Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bakkuss - Powoli Do Celu!

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Bakkuss420

Bakkuss420

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć ;) Nazywam się Adrian, mam 21 lat i w końcu wziąłem się za siebie. Po krótce opiszę swoją "Historię" o ile mogę ją tak nazwać.

 

 

Od dziecka byłem "Gruby" wyglądałem jak kulka przez naprawdę długi czas - dopasować fajne spodnie? fajną koszulkę? Śmiech... nie było takiej możliwości.

Wielokrotnie podchodziłem do tematu siłowni - i wielokrotnie zapał przemijał, a waga? waga wzrastała dwukrotnie, poprzez brak wiedzy - to najważniejsze, robiłem swego czasu głodówki, po czym potrafiłem w nocy nawpierdzelać się za wsze czasy. Około rok temu doszedłem do wagi 135kg ;)

 

 

 

Obecnie ćwiczę miesiąca, zacząłem grubo na początku grudnia - wiem, święta, sylwester - jakoś mi to nie przeszkadzało,Zanim zacząłem doinformowałem się odnośnie nawyków żywieniowych, treningów - Wpierw ułożyłem wszystko w głowie, by zacząć ciskać ciężarami w drodzę do estetycznej sylwetki.

Oczywiście w Sylwestra, Wigilię nie odpuściłem z jedzeniem - mimo iż zrobiłem trening postanowiłem wypić alkohol, zjeść trochę więcej niż zwykle - po czym wróciłem silniejszy.

 

Wiek: 21lat

Wzrost: 184cm

Waga: 120.5kg

 

Dodaję dziennik po to , by zaczerpnąć motywacji - wysłuchać cennych rad jak i zapisywać różnego rodzaju postępy.

 

 

 

 

 

TRENING 6 TYGODNI (Dorzucam +2kg obciążenia co 2 tygodnie)

Obecnie trenuję planem, ułożonym wedle siebie - ćwiczę 5 dni w tygodniu, starając się robić każdego dnia partie które nie obciążają tych - które będą robione dnia następnego. Najlepiej ćwiczy mi się obecnie na tymże planie.

Dorzucam do każdego dnia treningowego od 25 do 45minut  cardio (Rowerek Stacjonarny)

Do tego staram się, nie zaniżać kroków poniżej 6 tysięcy dziennie.

Również do każdego dnia dorzucam jedno ćwiczenie klatki, wykonywane centralnie pod jej rozbudowę oraz poprawę siły - śmiech? Około tydzień temu przycisnęło mnie 75kg na prostej, chciałbym redukując jednocześnie poprawić swoje wyniki siłowe jeśli chodzi o wyciskanie leżąc.

 

Poniedziałek: Kaptury,Przedramię,Cardio

Wtorek: Biceps,Triceps,Cardio

Środa: Plecy,Nogi,Cardio

Czwartek: Brzuch,Klata,Cardio

Piątek: Barki,Cardio

 

DIETA

Obecnie nie prowadzę jakiejś specjalnej diety, jjem wszystko co jadłem do tej pory - wyeliminowałem jedynie słodycze, napoje słodzące, Chipsy, Biały Chleb,Alkohol

Prowadzę zapiski w aplikacji "Fitatu" Obecnie moje zapotrzebowanie wygląda tak

2400kcal B:90g T:93g W:300g

Czasami nawet nie potrafię tyle zjeść.

Jjem co chcę, jednakże spoglądam na kaloryczność danych posiłków ;)

 

Suplementacja

Obecnie nie stosuję jakiejś specjalistycznej suplementacji,  Przed treningiem standardowo zażywam miarkę M-13 (Przetreningówka) oraz tabletkę witaminy D-3

Zaprzestałem na okres 6 tygodniowego planu treningowego z zażywania kreatyny.

Białko staram się nadrabiać posiłkami.

 

 

Oczywiście Mile widziane porady od bardziej doświadczonych!
Pozdrawiam , i następny wpis postaram się wkleić w najbliższy Weekend z podsumowania tego tygodnia!


 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
DT wMM ##Powoli do przodu## | Nadrabianie straconego czasu :) , DT --> Devolaj | Spiesz sie powoli ;) , DT by Boder | powoli ale do przodu ;p , Dieta na masę do oceny | Powoli z masą ;) , The Predator - powoli ze 118kg (BF-25%) na 95 (BF-15%) :D

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57497 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Powodzenia.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko