Skocz do zawartości

Zdjęcie

Animal pak i animal cuts

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
91polak91

91polak91

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    czesc !
    za wszelka cene chcem pozbyc sie zbednego tluszczu mam 176 cm i waze 75 kg.
    bralem HMB Olimp pomoglo troche ale nie widze zadowalajacych mnie efektow. aktualnie mam Animal pak i czy moge polaczyc to z animal cuts? nie chce spalic tak tluszczu zeby poprostu sobie odszedl tylko chcial bym aby ladnie wszed w miesnie co o tym sadzicie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła
    Animal Pak to witaminy a Animal Cuts to spalacz-przeciwwskazań nie ma żadnych.
    Jedynie co to proponuje ci najpierw poczytać o suplach a potem je kupować.

    Tłuszcz wchodzi w mięśnie-brawo-Nobla powinni ci za to dać %)
    • 0

    #3
    kamiltambo

    kamiltambo

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 452 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ZLO
    • Staż [mies.]: b.d.
    Nie wejdzie Ci w mięśnie, tak się nie da. Dieta redukcyjna, ćwiczenia, aero, po jakimś czasie TSE
    • 0

    #4
    sztandi

    sztandi

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2186 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 60+
    Staż 3 miesiące ? HMB ? Animale ? Coś niecierpliwy jesteś... Ale to nie moja sprawa.

    Co to tematu - to witaminki + spalacz, więc wg mnie można połączyć.

    Co do tłuszczu wchodzącego w mięśnie %) Takie rzeczy tylko w erze...

    Edytowany przez sztandi, 06 luty 2010 - 18:15 .

    • 0

    #5
    91polak91

    91polak91

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 22 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    hehe spoko a ataz to 3 lata tylko nie wiem jak zmienic ;p
    chodzi o to ze mam dosyc dobry zapal do cwiczenia a jak biore animal pak to mam takiego kopa na silowni ze nie wiem za co sie brac ;p a chcial bym zgupic zbedny tluszcz wiec jakie supl sa dobre ? chcial bym cos na przyspieszenie przyrostu miesni uzezbic ... macie jakies pomysly?
    • 0

    #6
    Mainevant

    Mainevant

      Team KFD

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 26420 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piła

    hehe spoko a ataz to 3 lata tylko nie wiem jak zmienic ;p
    chodzi o to ze mam dosyc dobry zapal do cwiczenia a jak biore animal pak to mam takiego kopa na silowni ze nie wiem za co sie brac ;p a chcial bym zgupic zbedny tluszcz wiec jakie supl sa dobre ? chcial bym cos na przyspieszenie przyrostu miesni uzezbic ... macie jakies pomysly?


    Prawidłowo zbilansowany jadłospis+aeroby(bieganie,pływanie,jazda na rowerze itp.)+siłownia.
    Te suplementy co masz w zupełności starczą-teraz tylko ćwiczyć i nie odpuszczać diety i aerobów.
    • 0

    #7
    kalin89

    kalin89

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 646 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 34

    hehe spoko a ataz to 3 lata tylko nie wiem jak zmienic ;p
    chodzi o to ze mam dosyc dobry zapal do cwiczenia a jak biore animal pak to mam takiego kopa na silowni ze nie wiem za co sie brac ;p a chcial bym zgupic zbedny tluszcz wiec jakie supl sa dobre ? chcial bym cos na przyspieszenie przyrostu miesni uzezbic ... macie jakies pomysly?

    jak nie wiesz jak zmienić to wpisz miesiącami to bedzię 36:D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko