Skocz do zawartości

Zdjęcie

Auto do 15 tys.?

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Game

~Game

    Turysta

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Siemanko, może tytuł tematu nie za bardzo oryginalny, bo na paru poprzednich stronach w dziale jest kilka tego typu, ale wszystkie były ukierunkowane na moc tudzież pojemność >2L. Mnie osobiście interesuje co prawda ten sam zakres cenowy, ale pojemność do 2000ccm. Ogólnie rozglądałem się to tu ta tam i im więcej samodzielnie patrzę tym mniej wiem. Jest tego za dużo by ja jako słabo zorientowany w temacie wielośladu mógł coś wybrać (z motocyklem byłoby bez problemu) dlatego potrzebuję porady/wskazówek. Najbardziej podchodzi mi silnik w wersji z gazem lub benzyna solo docelowo do zamontowania gazu. Przeglądając różne fora słyszy się że seat to, audi tamto, a ford i bmw jeszcze coś innego itd. Zależałoby mi głównie na ekonomii/rozsądnych kosztach eksploatacji(spalanie/części/blacha), miejscu (nie chciałbym klaustrofobicznej budy), klimie i najprawdopodobniej w sedanie (bynajmniej 4/5). Jeśli chodzi o przebiegi to będzie używany od czasu do czasu by się gdzieś przejechać ewentualnie parę razy w miesiącu praca/uczelnia. W sezonie wakacyjnym może się zdążyć jakiś dłuższy wypad. Dokładną liczbę trudno mi podać, w zeszłym sezonie zrobiłem motocyklem 12tys. jeżdżąc głównie dla przyjemności w okolicy a nie sądzę bym autem zrobił więcej. Jeśli chodzi o modele/marki najczęściej przeglądam póki co VW Bora/passat(b5), Audi a3/a4, Honda Accord. Osobiście nie jestem uprzedzony do żadnej marki więc z propozycjami aut, których tu nie wymieniłem chętnie się zapoznam. Pisanie postów w stylu weź bmw bo to bmw będzie traktowane jako spam.



    Wszelkie racjonalne propozycje/sugestie/uwagi/przestrogi mile widziane Dodany obrazek


    Liczę na pomoc, Michał :ziober:


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Tytan5

    Tytan5

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 63 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    do 15 tys audi? obawiam sie ze bedzie cieżko coś naprawde dobrego trafić (starsze modele np A6 rocznik 98) są w tych pieniądzach ale maja 4wahacz i do tego aluminiowe wiec koszty zawieszenia w razie czego to spory wydatek - wiem bo sam czyms takim przez kilka lat smigalem. Auto wygodne, prezentuje sie super ale koszty utrzymania...

    Pomyś może o opelku - czesci tanie, utrzymanie tanie..do 15 tyś możesz dorwać naprawdę lalkę i możesz być zadowolony.
    Polecam jeszcze poszukać coś z japończyków.
    • 0

    #3
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Jeśli chodzi o modele/marki najczęściej przeglądam póki co VW Bora/passat(b5), Audi a3/a4, Honda Accord.

    Na wstępie Ci zaznaczę że Bora/a3 od Passata/A4 różni się bardzo. W borze i A3 masz z tyłu belke a w passacie i a4 wielowahacz który sporo kosztuje. Napewno lepszym rozwiązaniem na tym pułapie cenowym będzie A3 i Bora. Przednie zawieszenie też jest w nich wytrzymalsze i mniej kosztowne. A3/Bora/Toledo/Golf/Leon/Octavia - te auta są na tej samej płycie podłogowej i na nie bym stawiał. Silnik 1.6 do gazu bardzo dobry i tani w utrzymaniu. 1.8T to już trochę inna konstrukcja i inne koszty.

    Co do Opla - Vectra równierz ma niezbyt dobre zawieszenie tylne.
    • 2

    #4
    freekPL

    freekPL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 291 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Co do zawieszenia w A4 sie nie zgodze.Nie jest tak awaryjne jak mówi większość.Co do cen,one nie są wysokie,gdyż to auto jest bardzo popularne i jest już kilkanaście lat na rynku.Mój tata był użytkownikiem audi z 98r,zawieszenie remontowalismy dopiero przy 230k km,z czego 80k po PL drogach.Silnik 1.9 tdi w 110km robil świetną robotę,spalanie ok 5,5l i bdb osiągi.Ten silnik jest jedyny słuszny,1.6 odpada ze wzgeldu na osiągi oraz sednią awaryjność.
    Vectra szybko gnije,moim zdaniem w porownaniu do A4 wypada blado.Wujek jeździl Vectra 1.6 w benzynie ,silnik porażka niby 100km ale mocy nie czuć,żeby to jechało trze babyło deptać,spalanie wogole nie adekwatne do osiągów i duża awaryjność
    • 1

    #5
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16
    A czy ja napisałem że zawieszenie w A4 jest bardzo awaryjne ? Napisałem że jest słabsze oraz bardziej kosztowne niż w Golfie A3 itp. Podejrzewam że za zestaw godny uwagi typu TRW, FEBI, Lemforder trzeba wydać ok 1300-1600 zł plus robota więc to sporo kosztuje. W Golfie masz z tyłu belke w której zmieniasz tylko tuleje - groszowe sprawy(jak belka jest krzywa czy coś tzn że auto miało najprawdopodbniej buma). Z przodu masz proste stalowe wahacze w których też wymieniasz na ogół tylko tuleje.
    • 1

    #6
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d
    Pomyśl może o Alfie;) 156 przed liftem będzie za taka kasę w kozackim stanie.
    Tylko, że w tym przypadku raczej trzeba diesla szukać. Bo jedyny naprawdę warty uwagi benzyniak to 2.5 V6. Są 1.9 i 2.4, oba już na common rail. I mimo, że nie jestem zwolennikiem ON, to zakochałem się w dźwięku 2.4. Chociaż jeździłem ostatnio 1.9/105KM i też dawało sobie radę.
    W accordzie ponoć 1.8 136ps to dobry wybór. Ale nie wiem jak z dynamiką, nie jeździłem tym nigdy
    I jeszcze miałbym 2 typy e46 i volvo s60. W e46 z daleka od 2.0D/136ps - urywają się wały;)

    Podsumowując to postawiłbym na Alfe. Dorwiesz taniej i zostanie Ci kasa na naprawy/poprawki. Nie chciałbym jeździć 1.9tdi od VAG-a, nie twierdzę, że są to złe samochody, ale za dużo tego jeździ :teletubbies:
    • 2

    #7
    freekPL

    freekPL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 291 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna

    A czy ja napisałem że zawieszenie w A4 jest bardzo awaryjne ? Napisałem że jest słabsze oraz bardziej kosztowne niż w Golfie A3 itp. Podejrzewam że za zestaw godny uwagi typu TRW, FEBI, Lemforder trzeba wydać ok 1300-1600 zł plus robota więc to sporo kosztuje. W Golfie masz z tyłu belke w której zmieniasz tylko tuleje - groszowe sprawy(jak belka jest krzywa czy coś tzn że auto miało najprawdopodbniej buma). Z przodu masz proste stalowe wahacze w których też wymieniasz na ogół tylko tuleje.

    No tu masz rację, ja uważam że nie należy sie bać wielowahaczowego zaw.
    Co do alfy 156...Samochod bardzo awaryjny.Honda Accord,bardzo dobry samochód,mało awaryjny,świetne silniki,zawieszenie,blachy(nie spotkałem gnijącego bezwypadkowego accorda).
    Zastanów się też nad Toledo II,OctaviąI.Może uda ci się wyrwaćdb sztuke w takiej kasie.Zawieszenie tj w golfie.Koszty naprawy na każdą kieszeń,jeżeli masz tylko narzędzia i jako tako umiesz nimi działać jesteś w stanie sam to zrobić.
    Samochodem godnym polecenia jest także Abensis I,zwłaszcza 2.0 w dieslu,100km bezawaryjny.Tani w utrzymaniu
    • 1

    #8
    patomar

    patomar

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3502 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WO
    • Staż [mies.]: %)

    No tu masz rację, ja uważam że nie należy sie bać wielowahaczowego zaw.
    Co do alfy 156...Samochod bardzo awaryjny.Honda Accord,bardzo dobry samochód,mało awaryjny,świetne silniki,zawieszenie,blachy(nie spotkałem gnijącego bezwypadkowego accorda).
    Zastanów się też nad Toledo II,OctaviąI.Może uda ci się wyrwaćdb sztuke w takiej kasie.Zawieszenie tj w golfie.Koszty naprawy na każdą kieszeń,jeżeli masz tylko narzędzia i jako tako umiesz nimi działać jesteś w stanie sam to zrobić.
    Samochodem godnym polecenia jest także Abensis I,zwłaszcza 2.0 w dieslu,100km bezawaryjny.Tani w utrzymaniu


    Jeździłeś alfą czy przeczytałeś o jej awaryjności?
    • 1

    #9
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Co do alfy 156...Samochod bardzo awaryjny.


    Miałeś kiedyś do czynienia z Alfą, czy powielasz informacje znalezione gdzieś w necie? Albo kolega kolegi mówił że jego wujek miał taki sprzęt i się psuł?

    Jeśli serwisowanie i naprawy wykonywane przez poprzedniego właściciela były robione na zasadzie partyzantki to owszem. Jeśli kupisz bezwypadkowy egzemplarz z przebiegiem 100tys km za okazyjne 5 tys to owszem będzie się psuł. Ale tak będzie z każdym samochodem, który kosztuje sporo poniżej średniej.
    Za te 15k można kupić naprawdę zadbany egzemplarz, którego właściciel nie oszczędzał na serwisie. Już nie mówiąc o silniku jtd, który bije na głowę TDi z tamtych lat
    • 3

    #10
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Zacznę od tego, że dzięki za wszystkie wypowiedzi.

    Jeśli chodzi o ople to w przypadku vectry znajomego strasznie gnije, co prawda nie pamiętam który to rocznik dokładnie ale z tego przedziału cenowego.

    Szwagier ma Astre dwójke i też co chwila do niej dokłada, ale to może być wina akurat konkretnego egzemplaża.



    A6 (c5), nawet spora i strasznie podoba mi się ten tył, ale czy on nie miał problemu z wadliwym rozrządem co też sporą sumkę kosztuje ?

    A3 przypadła mi do gustu tylko dla mnie ich głównym problemem byłaby mała liczba w wersji 4/5.



    Co do Alfy to jakoś się na nią nie nadziałem i pod wieczór na spokojnie rzucę okiem.

    Dużej mocy i osiągów nie potrzebuje, bo od przyspieszeń jest motocykl. Auto ma służyć co prawda tylko do przemieszczania się, ale za duży muł też mi nie potrzebny, żebym nie mógł ekonomicznie po autostradzie jechać. Jeśli chodzi natomiast o popularność auta to nie czuje potrzeby posiadania "białego kruka", bo nie będę nim jeździł na parady, ale do syndromu "Golfa" tudzież hondy Civic też mnie nie ciągnie.

    Edytowany przez ~Game, 17 kwiecień 2012 - 17:46 .

    • 0

    #11
    Dizzy93

    Dizzy93

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 177 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Włodawa
    • Staż [mies.]: ~20
    Co wypowiedź to inne zdanie :D Ja polecam coś ze Szwedzkiej stajni Volvo to dobry wybór (mam v40 1,9D) powiem tak nie widziałem żadnego z rudą (podreślam że to ja nie widziałem żeby nie było) blachy dobre zdrowe co do silników hmm mam diesla i nie ma żadnych problemów (silnik renaulta ) z benzyniakami nie powiem CI jak jest bo jeździłem tylko 2,0T ale to inna bajka bo spalanie z kosmosu... W środku przytulnie wygoda pierwsza klasa naprawde...
    • 1

    #12
    osk@r

    osk@r

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 617 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: 22
    Audi a4 jeździłem pól roku części nie wymieniałem to nie wiem jak z serwisem, była to wersja z dislem 1.9 90KM klimatronic z 1999r trochę muli ale za to mało pali, firmowe auto jedynie to zamek coś się sypał. Może jakbyś popatrzał za jakąś 1.8 i zagazował.
    • 1

    #13
    freekPL

    freekPL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 291 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Co do A6 to wady z rozrządem pojawialy się w silnikach 2.5 tdi V6.Ogólnie silnik jak i to auto nie było zbyt udane.Ze wzgledu na koszty utrzymania jest to "auto dla bogaczy".Z ojcem planowaliśmy zakup takiego samochodu, ale znajomy,który sprowadza samochody z niemiec odraził i wybraliśmy A4 B6.
    • 1

    #14
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW
    Dzisiaj kupiłem Seata Toledo II 1,9 tdi 110km rocznik 1999
    Na pełnych elektrycznych skórach, igła - cholernie zadbany, w środku jak nowy, sprawdzany czujnikiem lakieru, pod kompem, itp
    Poprzedni właściciel ma faktury na 5 tys włożone w mechanike.

    Dałem za niego 15950.

    Polecam z grupy Vaga. 1,9 tdi to moim zdaniem najlepszy motor porównując spalanie do osiągów.
    Benzyniaki tych marek są łatwe pod gaz.
    • 2

    #15
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Również przychylam się do propozycji jednego z kolegów, żeby poszukać zadbanej alfy 156 2.5V6 albo 1.9 lub 2.4jtd. Stylistyka bardzo fajna, świetne zawieszenie i diesle dużo lepsze, niż tdi Vag'a.

    Rzuć okiem także na Mitsubishi Galanta, roczniki ok. 2000. Dajesz ładną felę i jest kozak :ziober:

    Łap temat o silnikach 2.4 jtd w Alfie: 156 diesel engine
    • 1

    #16
    Ł

    Ł

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5608 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:doznań
    • Staż [mies.]: ★★★★

    Co wypowiedź to inne zdanie :D Ja polecam coś ze Szwedzkiej stajni Volvo to dobry wybór (mam v40 1,9D) powiem tak nie widziałem żadnego z rudą (podreślam że to ja nie widziałem żeby nie było)


    Volvo V40 ma ocynkowane blachy, stąd nie widziałeś rdzy :-) Autorowi chyba jednak bardziej pasował by S40, po co kombi. Silniki 1.6 oraz 1.8 są dosc ekonimiczne a te modele dobrze wyposazone. Nie wiem jak natomiast wspołgraja one z gazem.

    Wyżej padła również zachęta do zakupu S60, co zdecydowanie odradzam w tym zkaresie cenowym. Raz, że silmniki zaczynają się dod 2.0T, które nie sa wybitnie trwałe, a lepsze dieslowskie to 2.4, a autor poszukuje do 2.0. Poza tym S60 za 15 tys to na pewno zajechany egzemplarz.
    • 1

    #17
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Również przychylam się do propozycji jednego z kolegów, żeby poszukać zadbanej alfy 156 2.5V6 albo 1.9 lub 2.4jtd. Stylistyka bardzo fajna, świetne zawieszenie i diesle dużo lepsze, niż tdi Vag'a.

    Zawieszenie w którym trzeba wymieniać przednie wahacze co 20 tyś to naprawde dobre zawieszenie nie ma co :minetka:

    Na jakiej podstawie twierdzisz że JTD z tego okresu jest lepsze od TDI ? To totalna bzdura i każdy to Ci powie kto ma jakiekolwiek pojęcie o tych silnikach i wie jak są zbudowane. Pod względem trwałości 1.9 TDI na VP bije na głowe każde JTD. Wynika to z ich budowy - wtryskiwacze piezoelektryczne są wrażliwe na jakość paliwa. Osiągi równierz na pompie są lepsze w stosunku do spalania (na CR jest większa strata energi z powodu dawek wstępnych, dopalających itp). Jedyny mankament to głośna praca ale w takim aucie jak A3 czy Golf zupełnie to nie przeszkadza tym bardziej w A6/A4. Części są również tańsze.
    TDI PD jest jeszcze bardziej wydajny. W tamtym okresie PD mogło stworzyć dwukrotnie wyższe ciśnienie wtrysku niż silniki na CR.

    Spore auto i benzynie to bym brał Carisme 1.8. Auto konstrukcyjnie zbliżone do Volvo S40

    Edytowany przez ElDario, 17 kwiecień 2012 - 23:10 .

    • 1

    #18
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    Zawieszenie w którym trzeba wymieniać przednie wahacze co 20 tyś to naprawde dobre zawieszenie nie ma co :minetka:


    Zawieszenie jest świetne, właściwości trakcyjne bardzo dobre na wielowahaczu. Ciekaw jestem, cóż to za trupa dorwałeś, że remonty zawiechy robiłeś, co 20 tyś. km, tak to jest, jak się gratów szuka po taniości %%) Albo remonty na dalekowschodnim wyrobie...

    Chyba, że zasłyszałeś od kolegi kolegi, który ma kumpla znajomego, że się je...

    1.9 tdi, to gówno, które już dawno nie spełnia norm emisji spalin, a Ty mi głupoty wciskać próbujesz, że to jest dobry silnik omg:) Jakby był taki och i ach, to po co by go wycofywali...
    • 0

    #19
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Zawieszenie jest świetne, właściwości trakcyjne bardzo dobre na wielowahaczu. Ciekaw jestem, cóż to za trupa dorwałeś, że remonty zawiechy robiłeś, co 20 tyś. km, tak to jest, jak się gratów szuka po taniości %%) Albo remonty na dalekowschodnim wyrobie...

    Ja nie miałem alfy, tutaj na forum się ktoś nawet chwalił "że tylko wahacze z przodu zmienia co 20 tyś".

    1.9 tdi, to gówno, które już dawno nie spełnia norm emisji spalin, a Ty mi głupoty wciskać próbujesz, że to jest dobry silnik omg:) Jakby był taki och i ach, to po co by go wycofywali...

    A wiesz gdzie ja mam te normy spalin (u sibie nie ma kata i egra) ? Tyle co taki silnik wydali spalin to żubr w lesie zapszeproszeniem wypierdzi więcej. Został wycofany przez idiotyczne przepisy którzy ustalają skretyniali pseudoekolodzy-złodzieje dojące kase z uni na swoje fanaberie. Jak byś chciał wiedzieć to w tamtym okresie różnica nie była duża, nie chce mi się tutaj szukać danych ale pewnie jakieś 10% więc tyle co nic. Podaj jakieś konkretne argumenty a nie teksty z pod rynsztoka.
    • 0

    #20
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    W ramach porządkowania wiedzy zrobiłem małe porównanie spalania. Ten post jest w sumie dla mnie głównie dla usystematyzowania wszystkich propozycji wedle głównego kryterium ;):

    - Alfa 156 [1] (1.6 Pb 9,0 Lpg 11 // 1.8 Pb 9,2 Lpg 10,3)

    - Audi A3 [8L] (1.6 Pb 8,3 Lpg 8,6 // 1.8 Pb 9,6 Lpg 11,0)

    - Audi A4 [B5] (1.6 Pb 8,3 Lpg 9,9 // 1.8 Pb 9,3 Lpg 10,7)

    - Ford Mondeo [3] (1.8 Pb 8.6 Lpg 9.7)

    - Honda Accord (1.6 Pb 8.0 // 1.8 Pb 9,3 Lpg 10,4 // 2.0 Pb 9.2 Lpg 11.3)

    - Mitsubishi Carisma (1.6 Pb 7,5 Lpg 8,1 // 1.8 Pb 7.9 Lpg 8.8)

    - Mitsubishi Galant (2.0 Pb 9.5 Lpg 11.1)

    - Seat Leon (1.6 Pb 7.9 Lpg 9.1 // 1.8 Pb 8.3 Lpg 10.0)

    - Seat Toledo (1.6 Pb 7.8 Lpg 8.6 // 1.8 Pb 8.8 Lpg 9.8)

    - Skoda Octavia (1.6 Pb 8.0 Lpg 8.4/9.5 // 1.8 Pb 8.0 Lpg 9.6)

    - VW Bora (1.6 Pb 8.2 Lpg 8.8 // 2.0 Pb 8.9 Lpg 9.5)

    - VW Passat (b5) (1.6 Pb 9.1 Lpg 10.1 // 1.8 Pb 9.3 Lpg 10.7)

    - Volvo s40 (1.6 Pb 8.1 Lpg 10.4 // 1.8 Pb 8.5 Lpg 10.1)




    chyba wszystkie propozycje zawarłem. kryteria takie by wyróżnić najoszczędniejsze:

    1.6

    • Pb: (do 8.5) A3, A4, Accord, Carisma, Leon, Toledo, Octavia, Bora, s40
    • Lpg: (do 10) A3, A4, Accord, Carisma, Leon, Toledo, Octavia, Bora

    1.8

    • Pb: (do 9) Mondeo, Carisma, Leon, Toledo, Octavia, s40
    • Lpg: (do 10) Mondeo, Carisma, Leon, Toledo, Octavia, Bora


    Inna sprawa to zawieszenie. Jak się ma ten wielowahacz? Jest to jakieś mało wytrzymałe dzieło szatana, czy nie jest takie straszne jak je malują ?

    I jaka jest różnica w prowadzeniu?

    Edytowany przez ~Game, 18 kwiecień 2012 - 10:27 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko