Skocz do zawartości

Zdjęcie

brak efektów?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
syra1234

syra1234

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
Czesc zacząłem redukcję ale wydaje mi się ze nie ma żadnych efektow. Mężczyzna 23 lata około 188cm i jakieś 98kg. Staram się jeść 2500kcal chociaż nie zawsze potrafię tyle wcisnąć, do tego 4x w tyg fbw i 2x cardio. Zaczynam już 3 tydzień i póki co waga wacha się od samego początku między 98 a 99,5 w zależności od dnia ale tylko raz zdarzyło się ze minimalnie spadła poniżej 98 (97,6). Pomiary zrobiłem dopiero wczoraj i odczekam z 2 tygodnie żeby sprawdzić czy może sa jakieś zmiany ale logika podpowiada mi że mimo wachania wagi średnia mimo wszystko powinna być niższa. Jakieś pomysły?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
SlavicFreak

SlavicFreak

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 97 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kortrijk
    • Staż [mies.]: 25

    Regeneracja ? Dobrze spisz ? Duzo ? Stres ? Jak wyglada Twoja dieta i makro? Cwiczysz wystarczajaco ciezko ? Nie za duzo aktywnosci poza treningowej  (N.E.A.T)  ? przy Twojej wadze ten deficyt powinien wygladac jakos wlasnie 2500-2700 kcal


    • 0

    #3
    syra1234

    syra1234

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    FBW robie w poniedzialek srode piatek i sobote cardio we wtorki i czwartki w niedziele wolne, jesli chodzi o sen to nie mam problemow, okolo 7 godzin do 8 w weekendy, co do cwiczen to czy ciezko czy nie ciezko mi samemu ocenic zaczynalem od 2 serii po 10 powtorzen przez 2 tygodnie teraz lece po 3 serie, cardio po 45 minut rowerek stacjonarny, poza treningiem praktycznie wogole sie nie ruszam, tyle co do pracy do sklepu. Przykladowy dzien z diety to np. 3 grahamki z maslem i jakas szyneczka (do pracy), pozniej na obiad 250-300g piersi z kurczaka i 450g warzyw na patelnie, niestety robie to na oleju (okolo 10-15g do warzyw i 10-15g na podsmazenie kurczaka), po treningu jakis skyr i banany i na kolacje roznie jakies pieczywo ciemne, serek wiejski z warzywami makro +/- 150g bialka, 50-60g tluszczy i okolo 300 wegli, rozni sie to w zaleznosci od tego ile zjem przez caly dzien ale tak jak mowie czasami ciezko mi do 2500 dobic nawet bo jestem przepelniony


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko