Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bark przyrostów siły i masy?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
rafal1070

rafal1070

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    Mam 23 lata 77 kg wagi 182 cm wzrostu. Jak to jest z tym zapotrzebowaniem kalorycznym bo obliczyłem sobie i mój wskanik BMR= 77x 24= 1848 kcal. Są różne wzory ale dają podobne wyniki. Według mnie te wskazniki BMR są troche zawyżone bo bywały dni że jadłem np 3 małe posiłki dziennie, które nie dostarczały napewno aż 1800 kcal i czułem się dobrze , nie czułem głodu. Teraz ćwicze 3 razy w tygodniu regularnie od 3 miesiecy . Z siłownią mam styczność od trzech lat ale nigdy nigdy nie wytrzymywalem wiecej niż 2 miesiace z powodu braku efektow.
    Nie licze dokładnie kalorii ale jem około 5 posiłkow dziennie , bogatych w weglowodany białko , tłuszcz , czyli ryz mleko , fiulety ,oliwe i mass xxl . Nie wiem dokładnie ile dostarczam kalorii ale czuje się cały czas najedzony a masy i siły nie przybywa prawie wogole. Z treningu na trening podnosze ten sam ciezar bo wiekszy nie daje rady poprawnie podniesc. Mam kolegów ktorzy jedzą słodycze, nie mają zadnej diety ,cwiczenia wykonują niepoprawnie i mają lepsze efekty niż ja . Co robie zle?? Może to kwestia suplementów ktorych nie biore wogole poza witaminami?? tylko bore tylko raz dziennie odrzywke gainer .
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Handzel

    Handzel

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 717 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecinek
    • Staż [mies.]: 36
    A może poprostu to wina treningu?? Rozpisz nam swój trening.
    • 0

    #3
    rafal1070

    rafal1070

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 3 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    Poniedziałek

    Klatka:

    wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 12 10 8 10
    wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej 12 10 8 lub wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce głową w dół 12 10 8
    rozpiętki na ławce poziomej 12 10 8 lub skośnej

    Triceps
    -wyciskanie sztangi od czoła leżąc na ławce poziomej 12 10 8
    - prostowanie przedramion na wyciągu górnym 12 10 8
    - pompki na poręczach 5 5 o ile jeszcze dam rade...

    Środa:
    Barki
    -Wyciskanie sztangi sprzed głowy na suwnicy 12 10 8 8
    -Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12 10 8
    -Odwrotne Rozpętki na maszynie12 10 8
    - Unoszenie prostych rąk przed siebie ze sztangielkami 12 10 8 8


    Biceps
    - uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc z supinacją lub bez 12 10 8
    - uginanie przedramion ze sztanga łamaną na modlitewniku 12 10 8


    Piątek

    Plecy: ( cwicze w domu)
    - podciąganie na drążku podchwytem 6 6 5
    -podciąganie na drążku nachwytem z pomocą krzesła. 12 10 8
    - wiosłowanie sztanga/sztangielka w opadzie 12 10 8


    Przedramiona (cwicze w domu)
    - uginanie nadgarstków ze sztangielką podchwytem 15 12 10
    - uginanie nadgarstków ze sztangielką nachwytem 12 10 8

    Nóg i brzucha narazie nie ćwicze bo wole sie skupić narazie na innych mięsniach . Przede wszystkim zalezy mi na szerszej klatce. Ćwicze w tygodniu 2 razy na siłowni i 1 raz w domu plecy i przedramiona. Wybrałem ćwiczenia ktore lubie wykonywać i do ktorych mam dostęp na siłowni.
    • 0

    #4
    Handzel

    Handzel

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 717 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecinek
    • Staż [mies.]: 36
    - Jak robisz sztangę poziomą to nastepnie rób skos dodatni.
    - podciągnia wystarczy 1 zamiast tego z krzesłem daj MC.
    - w barkach ostatnie ćwiczenie nie potrzebne
    Naturalnie powienieneś stosować progrsje.
    Na efekty trzeba czasu.
    Ćwicz całe ciało:
    http://www.kfd.pl/dl...nogi-39064.html
    Jak to mówią bez nóg, góra nie urośnie :D
    • 0

    #5
    ZielonyStreet

    ZielonyStreet

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2200 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3
    a jakie chcesz miec efekty w dwa miesiace? To wymaga czasu, taka jest natura rzeczy, jesli po dwuch miesiacach wymiekasz, to nie bedziesz mial efektow. Pocwicz duzej i obserwuj cialo, Kazde cialo jest inne i inaczej reaguje, Musisz znalezc sposob na swoje.

    Jesli chcesz nabrac sily i masy miesniowej, musisz robic przysiady i MC Przy tych cwiczeniach, pracuje cale cialo, sa pobudzane wszystkie miesnie, daje to duzy popis organzmowi,

    Przysiad daje aktywnasc harmonow anabalicznych o wiele wiecej niz inne cwiczenia, na drugim miejscu jest martwy ciag. Wiec jesli chesz zbudowac mase miesniowa i sile, rob przysiady i MC. Podciaganie na drazku jak najbardziej cwicz, i ponpki na poreczach, ale jako pierwsze cwiczenia, Bo angazuje najwiecej miesni w cwiczeniu na triceps.
    • 0

    #6
    shapi

    shapi

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 133 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8
    Policz te kalorie które spożywasz... Jeśli sie czułeś najedzony po mniej niż 1800 kiedys (a to sa ilości jak dla 14sto latki :P) to najprawdopodobniej teraz też nie jesz tyle ile powinienes. Imho musisz miec zdrowo powyzej 3000 zeby przy Twojej wadze zacząć nabierać masy. Pamiętaj że przyrosty biorą się z nadwyżki.

    Edytowany przez shapi, 18 grudzień 2010 - 10:46 .

    • 0

    #7
    Jarzyn~

    Jarzyn~

      Boks/BJJ

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6661 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    Ułóż dobrą dietę pod swoją masę -> dział Dieta.

    Tam błędów nie ma. Jeśli chodzi o samo najedzenie to przy dobrej diecie będziesz w siebie musiał wciskać na siłę po 5x dziennie średnio. Pamiętaj też o 3l płynów minimum bo wiele osób przy bardzo dobrej diecie często o tym zapomina.

    Suple to tylko pomoc, siła i masa tkwi w diecie.
    • 0

    #8
    ZielonyStreet

    ZielonyStreet

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2200 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3
    przeciez pisze, ze je okolo 5 posilkow dzienie i nie jest glodny - wiec dobrze.
    Wciskanie na sile jest zle, uklad trawienny nie zdazy tego przetrawic, wiec efektow w zdobywaniu masy nie bedzie, predzej sobie zaszkodzi.

    Lepiej sluchac sygnalow organizmu, jak jestes glodny to jedz.
    Oczywiscie wyliczenia kaloryczne sa przydatne. Ale fakt jest taki, ze jak nie cwiczysz organim bedzie chcial mniej jedzenia, niz cwiczysz, z tego powodu, ze cwiczac, niszczysz wlokna miesniowe i tracisz duzo energi.

    Wiec organizm bedzie domagal sie wiecej niz zazwyczaj, po to, ze uzupelnic stracona energie i zeby odbudowac wlokna miesniowe, oczywiscie z czasem bedzie ich odbudowywal z nadwyzka, jesli bedziesz cwiczyl regularnie, organizm musi sie przystosowac do cieglego uszkadzania, i bedzie je odbudowywal z nadwyzka. Po to by mogl sie zmagac z coraz wiekszymi ciezarami/ obciazeniami miesni.

    Dlatego kazdy mowi, zeby nie zmieniac radykalnie traningu, znamy musza byc stopniowe.

    Wiec jesli cwiczysz 2 miesiace tylko, dla organizmu moze byc to malo, zeby miec widoczne przyrosty, dlatego, kulturystyka, to dlugoletnie treningi. To jest sport dla wytrwalych.

    Edytowany przez ZielonyStreet, 18 grudzień 2010 - 11:38 .

    • 0

    #9
    Jarzyn~

    Jarzyn~

      Boks/BJJ

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6661 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    Nie zgadzam się z Twoimi sugestiami na temat diety no ale cóż nie będę wprowadzał tu dyskusji.
    • 0

    #10
    rafal1070

    rafal1070

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 3 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    Ok poczytałem troche i przekonałem się do treningu nóg ze względu na to że trening nóg wpływa anabolicznie na resztę mięśni. Tylko będe musiał dołożyć jeszcze jeden trening w tygodniu czyli 4 x w tygodniu bede cwiczył. Próbowałem w domu na sucho robić przysiady lecz , czuje przy tym napiecie dolnego odcinka kregosłupa , i nie rozumiem jak można ściskać na raz pośladki i uginać kolana... ?? Postanowiłem nie wiem czy dobrze, że bede trenował nogi nastpępnego dnia po treningu naraminnych i bicepsów. W ten dzien bede trenował nogi i brzuch.
    Możecie mi doradzić jaki cwiczenia powinny się znaleść obowiązkowo w treningu nóg i brzucha? I jak wykonywać poprawnie te przysiady...
    • 0

    #11
    Jarzyn~

    Jarzyn~

      Boks/BJJ

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6661 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat
    Dolny odcinek kręgosłupa czujesz bo prostowniki się napinają, również dużą rolę tu odgrywają.
    Tric daj po plecach a nogi przed barkami.

    przysiad 4 http://www.kfd.pl/pr...kach-33977.html
    coś na czworogłowy 2
    coś na dwugłowy 3
    coś na łydki 3
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko