90

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1759 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: xxx+

    jak już to nie 6.3kg tylko 31.5, przy założeniu że pierś z kurczaka ma 20g białka na 100g. Ty to wyliczyłeś jakby mięso było 100% białkiem %)

    kolega ma racje... sam juz widzisz musiał bys od miski nie odchodzić %) jedz tyle ile mozesz + białko i carbo i bedzie git.



    • 0

    #19
    miłosz619

    miłosz619

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 738 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leszno
    • Staż [mies.]: 2010r.

    jak już to nie 6.3kg tylko 31.5, przy założeniu że pierś z kurczaka ma 20g białka na 100g. Ty to wyliczyłeś jakby mięso było 100% białkiem %)


    haha jaki wstyd xd wiedziałem że mi coś nie pasuje. No cóż to mówicie że lepiej doładować diete niż kupować gainera. Ok :) Nadrobie jajkami może co? tak z 9 jajek dziennie chyba mi nie zaszkodzi nie mam problemów z cholesterolem. Mam nadzieje że wkońcu ta masa ruszy...
    • 0

    #20
    roko111

    roko111

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1305 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:San Diego
    • Staż [mies.]: 20
    9 jajek sporo, ale nie wiem czy to szkodliwe, więc nie mówię nie ani tak.
    Hardcorowy koksu wcinał (z tego co mówił) 20 i żyje, hehe
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko