Skocz do zawartości

Zdjęcie

BMW Compakt

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
Marioxx

Marioxx

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Napewno niezgodze sięże naprawa bmw jest tania %) Chyba że kupujesz jakieś podróbki część albo ze szrota. Kolega ma e36 coupejke czerwony kolorek i bardzo ładnie się prezentuje zadbana mi bardzo podchodzi. Tylko jedna wada mały silnik 1,6. Zdecydowanie zamały jak na taką karoserie. Dużo pali cięzko go szybko rozkręcić ale jak siębujnnie to leci. jak jużbrać to 2.0.
    • 0

    #22
    akk

    akk

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1030 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:to tu,to tam
    • Staż [mies.]: lata
    W coupe e36 nie było fabrycznie 1.6, niech lepiej sobie most sprawdzi z jakiej ma wersji. 2.0 najmniej się opłaca, pali tyle to 2.5 a idzie gorzej niż 1.8is (140KM). W BMW palą cylindry,nie pojemności.
    • 0

    #23
    -Noon-

    -Noon-

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6901 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    dokładnie jak brać bmw to już najlepiej z możliwie najnowszym i najmocniejszym silnikiem czyli 2.5 l w nowszej wersji 328 lub starszej 325
    • 0

    #24
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Źle się wyraziłem chciałem napisać od 2.0
    • 0

    #25
    bobek

    bobek

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    Nie było mnie jakiś czas i widze ze dyskusja się rozwineła... Sprawa jest otwarta cały czas ciułam kase, zeby zgromadzic jak najwiecej funduszy, generalnie chcialbym kupic cos co posluzy mi na max 3 lata. W gre wchodzi sporo aut nie mam jakos upatrzonego jednego modelu, i mysle ze jak juz zaczne jezdzic i szukac to poprostu będzie decydowal stan egzemplarzu... ZYX jesli chodzi o Golfy 4 to co sadzisz o motorze 2,3 i jak on wupada na tle 1,8 T... ?
    • 0

    #26
    -Noon-

    -Noon-

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6901 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    2.3 te silniki znam długo jeszcze od audi b3 5 cylindrówki kiedyś straszne niewypały, 2.3 a 136KM to niezbyt dobry wynik a paliły więcej niż 2.8 v6
    ale nie wiem który Cie tu interesuje bo akurat 2.3 są chyba 3 rodzaje starszy v5 150 km i v5 4motion, i potem już jest vr5 170 km
    osobiście jak miałbym wybierać to poszukał bym sobie 1.8 t 20v 180km a totalnie odpuścił te 2.3
    • 0

    #27
    akk

    akk

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1030 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:to tu,to tam
    • Staż [mies.]: lata
    1.8t jest dużo przyjemniejszy w jeździe, lepszy moment, przy spokojnej jeździe na pewno oszczędniejszy od 2.3. No i zawsze można dłubnąć jak mało mocy w okolice 200km.
    • 0

    #28
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71
    A mozesz napisac jaka suma bedziesz orientacyjnie dysponowal na zakup auta? Jesli ma decydowac stan to chyba warto sie rozejrzec za autem niekoniecznie niemieckim. Jest sporo ciekawych aut np. japonskich ( jak chcesz kozacka fure z mocnym silnikiem) jest z czego wybierac. Honda Integra, Honda s2000, toyota celica,subaru impreza, toyota mr2 czy mocna wersja mazdy 3 albo civic type R. Z francuskich chyba nic ciekawego nie ma. Wybor zalezy od kwoaty jaka bedziesz mogl przeznaczyc na auto , ale warto pomyslec o japonczyku chocby dlatego, ze nie jest tak masowo spotykany jak starsze modele aut niemieckich. I osiagami w niczym im nie ustepuja a psuja sie za to znacznie rzadziej ( raporty TUV czy DECRA).
    • 0

    #29
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Ale niemieckie auta mają takie coś w sobie. takie yhmmc %)
    • 0

    #30
    bobek

    bobek

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    Generalnie to mam niezlu metlik w glowie każdy z kim rozmawiam mówi co innego... Sam mam raczej marne pojecie o mechanice autach itp, ale czytam czytam i pytam zeby to auto nei bylo kupione z przypadku i pod wplywem emocji. Jezdze duzo z przewagą na jazde po miescie ( gdyby to byly trasy to pewnie bralbym diesla) a takto to raczej zostaje benzynka. Kasa hmmm wszystko zalezy ale wiecej niz 17-20 niechcialbym przeznaczyc ? bo i po co sie porywac ... Audi A3 raczej nie znajde w dobrym stanie no chyba ze roczniki ponizej 98, Leony czytalem wypowiedzi np ZYX ze są słabe ? ( nie myle się ) ? Japonzcyki raczej mnie nie interesują - w pracy jezdze toyotkami i tak srednio mi sie widzą ... Sorki za rozstrzelone mysli, ale lekko mnie telepie po cle...
    • 0

    #31
    -Noon-

    -Noon-

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6901 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    no niestety leon to ładnie opakowana kupa
    • 0

    #32
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71
    Bobek, zakup pod wplywem emocji nie zawsze jest zly... Nigdy nie lubilem BMW czy Mercow a pod wplywem impulsu zdecydowalem sie na beemke i jestem zadowolony.Choc obiecywalem sobie , ze zadnych niemieckich %) Zawsze krecily mnie brytyjskie auta i rasowe japonskie jak lancer evo czy nissan skyline. Byle pod wplywem impulsu nie kupic zepsutego auta i jest ok. Jak sylwetka Ci sie podoba auta i jest technicznie ok wszystko na temat. Czy sie komus podoba czy nie jest juz mniej istotne , bo to Ty bedziesz nim jezdzil.
    • 0

    #33
    orva

    orva

      Na KFD jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2955 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: free
    Hmm.. tak sie skarzycie na tego compacta. Ja mam z 99 roku 1.8 benzyna + sekwencja. czarna perla, pelna opcja. autko jest super jezdzi nim moja mateczka, ostatnio co zmienilismy to tylko amortyzatory i plyny i kiedys hamulce ale miesiecznie sie robi po tysiac kilosow. zadnych uwag nie musze pisac. Nic takiego sie nie dzieje ma go z 4 lata juz czy 3. To zalezy z jakies perdpektywy sie patrzy. co do wygladu fakt brakuje mu "dupy" krotkie no moc wystarczajaca 2 paki to leci ok autko. duzo nie pali
    *a wlasnie co do tego wygladu jak facet siedzi to lipa ;) wole passata :-))

    Edytowany przez orva, 08 sierpień 2009 - 18:19 .

    • 0

    #34
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71
    A mnie sie passat kojarzy z pakistanskimi taksiarzami i silniczkami tdi, ktore sa w wiekszosci passatow. %) Za nic bym nie kupil passata, chyba ze pod grozba smierci ;)Kolega kupil niecaly rok temu takiego tdi 2.0 z 2006 i juz sie pozbywa.Mowi, ze zero przyjemnosci z jazdy . No i felgi maja wade- paskudnie czernieja i cale sa pokryte szaro-czarnymi plamami.

    Edytowany przez MT Stoke, 08 sierpień 2009 - 19:51 .

    • 0

    #35
    orva

    orva

      Na KFD jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2955 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: free
    Sam Jesteś szaroczarna plama. Profil uzupełnij. Ja mam Passata z 99 roku i w 90 KM wiec to starszy model i elektro w nim tak nie siada jak w tych nowszych, to niech kupuje rozsądnie a nie pcha się w to co ladne, nie oznacza ze dobre. mam go w turbinie już 2 lata i nic w nim nie robiłem tyle co filtry wymieniłem i elementy eksploatacyjne. To niech kupi sobie Malucha. i będzie miał przyjemność, szybciej dojdzie...
    • 0

    #36
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71
    Sugerujesz, ze stary passat rocznik 99 lepszy jest niz ten z 2006??? ;) Cieszysz sie, ze jezdzi i malo czesci wymieniasz i ok. Ale nie kazdemu chodzi tylko o to, zeby gdzies dojechac. Niektorzy oczekuja duzo wiecej od auta. A passat w tej kategorii oferuje niewiele, zwlaszcza ze slabymi silniczkami diesla. Wyglad niby kwestia gustu, ale passat wyglada bardzo przecietnie, wnetrze nawet w nowych nudne i brzydkie a te slabe silniczki diesla to jest kleska. To nie jest auto dostarczajace przyjemnosci z jazdy chocby dlatego, ze ledwo sie toczy. Tez mam auto z silnikiem diesla 2.0 , tyle ze o mocy 163KM wiec mocy wystarcza. Diesle sa ok ale tylko nowoczesne i zaawansowane. Passat z silnikiem 2.0 to jest dno i tyle. Co do kolegi to przymierza sie wlasnie do Merca ML. Maluchow u nas nie ma wcale , ale w Polsce moze to byc dobry pomysl wymiana starego passata 90KM na auto o podobnym przyspieszeniu czyli Malucha %)
    • 0

    #37
    bobek

    bobek

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    Szczerze mówiąc passat w B5 Fl według mnie jest lepiej udanym autem niz w B6. Ale nie o tym mowa, ostatnio wpadł mi w oko merc Clk pczywiscie ten starszy W208 co o nim sądzicie ?
    • 0

    #38
    orva

    orva

      Na KFD jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2955 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: free
    No samochód tylko mi potrzebny do dojechania do pracy swoja sile ma nie jest zamulony. Duzo nie pali jest ekonomiczny; powiem Ci ze aż tak najgorzej nie wygląda, fakt faktem w środku brakuje kilka bajerów, ale przecież nie jadę nim na jakąś wystawę. Nno nie wymieniam na parchola teraz może w Saab'a się wpakuje 2.3 z 230 konnym silnikiem z 2001 roku. ogólnie, z zewnątrz wygląda tez nie ekskluzywnie, wręcz klasycznie.
    • 0

    #39
    MT Stoke

    MT Stoke

      Się rozkreca

    • Bez aktywacji
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 71

    No samochód tylko mi potrzebny do dojechania do pracy swoja sile ma nie jest zamulony. Duzo nie pali jest ekonomiczny; powiem Ci ze aż tak najgorzej nie wygląda, fakt faktem w środku brakuje kilka bajerów, ale przecież nie jadę nim na jakąś wystawę. Nno nie wymieniam na parchola teraz może w Saab'a się wpakuje 2.3 z 230 konnym silnikiem z 2001 roku. ogólnie, z zewnątrz wygląda tez nie ekskluzywnie, wręcz klasycznie.

    Saab to zupelnie inna historia... Jak kazde auto tez ma wady, ale to auto jak to sie mowi z dusza, bardzo trwale i solidne.Styl niepowtarzalny, dobre turbosprezarki. Fajna rzecz %) Saab szybko traci na wartosci , ale to zaleta jesli kupujesz auto kilkuletnie lub starsze. Nie inwestuj w wersje podstawowe , bierz wersje wyposazenia Vector lub Aero. Kabriolet jest ponadczasowy, zadbany zawsze bedzie wypas autem bez wzgledu na wiek.
    • 0

    #40
    orva

    orva

      Na KFD jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2955 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: free
    Dzięki za info, no to akurat jest welur. Wiadomo Saab to historia i najbezpieczniejszy samochód. Mieliśmy kiedyś stare volvo 440 to to był wymiatacz, a jak płynął po drodze audi 80 to się chowało.. Saab bo właśnie nie drogi i dobry. txs.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko