Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ból w prawym obojczyku

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Heisenberg-

Heisenberg-

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Pomocy! Jestem początkujący na siłowni (ponad miesiąc) jednak już po drugim razie zrobienia ćwiczenia na poręczach (po każdej serii) podczas zejścia z nich czuję przez kilka sekund straszny ból w prawym i lewym obojczyku. Na początku stwierdziłem że to przejściowe jednak wczoraj zrobiłem z 10kg dociążeniem i ból trwa do dziś (tylko w prawym). Wszystkie 5 serii zrobiłem spokojnie (miałem siły je robić) jednak z każdą było coraz gorzej bo ból już nawet podczas opuszczania się promieniował przez co ciężko było dokończyć ćwiczenie. Potem spróbowałem własny ciężar po zdjęciu tych 10-ciu kg i było jeszcze gorzej. Może ktoś się orientuje czym to może być spowodowane i jak z tym walczyć? A jeśli się nie da to co robić zamiast tego ćwiczenia innego. I jeśli ktoś może to powiedzieć mi co teraz robić zamiast poręczy puki ból nie minie. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
motabuss

motabuss

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 779 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12+

    odwiedz jakiegos fizjoterapeute, nie da sie leczyc przez forum %%)


    • 0

    #3
    valentinosek

    valentinosek

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 353 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 50

    Pomocy! Jestem początkujący na siłowni (ponad miesiąc) jednak już po drugim razie zrobienia ćwiczenia na poręczach (po każdej serii) podczas zejścia z nich czuję przez kilka sekund straszny ból w prawym i lewym obojczyku. Na początku stwierdziłem że to przejściowe jednak wczoraj zrobiłem z 10kg dociążeniem i ból trwa do dziś (tylko w prawym). Wszystkie 5 serii zrobiłem spokojnie (miałem siły je robić) jednak z każdą było coraz gorzej bo ból już nawet podczas opuszczania się promieniował przez co ciężko było dokończyć ćwiczenie. Potem spróbowałem własny ciężar po zdjęciu tych 10-ciu kg i było jeszcze gorzej. Może ktoś się orientuje czym to może być spowodowane i jak z tym walczyć? A jeśli się nie da to co robić zamiast tego ćwiczenia innego. I jeśli ktoś może to powiedzieć mi co teraz robić zamiast poręczy puki ból nie minie. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

     

    1 miec na silowni, i na poreczach dodajesz juz dodatkowe KG?:D najpierw przzwyczaic cialo trzeba do podnoszenia wagii swojego ciala a po dluzszym czasie lepiej dobierac juz do tego obciazenie :), robiac porecze robiles klate czy triceps?bo mozna 2 rzeczy :)


    • 0

    #4
    Heisenberg-

    Heisenberg-

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Przed poreczami robie lawke na skos :)
    • 0

    #5
    Heisenberg-

    Heisenberg-

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Trudno mi okreslic co bo dopiero zaczynam przygode z silownia :D
    • 0

    #6
    grzegorzq

    grzegorzq

      Super spamer

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12078 postów
    • Płeć:b/d

    Jeżeli boli to nie rób tego na razie. Nie szalej teraz z ciężarami i podstawa dobrze się rozgrzewaj, możliwe też że schodizsz zbyt głęboko.


    • 1

    #7
    valentinosek

    valentinosek

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 353 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm
    • Staż [mies.]: 50

    Przed poreczami robie lawke na skos :)

     

    to tyle dobrze ze kolejnosc robisz dobrze hehe :) porecze = triceps + klatka zalezy to od kata nachylenia do przodu czym bardziej pochylasz sie do przodu tym bardziej idzie w klate jezeli robisz w pionie prostym to tylko triceps, odstaw te cwiczenie poki co rob co innego pobaw sie linkami

     

    ps. + za heisenberga :D i love breaking bad hehe


    Edytowany przez valentinosek, 20 listopad 2013 - 18:07 .

    • 0

    #8
    Heisenberg-

    Heisenberg-

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    napewno się zastosuję :) wielkie dzięki wszystkim! :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko