Skocz do zawartości

Zdjęcie

Białko dla 16-latka ?? Prosze o pomoc...

- - - - - bialko 16 latka prosze pomoc

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
AVP

AVP

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    Witam. Mam 16 lat , 173 cm wzrostu i 59kg. Cwicze na silowni od miesiąca , wczesniej zawsze dzwigalem sobie cos w domu ale nie byly to jakies super kilogramy . Przechodząc do rzeczy mam pytanie - Czy moge sobie kupic jakies białko w proszku i czy nie bedzie ono dla mnie szkodliwe, jak tak to jakie i jak je zażywac . Jak juz wczesniej wspominalem dopiero zaczynam i jestem kompletnie zielony. Prosilbym o pomoc osob ktore troche się znają na rzeczy i dobrze mi doradzą. Będę wdzieczny za odpowiedzi , z góry Pozdro...
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Nie będzie nadto szkodliwe, ale pamiętaj, że białko jest uzupełnieniem odpowiednio zbilansowanej diety... Więc jak Twój jadłospis tego wymaga możesz coś zakupić
    • 0

    #3
    Woodzu

    Woodzu

      Imprezowicz

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11132 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    Polecam dietanabol :crazysex: najwazniejsza jest dieta zapraszam do artykułów w dziale "Dieta" Bialko mozesz stosowac jako uzupelnienie diety.

    Dobra bialka :
    Ostrowia %) - tanie i dobre
    BX Prolongatum
    100% whey gold standard
    Syntrax matrix 5.0

    BOSSY uprzedziles mnie :)

    Edytowany przez bzyku, 21 luty 2008 - 22:12 .

    • 0

    #4
    This Is Sparta

    This Is Sparta

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 449 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Podłacze sie do tematu.Słuchaj "BOSSY" czym moge zastapic jajka ?? Poniewaz mam je w posiłku Sniadaniowym , pytam poniewaz sa szkodliwe (CHOLESTEROL) albo nie tyle zastapic tylko moze same Białka z nich wcinac ? Jesli same białka to w jaki sposob ?
    Dziekuje za odp.
    • 0

    #5
    shox18

    shox18

      ciagle licho..

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2045 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: sredni
    zamiast jaj, twaróg.. :crazysex:
    • 0

    #6
    This Is Sparta

    This Is Sparta

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 449 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna

    zamiast jaj, twaróg.. :crazysex:

    Wiem , Wiem ale myslałem ze obedzie sie bez niego poniewaz jem Go w 2 sniadaniu oraz Kolacji i teraz dojdzie jeszcze do sniadanka hehe chyba niedługo zamienie sie w Twarog xD
    • 0

    #7
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Podłacze sie do tematu.Słuchaj "BOSSY" czym moge zastapic jajka ?? Poniewaz mam je w posiłku Sniadaniowym , pytam poniewaz sa szkodliwe (CHOLESTEROL) albo nie tyle zastapic tylko moze same Białka z nich wcinac ? Jesli same białka to w jaki sposob ?
    Dziekuje za odp.


    Co do szkodliwości jaj, to jest mit :crazysex: Zobacz tutaj:

    http://www.fkif.pl/i...hp?showtopic=84

    Z rana trzeba dostarczyć jakiegoś białka które szybko się wchłonie po nocy - chude mięcha/ szynki/ ryby, etc

    Twaróg o tej porze niet %)
    • 0

    #8
    shox18

    shox18

      ciagle licho..

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2045 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: sredni
    wiec dlaczego sa błedy w dietach w podwieszonych? .. :crazysex:

    Edytowany przez shox18, 21 luty 2008 - 22:22 .

    • 0

    #9
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    wiec dlaczego sa błedy w dietach w podwieszonych? .. :crazysex:



    Oj chyba dawno nie zaglądałeś %)

    Jakiś miesiąc temu osobiście naniosłem korektę i zaktualizowałem dietki, w żadnym z pierwszych posiłków nie ma twarogu ;)

    pozdr.
    • 0

    #10
    shox18

    shox18

      ciagle licho..

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2045 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: sredni
    aaahaaa a noto zwracam honor... :crazysex:
    • 0

    #11
    This Is Sparta

    This Is Sparta

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 449 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna

    Co do szkodliwości jaj, to jest mit ;) Zobacz tutaj:

    http://www.fkif.pl/i...hp?showtopic=84

    Z rana trzeba dostarczyć jakiegoś białka które szybko się wchłonie po nocy - chude mięcha/ szynki/ ryby, etc

    Twaróg o tej porze niet ;)

    Dzieki wielkie za artykuł , zapoznałem sie dkładnie z jego trescia i tez doszedłem do wniosku ze to bajka.Postanowiłem wywalic te jajka poniewaz Kochana mamusia zaczeła sie pienic ze za duzo tych jajek ze powinno sie jesc max 2 jajka w tygodnu a ja zjadam 4 dziennie itp.itd wiecie jak to jest ze Starszymi jak by nie było ZAWSZE MAJA RACJE %) Ale teraz po przeczytanie tych info.wypowiem im wojne :crazysex:
    • 0

    #12
    AVP

    AVP

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    hej hej hej !!! a moze by ktos jeszcze odpowiedzial na moje pytanie????;]]]
    • 0

    #13
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Dostałeś odp na początku tematu :crazysex: Jak masz jeszcze jakieś pytania to słuchamy
    • 0

    #14
    AVP

    AVP

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    np. Jak zażywac , w jakich ilosciach ??
    • 0

    #15
    shox18

    shox18

      ciagle licho..

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2045 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: sredni
    wedle braków, oraz po treingu
    • 0

    #16
    P4v3U

    P4v3U

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1863 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: luty09
    co do pierwszego pytania to masz tak małą masę że spokojnie dieta wystarczy... a jak już sie upierasz to pamiętaj żeby pilnować ilości jak chcesz mieć całe nerki, a po drugie blizny na plecach i z boku po usunięciu nerki nie wyglądają za ładnie %)
    • 0

    #17
    AVP

    AVP

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    ;]]]]]OK. Dzieki na info...Pozdro
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko