Skocz do zawartości

Zdjęcie

Audi A6 C5

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

Ankieta: Jakie wybierasz. (24 użytkowników głosowało)

Jaki silnik wybierzesz w Audi A6 C5 (przed liftingiem)

  1. 1.8 125 km (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  2. 1.8 T 150 km (4 głosów [16.67%])

    Procent głosów: 16.67%

  3. 2.4 165 km (4 głosów [16.67%])

    Procent głosów: 16.67%

  4. 2.8 193 km (6 głosów [25.00%])

    Procent głosów: 25.00%

  5. 1.9 TDI 110km (7 głosów [29.17%])

    Procent głosów: 29.17%

  6. 2.5 TDI 150 km (3 głosów [12.50%])

    Procent głosów: 12.50%

Jaki silnik wybierzesz w Audi A6 C5 (po liftingu)

  1. 2.0 130 km (1 głosów [4.17%])

    Procent głosów: 4.17%

  2. 2.7 T 230 km (6 głosów [25.00%])

    Procent głosów: 25.00%

  3. 3.0 220 km (5 głosów [20.83%])

    Procent głosów: 20.83%

  4. 1.9 TDI 130 km (8 głosów [33.33%])

    Procent głosów: 33.33%

  5. 2.5 TDI 155 km (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  6. 2.5 TDI 163 km (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  7. 2.5 TDI 180 km (4 głosów [16.67%])

    Procent głosów: 16.67%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1
stopro.

stopro.

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12
    Panowie potrzebna ankieta. Liczę na szczere odpowiedzi. Wybieramy głównie to na co nas stać i ten silnik który jest dla nas dobry (wg. posiadanej wiedzy). Nie chodzi tu o to, że chciałbym mieć 3.0 ale nie stać mnie nawet na 2.0. Chodzi o to na silnik, którego zakup, utrzymanie i eksploatacje nas stać.
    Mile widziane wpisy także w temacie, może małe uzasadnienie itd.
    pzdr

    Edytowany przez stopro., 26 czerwiec 2011 - 21:24 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic
    Przed liftem tylko 1.8T. Wóz ekonomiczny, jeżeli się nie ciśnie ostro, a jak trzeba to mamy zapas mocy pod prawicą:) Bardzo wysoka kultura pracy 5-cio cylindrowej jednostki, nieporównywalnie wyższa niż 1.9tdi.

    Jak ktoś wybierze 1.9tdi ze względu na oszczędności na paliwie, to nic nie oszczędzi, bo naprawy: zwłaszcza turbo i pompowtryski dadzą o sobie znać i strzelą posiadaczowi po kieszeni
    :minetka:
    • 0

    #3
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    A turbo przypadkie nie je za duzo paliwa?

    Glosowalem na znane i znienawidzone przez niektorych 1.9 TDI, ja nie mam nic do tych silnikow, sa swietne, jak trafisz na odp. egzemplarz to wcale naprawy nie beda drogie, a raczej koszty utrzymania. Reszty silnikow nie znam wiec sie nie wypowiem.
    • 0

    #4
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r
    nie wiem jak te silniki po lifcie ale jesli mialbym wybierac z tych przed to zdecydowanie wybralbym 2.8...
    sam mam A4 z 1.8 i daje Ci slowo ze spalanie jest na bardzo podobnym poziomie jak w 2.8 , a roznica miedzy jednym a drugim w mocy duza , no i V6 :devil:
    napewno nie laduj sie w 2.5 TDI :crying:

    bierz z 4.2 :rolleyes:
    • 0

    #5
    SimonOSD

    SimonOSD

      Constant fighting ...

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3365 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Początek końca
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Miałem okazje jeździć taką Audi A6 C5 po lifcie z silnikiem 2,5 [180 km] przez 2 tyg jak znajomy był na wakacjach i trzeba przyznać że skubana ma ciąg straszny, wiadomo w mieście przy agresywnej jeździe spali nawet te 12-13 spalić może %) w trasie 8 spokojnie, nie zamulając.
    Do tego zestaw car audio i wygoda, to jest to. Koleszka ma najechane prawie 400tys z czego ok 130tys zrobił sam. On sam sprowadził to auto z Holandii dzięki czemu miał pewność że przebieg nie był kręcony. Jeśli tu takie audi ok 10 letnie są z przebiegami 200tys znaczy że mają grubo kręcone licznki,oczywiście mówimy o TDI tym bardziej jak był sprowadzony. Tam nikt nie kupuje dużego komfortowego auta z takim silnikiem po to żeby jeździć po bułki do sklepu, tam ludzie tymi autami jeżdżą i tu się nie ma co oszukiwać.
    Jedyne co robił w tym aucie, oczywiście poza rzeczami typowo eksploatacyjnymi jak płyny,klocki itp, to 2 razy wymieniał kompletne zawieszenie %) jedyny feler - zawieszenie. Sypie się strasznie, tym bardziej jak ktoś dużo właśnie jeździ trasy. hehe znajomy na pytanie dlaczego tak szybko jedziesz jak widzisz że tyle dziur, odpowiedział mi "że jak szybko jedzie to ma szanse że przeleci nad dziurami" jak widać mu się nie udawało zbyt często %)

    Osobiście jak dla mnie auto za drogie z utrzymaniu, choć frajdę daję ogromna z tym silnikiem, ale jakbym miał kupować to kupiłbym dużą benzynę i zagazował bo ceny paliwa to jakaś farsa w tym kraju

    Edytowany przez SimonOSD, 27 czerwiec 2011 - 06:13 .

    • 0

    #6
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW
    1,9 tdi to najlepsza jednostka dieslowska jaka kiedykolwiek powstała. Mała awaryjność i wysoka kultura pracy to tylko niektóre cechy. Moje dwa głosy padły właśnie na te motory.
    Jeżeli będzie brakować mocy prostymi ruchami można zwiększyć o 30-50 km.
    • 0

    #7
    Pobyku_MASA

    Pobyku_MASA

      Zwykły Chłopak

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4313 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dąbrowa Górnicza
    • Staż [mies.]: 30
    Co do 2,5 TDI to te z kodem silnika rozpoczynające się na B są już wolne od tych legendarnych bolączek. Występują w niektórych modelach od 2000 i w każdym od 2002. Fajnie to lata i nawet nie czuć tak, że bidoklep (kulturka, bo charakterystyka, to wiadomo ;)).

    Zależy co kto lubi, jak dźwięk turbiny i blowoffa w benzyniaku (piękna sprawa) to 1.8T, jak dźwięk V6 to 2.8.
    Ja bym brał 2.7T po lifcie :devil: Kij ze spalaniem, ja już hołduje zasadzie, że jak nie weźmiesz maxa to potem drażniący jest niedosyt, że mogło być tak pięknie %) Życie mamy tylko jedno ;)
    Te wyższe modele mają też lepsze elementy (droższe ofc jak przyjdzie robić :minetka:) tj. mocniejsze hamulce, mocniejszy zawias, no i oczywiście lepszy wypas na pokładzie. A różnice cen w używanych nie są aż tak dramatyczne.

    Edytowany przez Pobyku_MASA, 27 czerwiec 2011 - 08:52 .

    • 0

    #8
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Przed liftem tylko 1.8T. Wóz ekonomiczny, jeżeli się nie ciśnie ostro, a jak trzeba to mamy zapas mocy pod prawicą:) Bardzo wysoka kultura pracy 5-cio cylindrowej jednostki, nieporównywalnie wyższa niż 1.9tdi.

    Jak ktoś wybierze 1.9tdi ze względu na oszczędności na paliwie, to nic nie oszczędzi, bo naprawy: zwłaszcza turbo i pompowtryski dadzą o sobie znać i strzelą posiadaczowi po kieszeni
    :minetka:

    A w 1.8 T nie ma turbiny i nie może ona się zepsuć ? Naprawy Naprawy co ty chcesz tam naprawiać jak te silniki jak są właściwie użytkowane mogą przejechać 600 tyś km ? Tam gdzie benzyniak będzie u kresu wytrzymałości to w 1.9 TDI będzie najwyżej turbina do regeneracji ... W 1.9TDI 110 KM nie ma pompo-wytrysków ... A w wersji 130 są one bardzo trwałe i znoszą jakoś nawet polskie paliwo.
    • 0

    #9
    SanchoPancho

    SanchoPancho

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2695 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: nic

    1,9 tdi to najlepsza jednostka dieslowska jaka kiedykolwiek powstała. Mała awaryjność i wysoka kultura pracy to tylko niektóre cechy. Moje dwa głosy padły właśnie na te motory.
    Jeżeli będzie brakować mocy prostymi ruchami można zwiększyć o 30-50 km.




    Wysoka kultura pracy zwłaszcza zimowym porankiem, naprawdę powala. Możesz budzić sąsiadów :rolleyes:. Jedno, co trzeba przyznać tym tdi, to, że znoszą chiptuning, bo nowsze diesle są tak obciążone, że po chipie idą na szrot po 50 tyś. km, wiem z autopsji... 2.2d4d

    Edytowany przez Bugg's, 27 czerwiec 2011 - 10:45 .

    • 0

    #10
    ElDario

    ElDario

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 716 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Daleko hen
    • Staż [mies.]: 16

    Wysoka kultura pracy zwłaszcza zimowym porankiem, naprawdę powala. Możesz budzić sąsiadów :rolleyes:.

    Zależy o której wersji TDI mówimy, czy na pompowtryskach czy na pompie bo między nimi jest spora różnica.
    • 0

    #11
    stopro.

    stopro.

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1378 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lubelskie
    • Staż [mies.]: 12
    Panowie nie rozpisywać się tak. Wyrażamy swoje zdanie w ankiecie i ewentualnie tutaj małe potwierdzenie. Wiem dużo o tych wszystkich silnikach i nie chcę teraz kupić A6 i ta ankieta ma inny cel. Kiedyś zdradzę.
    Przypominam tylko, że głosujemy to na co nas stać i to co na prawdę byśmy kupili a nie to co się nam marzy. Stać mnie na 1.9 TDI 110km to na ten głosuje, a nie na 3.0 benzyna bo podobno jest dobry.

    Edytowany przez stopro., 27 czerwiec 2011 - 16:43 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko