Skocz do zawartości

Zdjęcie

Aerobik czy siłownia?

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Kamil-Nowakowski

Kamil-Nowakowski

    HI TEC NUTRITION

  • Partner KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11988 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo
    Aerobik, czy siłownia? Oto jest pytanie





    Niewiele dziewczyn jest w stanie poświęcić więcej niż 2 godziny w tygodniu na ćwiczenia. Najczęściej wybierają zajęcia aerobiku w pobliskim klubie fitness. Lepiej 2 godziny, niż wcale... Ale nie oczekujmy zabójczych efektów i olśniewjących zmian w wyglądzie !
    Niewątpliwie aerobik to bardzo przyjemna forma aktywnego spędzania czasu w towarzystwie koleżanek, które tak samo mocno wierzą w czarodziejską moc każdego kolejnego ćwiczenia, prezentowanego przez ich guru ? zgrabną instruktorkę.
    Rzecz jasna, że zajęcia na sali fitness działają prozdrowotnie, ale trening 2 razy w tygodniu , a do tego odżywianie się sposobem fast food'owym;) naprawdę nie będzie miało żadnego wpływu na sylwetkę !! Jednak nawet te 2 razy w przeciągu 7 dni może okazać się owocne, jeśli damy z siebie 100% podczas zajęć, zweryfikujemy dietkę i wspomożemy się odpowiednimi suplementami, jak CARN 1000 (l-karnityna w kapsułkach), THERM ENERGY POWER (rewelacyjny spalacz tłuszczu, który wyzwala dodatkową energię podczas wysiłku), które sama wypróbowałam i się nie zawiodłam )
    Zam mnóstwo kobiet ćwiczących tak latami. Patrząc na nie, mam wątpliwości, czy w ogóle robią coś poza biernym siedzeniem przed kompem w pracy, po pracy za kółkiem i ewentualnie przytarganiem zakupów z marketu do bagażnika samochodu ) To nie moja złośliwość, ale proza realiów. Na brak efektów mimo systematycznego aerobiku składa się parę czynników. Pomijając złą dietę, ta systematyczność też czasem pozostawia nieco do życzenia : imieniny babci- nie można sprawić babci przykrości, nadgodziny w pracy- trzeba nadrobić zaległości po urlopie itd. Ponadto zły dobór zajęć-inne zajęcia powinna wybrać osoba chcąc stracić tłuszczyk, a inna chcąc wzmocnić brzuch czy ramiona. Zła technika wykonywania ćwiczeń, no i fakt trenowania tylko 2 razy w tygodniu.
    Ponadto każdy organizm inaczej reaguje na trening i zapewne są kobietki, którym zarysowują się mięśnie i tracą tkankę tłuszczową odwiedzając klub fitness zaledwie 2 razy w tygodniu. Na pocieszenie: takich cudownych ?wybryków natury? jest znikomy procent. Większość z nas łatwo gromadzi tłuszczyk i trudno go gubi. Ale...zle nie jest, bo wiemy , jak sobie z tym radzić. A chcieć to podobno móc ! Wystarczy trochę silnej woli i dyscypliny, a przeniesiemy całe góry!
    Nie chcę nikogo zniechęcać do ćwiczeń aerobikowych, bo wiem ,że wiele z nas ubóstwia ćwiczyć do muzyki, w grupie z koleżankami i dotrzymywać kroku swojej ulubionej instruktorce. Zwróćcie jednak uwagę na to, by wybrać zajęcia z obciążeniem, bo to właśnie one najskuteczniej modelują ciało. Gumy, hantle, sztangi to naprawdę cudowne wynalazki- znajdziesz je na zajęciach typu SHAPE, TBC, POWER PUMP, MAGIC BAR. Warto przeplatać tą formę aerobiku z formami typowo wytrzymałościowymi: FATBURNING, STEP, DANCE itd.

    Siłownia jest tak niedoceniana przez nas ? płeć piękną!

    Gorąco zachęcam jednak na siłownię, gdzie sama spędzam trochę czasu. Osobiście przekonałam się, jak rewelacyjnie modeluje ona ciało (choć musiałam polubić ból, pokochać pot i pielęgnować w sobie cierpliwość i motywację).
    Jeden właściwy trening może wpłynąć na wszystkie tkanki! Mięśniową, tłuszczową i kostną (trening oporowy przeciwdziała osteoporozie, a nawet my młode kobietki powinniśmy o tym myśleć).Ponadto zawsze możesz ustawić sobie trening pod kątem konkretnej partii mięśniowej, która dla ciebie jest najistotniejsza. Na siłowni ćwiczymy z pełna koncentracją i świadomie ? nie ma tu miejsca na bezmyślne powtarzanie po kimś ćwiczeń. Wiemy, na którą część ciała wpływa dane ćwiczenie. A jeśli nie wiemy, to pytajmy instruktora !! Pytajmy o wszystko, bo zyskując wiedzę, mamy pewność, że każde ćwiczenie jest celowe i sensowne. Nie w tym rzecz, by się tylko zmęczyć, ale zrealizować zadanie - wykonać konkretną pracę. Możesz skoncentrować się przez dłuższy czas tylko na pośladkach lub tylko na ramionach czy brzuszku. Efekt będzie!!
    Jeśli wybierasz siłownię, nie zapominaj, by każdy trening łączył ćwiczenia oporowe z wtrzymałościowymi. Czyli wpierw pobaw się hantelkami, sztanga i na maszynach, po czym zaprzyjaznij się na pół godzinki z bieżnią bądz stepperem.
    Inne zalety siłowni...

    Fakt, że to Ty masz pełną kontrolę nad całym przebiegiem treningu. Nie tracisz czasu na nieskuteczne, nielubiane ćwiczenia, ale wybierasz te najefektywniejsze. Cóż, może nie zawsze te najskuteczniejsze należą do najbardziej lubianych. Ale ... czegóż się nie robi, by być ...? A jak nie masz zielonego pojęcia co i jak wykonywać, skontaktuj się z nami , a na pewno podsuniemy Ci pomysł na program treningowy, zaproponujemy najlepsze dla Ciebie suplementy, które sprawią, że jeszcze szybciej osiągniesz swój cel.
    Rozmowa nami na pewno doda Ci PAŁERA , jeśli brakuje Ci motywacji i zawsze znajdujesz logiczne wyjaśnienie dla swego lenistwa i deficytu dobrej woli.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:







    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko