Skocz do zawartości

Zdjęcie

BCAA

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
emperio

emperio

  • KFD pro
  • PipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 17
j/w. opinie są rózne, jedni mowią zeby stosowac na czczo, przed treningiem, po i po posilku (FAQ) a inni ze np wystarczy przed treningiem lyknac 1g/10kg masy BCAA, z kolei na opakowaniach producenta zalecaja przed i po treningiem, jak to z tym jest? jezeli 2-3razy dziennie to strasznie szybko schodzą puchy :(
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Entrenador

Entrenador

    KFD Platinum

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1693 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Główne pole działania to pole antykatoboliczne w takim wypadku najbardziej odpowiednia porą jest branie przed wysiłkiem, chodzi głównie o wysiłek tlenowy (aeroby) bo wysiłek siłowy nie podkręca tak bardzo katabolizmu chyba że trening siłowy wykonujesz rano na czczo to jak najbardziej może być. Po treningu BCAA mogą wspomóc regeneracje po wysilkową a brane do posiłku polepszają wchłanianie białka z posiłku.
Ja jednak najbardziej zawsze skupiam się na porcji przed treningowej i jestem zadowolony.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko