Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ból gardła po antybiotyku

- - - - - bol gardla po antybiotyku gardla antybiotyku

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kapka87

kapka87

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 161 postów
Cześc. Dzisiaj bylam u lekarza, który przypisał mi antybiotyk .Kaszel utrzymywał sie umnie przez tydzien czy nawet dwa. Byłam u lekarza i dostałam antybiotyk. Kaszel zniknął w przeciągu trzech dni. Jednak teraz mam jakąś infekcje gardła. Drapie minie i swędzi w okolicy krtani. Czy ten ból gardła to działanie niepożądane po antybiotyku?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
panini

panini

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 137 postów
Siemanko. W tamtym tygodniu miałem bardzo ciężkie bóle gardła. Zaczęłam brac więcej leków ,ale nic nie pomoglo. Wzięłam w końcu mój antybiotyk ,który stosowałam podczas zapalenia płuc. Zadziałał i wyleczył gardło. Nie wydaje mi sie, że antybiotyk jest przyczyną.
  • 0

#3
sid12

sid12

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 151 postów
Siemanko. Zapalenie gardła może być wynikiem jedzenia i picia zimnego. Ja miałem swedzenie i bole w okolicy gardła dlatego, że piłem cały czas zimne napoje. Leki bez recepty na infekcje gardła zadziałały. Polecam tabletki do ssania, po których ból szybko mija.
  • 0

#4
matura09

matura09

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
Cześc. Antybiotyki pomagają w przypadku bólu gardła. Skutkiem ubocznym moga byc jednak drożdze. To bakterie pojawiające się w układzie rozrodczym albo w pochwie. Wydziela się dużo śluzu białego. Wtedy ginekolog przypisuje leki dopochwowe.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko