Skocz do zawartości

Zdjęcie

bareczki

- - - - - bareczki

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
tofik788

tofik788

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 192 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:gdzieś
    • Staż [mies.]: 4lata
    hej,chcilabym sie dowiedzieć od was jakie ćwiczenia są najskuteczniejsze na barki Ja zawsze robie:
    unoszenie sztangielek z barków
    unoszenie sztangi zza głowy
    unoszenie hantelek na boki
    unoszenie sztangielek w opadzie tyłowia
    lub
    unoszenie sztangi zza glowy
    unoszenie sztangielek na boki
    unoszenie sztangielek w opadzie tuloweia
    kaptury
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    hmm nie ma sensu robic drugiego wariantu skoro roznica jest tylko taka ze w drugim wariancie jest jedno cwiczenie mniej.
    Wszystko tez zalezy od tego na czym ci w barkach najbardziej zalezy
    Proponuje :
    1. najlepiej jakies wyciskanie
    2.cos na poszerzenie barkow czyli wznosy sztangielek bokiem moze byc w oparciu o lawke, lub to samo na linkach w bramie lub na maszynie (jesli taka jest u ciebie na silce)
    3.cos na tyl barkow , wznosy w opadzie , lub w lezenie na pochylej lawie , mozna na linkach w bramie , lub zamiennie mozna tez wrzucac podciaganie sztangi do brody albo drazka z wyciagu dolnego do brody. (tez angazuje nieco akton boczny i kaptur)
    4. cos na przod ,ewentualnie jesli bylo wyciskanie z przodu to mozna np zrobic tylko 2 seryjki lub oposcic (zwlaszcza jak nie jest priorytetem przod barkow lub jak robiles wczesniej na tym treningu klatka)
    a na przod to moga byc cwiczenia jak wznosy sztangielek w przod , to samo w oparciu o lawke skonsa, lub wznosy z linkami w przod na wyciagu dolnym ,wznosy sztangi w przod itp

    Wariantow jest duzo wiecej. Jak juz pisalem rozpisujesz wszystko w oparciu o swoj priorytet w barkach, jesli to bedzie np szerokosc to wiecej serii i np po wyciskaniu robisz cwiczenia na boki barkow , jesli tyl to mozesz wyciskanie zrobic zza glowy a drugie cwiczenie juz wrzucic na tyl , analogicznie z przodem.

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko