Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ból w okolicach ścięgna Achillesa podczas biegania

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Borson

Borson

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków (N-H)
    • Staż [mies.]: 14
    Witam forumowicze.

    Jako że mam dosyć długą przerwę od treningów na siłowni, co było następstwem operacji, postanowiłem rozpocząć treningi związane z bieganiem. Pierwsze 3 miesiące, jeżeli chodzi o jakiekolwiek urazy były spokojne, ale od jakiś 4-5 tygodni odczuwam dyskomfort w okolicach achillesa (powyżej pięty, a trochę niżej niż łydka) ból jest dosyć specyficzny bo nie "wyłania" się podczas chodzenia w ciągu dnia, tylko i wyłącznie gdy zaczynam trening i podczas samego biegania. Mogę go sprecyzować następująco, wrażenie mam jak by ścięgno było napięte lub naciągnięte,podczas biegania okolica którą opisałem rwie i dokucza, ból sam w sobie nie jest bardzo bolesny ale uciążliwy i nie mogę skoncentrować się odpowiednio na treningu. Próbowałem załagodzić sprawę gorącymi kąpielami, maściami, a nawet zmienić nawierzchnię na twardą, ale nic nie przyniosło rezultatu. Chciał bym dowiedzieć się w czym leży problem, proszę o pomoc.


    Tutaj szarpie (to jest najgorsze z tym całkowicie nie da się grać, biegać, czy skakać!) http://img717.images... ... 5f8med.jpg
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    duch_ma

    duch_ma

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1318 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wiedeń
    • Staż [mies.]: +/- 18
    Nie zmieniaj nawierzchni na twardą!
    Uzupełnij magnez, bo jego nie dobory w organizmie mogą powodować nie tylko zwykłe kurcze ale również tego typu rewelacje.
    Teraz najważniejsze... rozciągaj się. Moim zdaniem to brak elastyczności jest powodem twoich problemów. Na ścięgno achillesa, mięśnie łydki i tyłu ud najlepszy jest siad płotkarski, i skłony do stóp przy złączonych nogach w siadzie płaskim. Przy okazji możesz rozciągać całe ciało.

    Pozdrawiam.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko