Skocz do zawartości

Zdjęcie

Activelab Cross Training - bjj i stójka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
ongi

ongi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Cześć, kupiłem właśnie dzisiaj ten suplement (400g), nie mogę nic niestety w internecie znaleźć na ten temat, jak już to jest tylko jeden temat i w sumie dużo mi tu nie daje. 
Więc tak trenuję 3 razy w tygodniu brazylijskie jiu jitsu, 3 razy stójka (różnie czasem boks, czasem kickboxing i czasem tajski, różnie, po prostu 3 razy stójka) do tego staram się 2 razy czasem może 3 razy w tygodniu chodzić na basen. Mój wiek to 19 lat, waga 85-88kg, wzrost 178cm. Siłowni nie robię. 
W domu mam jeszcze kreatynę Vitalmaxa i BCAA Activelaba XTRA. Diety konkretnej nie mam, po prostu staram się jeść zdrowo i w normalnych odstępach czasowych, ok. 3godzin. 
Moje pytanie jest następujące, jak mogę połączyć te suplementy, aby efekt był jak najlepszy. 

Pozdrawiam, Piotrek. Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
ongi

ongi

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów

Ktoś ma jakiś pomysł? :)


  • 0

#3
brakloginu

brakloginu

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:jakies tam
    • Staż [mies.]: 50+ SW

    Przy SW ( sporty walk ) warto wskoczyć na stałą suplementacje kreatyną czyli 5 gr codziennie dawaj ją przed treningiem

    a w DNT daj te 5 gr dowolnie np do śniadania ale nie na czczo

     

    Activlab daj tylko przed treningami + 5 gr tej kreatyny

    skład Activlab

    w sumie można to potraktować jako przedtreningówke ale ja bym go sobie nie kupił :)

    Skład w porcji (10g):
    • L-leucyna 3000 mg
    • L-izoleucyna 1500 mg
    • L-walina 1500 mg
    • Beta-Alanina 2000 mg
    • L-Arginina 1000 mg

     

    BCAA Activelaba XTRA masz słabe jakościowo ale skoro je kupiłeś to dawaj 10-15 gr  popijaj je  w trakcie treningu albo odłóż na półke i bierz jak Ci się skończy ten Cross bo tam tez jest bcaa :)

     

    Pamiętaj aby w posiłu przedtreningowym i potreningowym wyeliminwoać tłuszcze ,dajesz chude mięso + ryż/makaron itd + np warzywa

    posiłek przedtreningowy daj 60-90 min przed wzięciem przedtreningówki a ja daj 20-30 min przed treningiem

     

    Po treningu daj np banana ,wafle ryżowe + miód/dżem itd a za 30 minut zjedz posiłek potreningowy

     

    Pozdrawiam

    Zrobiłem EDIT bo sprawdziłem dopiero teraz skład tego twojego supla bo nie dopisałeś ,że to bcaa + dodatki :)


    Edytowany przez brakloginu, 10 lipiec 2015 - 12:03 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko