Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bilans kaloryczny i przykładowe posiłki jednego dnia. Do weryfikacji wraz z pytaniami.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
JakTyToRobisz

JakTyToRobisz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6029 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    wpisz produkty porządnie w kalkulator ar.pl i wrzuć na forum  - ale już z większymi kaloriami - produkty w miarę dobre, nie mniej jednak staraj się rotować źródłem tłuszczy :jaja, chia, siemię lniane, olej lniany, oliwa z oliwek, orzechy (bez ziemnych), pestki dyni, awokado.

    to samo z węglowodanami: ziemniaki/kasza/ryż/płatki/chleb pełnoziarnisty/mąka/makaron, białko: jaja/mięso/ryby/odżywka/twaróg tak aby urozmaicać jedzenie, raz że nie znudzi Ci się to jedzenie, a po drugie dostarczysz w ciągu tygodnia niezbędne miko i makro elementy, pamiętaj o kiszonkach, od czasu do czasu jakiś kefir bym uwzględnił.


    • 0

    #22
    kubano1996

    kubano1996

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    wpisz produkty porządnie w kalkulator ar.pl i wrzuć na forum - ale już z większymi kaloriami - produkty w miarę dobre, nie mniej jednak staraj się rotować źródłem tłuszczy :jaja, chia, siemię lniane, olej lniany, oliwa z oliwek, orzechy (bez ziemnych), pestki dyni, awokado.
    to samo z węglowodanami: ziemniaki/kasza/ryż/płatki/chleb pełnoziarnisty/mąka/makaron, białko: jaja/mięso/ryby/odżywka/twaróg tak aby urozmaicać jedzenie, raz że nie znudzi Ci się to jedzenie, a po drugie dostarczysz w ciągu tygodnia niezbędne miko i makro elementy, pamiętaj o kiszonkach, od czasu do czasu jakiś kefir bym uwzględnił.


    Okej dzięki wielkie za radę. Uwzględnie to co napisałeś i podrzucę w ar. Pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko