Skocz do zawartości

Zdjęcie

Boostery Testosteronu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
oczo25

oczo25

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    Witam, pytanko brzmi czy boostery testosteronu ( aktualnie DS ACTVIE XTREME) nalezy brac tylko i wylacznie na pusty zoladek?? Czy to oznacza ze jak wezme razem z jedzeniem to sie nie wchlonie czy co?? %)  Czy bedzie porostu slabiej dzialac?? Bo bardziej by mi pasowalo brac razem z jedzonkiem :ziober:


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Mozesz z jedzonkiem.


    • 1

    #3
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    No to super:) Ja pamietam bralem T bomb 2 i inne z jedzeniem i super zawsze dzialalo.  Ale czemu wszyscy w kolo pisza nawet sam producent ze na czczo brac?


    Edytowany przez oczo25, 12 maj 2013 - 11:05 .

    • 0

    #4
    aminokwas

    aminokwas

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 283 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24+

    zdrowiej jest brać prochy z jedzeniem niż solo na pusty żołądek


    • 0

    #5
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    tez tak sadze B-)  ale czemu w takim razie wszyscy pisza razem z producentem zeby brac na czczo?? 


    • 0

    #6
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Gdzie tak pisze ? BT glownie sie bierze na noc i przed tr.


    • 0

    #7
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie
    DOES IT NEED TO BE TAKEN WITH FOOD?

    Ideally take Activate Xtreme™ on an empty stomach approximately 30-45 minutes before eating.

     

    ze strony producenta


    • 0

    #8
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Wiesz co teraz wypisuja na opakowaniach, z reguly to sa bazdury dawno obalone, zk reatyna tez pelno tego jak pewnie wiesz.


    • 0

    #9
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    OK czyli biorac DS ACTIVE XTREME z jedzonkiem bedzie git, i wchlanianie produktu jak i zarazem dzialanie bedzie ok? tak :ziober:


    • 0

    #10
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Pyttanie do autora tematu jakie efekty stosowania T BOMBA 2 ?


    • 0

    #11
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    OK czyli biorac DS ACTIVE XTREME z jedzonkiem bedzie git, i wchlanianie produktu jak i zarazem dzialanie bedzie ok? tak :ziober:

    Mysle ze tak.


    • 1

    #12
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    T Bomb 2 =  poczulem dzialanie gdzies okolo 2 tyg, smak jak bulion  :ziober: ,  bralem z jedzeniem i efekty super, duzy skok sily i duze pompy na teningach , sex drive tez na plus, ogolnie najlepszy jaki bralem do tej pory, bo teraz biore DS Active Xtreme + Triazole i sie okaze  % %)  jak masz jeszcze jakies pyt chetnie odpowiem  :-)


    Edytowany przez oczo25, 12 maj 2013 - 13:05 .

    • 0

    #13
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Czyli odczuwalny wzrost tescia ? a jak po cyklu? czuc jakies spadki ?


    • 0

    #14
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    Hmm... wzrost tescia? musilabym testy proboic przed i po :-) , zero spadkow sila zostala i wymiary tez, bralem razem z reflex creapure creatine tez godna polecenia kreta B-) , jesli nie brales to polecam T Bomb 2 naprawde dobry srodek nie pozalujesz ;) jedyny minus to ten smak jak BULION :loler: aha i t bomb mozesz brac z jedzeniem spoojnie ja tak bralem i efekty super


    Edytowany przez oczo25, 12 maj 2013 - 13:12 .

    • 1

    #15
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Moze kiedys spróbuje ;) dzieki za info ;)


    • 0

    #16
    szarywilk

    szarywilk

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów

    W składzie opisany środek zawiera   substancje levodopa - jest to aminokwas niebiałkotwórczy -  prekursor dopaminy w mózgu pobudzającej do pracy oś przysadki mózgowej-podwzgórza-nadnerczy-jąder,. Jest on źle wchłaniana  jeśli przyjęta zwłaszcza z pokarmem zawierającym sporą ilość białek.

      Drugim ważnym składnikiem jest divanyllotetrafuran -  lignian  korzenia pokrzywy   blokujący   globulinę wiążącą  wolny  testosteron i przez to  dezaktywującą go. Składnik ten działa    praktycznie wtedy kiedy jest duża aktywność tej globuliny - od  wstania(najwyższa aktywność) do około godziny 15. Potem jego stosowanie traci racje bytu bo  poziom SHBG i tak naturalnie spada.

    Seicoisolacron jest drugim lignianem - obecnym głównie w nasionach lnu ale i w korzeniu pokrzywy który blokuje  SHBG  , dodatkowo jest  naturalnym SERM, Enterolakron - jego metabolit  uzyskiwany przez florę bakteryjną jest mocniejszym selektywnym modulatorem  receptorów estrogennych o właściwościach zbliżonych do tamoksifenu - niestety jest też  antyandrogenem jak przyjmowany w dużych ilościach.Jak się przyjmuje seicoizolakron na pusty żołądek  to prawdopodobieństwo przemiany jego w enterolakron maleje


    • 1

    #17
    oczo25

    oczo25

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rosnie

    :thx:


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko