Skocz do zawartości

Zdjęcie

Antidral a nadmierne pocenie.

- - - - - antidral nadmierne pocenie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Juhasso

Juhasso

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPip
  • 1914 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx
    Witam.

    Ciekawią mnie wasze recezje na temat tego środka, jak i również same efekty jego stosowania, mam osobistą prośbe czy moglby mi przyblizyc ktoś informacje zasięgniete z nabytego przez stosowanie doświadczenia tego środku?

    Nieukrywam iż sam chciałem po niego sięgnąć.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    crilan

    crilan

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 251 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 28
    Ja go cały czas używam,starsznie pociłem się pod pachami,wiadomo,nie chce zeby nieprzyjemne sytuacje mi sie przytrafiały,np podniose rękę a tu plama 30/30 cm ;/ bo tak było,popytałem sie pochodziłem po forach i ludzie pisali cały czas o antidralu,powiem szczerze że nie wierzyłem że cos moze przynieść efekty,ze pocenie sie zniknie,ale tak się stało,używam go cały czas,na początku bardzo szczypie ale ogólnie jest ok człowiek sie chociaż nie poci,mozna go używać do rąk,nóg,polecam ten środek
    • 0

    #3
    Juhasso

    Juhasso

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1914 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx
    Lek ten jest ogólnodostępny bez recepty ? jak się go stosuje ? pewnei raczej na noc ? czy podczas samego jego stosowania można używać innych antyperspirantów na dzień? a na noc Antidral ?
    • 0

    #4
    crilan

    crilan

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 251 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 28
    tak jest ogólnodostępny w aptece bez recepty,kosztuje chyba 13 zł,stosuje się go na noc,można używac inne antyperspiranty w czasie jego stosowania

    Masz tutaj link do babskiego forum,tam są same specjalistyki dowiesz się o antidralu wszystkiego hehe jak stosowac co robic itd ..

    http://www.wizaz.pl/...ead.php?t=66441

    Edytowany przez crilan, 10 sierpień 2006 - 10:05 .

    • 0

    #5
    Valmont

    Valmont

      LEGIO PATRIA NOSTRA

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2571 postów
  • Wiek: 54
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wojny
    • Staż [mies.]: 6lat
    Juhas ja kupile antidrala za tydz temu strasznie pocilem sie pod pachami doslownie nakladam koszulke 3 mina tu mokra plama po antidralu ani kropelki swietny jest....kosztuje z 13zl w aptece bez recepty
    • 0

    #6
    Juhasso

    Juhasso

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1914 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx
    Przetestowałem posmarowałem się na noc fakt, że piekło i mam chrostki i boli mnie pod pachami bo goliłem wczesniej ale efekt nieziemski bo zero potu.

    Moge normalnie myć te pachy i smarowac zapachowymi antyperspirantami i bedzie ok w ciągu dnia ?
    • 0

    #7
    Valmont

    Valmont

      LEGIO PATRIA NOSTRA

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2571 postów
  • Wiek: 54
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wojny
    • Staż [mies.]: 6lat
    tak mozesz normalnie myc i stostowac antyperspirant.....

    i nie smaruj na podrazniana skóre czyli np. po goleniu
    • 0

    #8
    Juhasso

    Juhasso

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1914 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx
    Valmont Ty jak stosowales ?
    • 0

    #9
    Valmont

    Valmont

      LEGIO PATRIA NOSTRA

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2571 postów
  • Wiek: 54
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wojny
    • Staż [mies.]: 6lat
    ja waliłem na noc i mnie srednio swedzialo (nie walilem bezposrednio po goleniu pach) i ja uzywam z 4x w tyg na noc chociaz tyle raczej nie powinno sie barc jednak ja niezaobserowalaem u siebie jakis zmian skórnych wiec uzywam z 4 x w tyg. oczywiscie z rana jakis prysznic antyperspirant itp itd jak najbardziej wskazane nie koliduje to z antidralem i efekt "nie pocenia" jest nadal...

    mzoesz go uzywac smialo na inne czesci ciala jezeli chodzi o mnie ja uzywam tez czasem na rece (zyje w duzym stresie) i rece takze sie poca..
    • 0

    #10
    jamez

    jamez

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 213 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Ja nie polecam stosowania zapachowych antyperspirantow do antidrala. W moim przypadku gdy stosuje sam antidral to wogle sie nie poce.A jak posmaruje rano pachy zapachowym antyperspirantem to pozniej sie poce, tak jakby antyperspirant wychodzil ze skory.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko