Skocz do zawartości

Zdjęcie

5x5 Bill Star. Ocena i pytanie

- - - - - 5x5 bill star siła trening

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ganador

Ganador

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPip
  • 121 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sieradz
    • Staż [mies.]: ~2008

    Witam wszystkich :-)

    Postanowiłem trochę zamieszać w moim planie treningowym, tym razem chciałbym zmierzyć się z znanym i zbierającym dobre opinie treningiem 5x5 Bill Star.
    Plan jaki jest każdy widzi:

    PON
    Przysiad (KLASYCZNY, PEŁNY SZTANGA Z TYŁU) 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
    Wyciskanie leżąc, pozioma 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
    Wiosłowanie oburącz 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%

    Dodatkl cz.1 - 3-5 serii uginania ramion lub innego ćwiczenia na bicepsa LUB podciąganie podchwytem 3-4 serie x 5-10 POWT z obciążeniem

    Dodatki cz. 2 - skłony tułowia z obciążeniem x 2, kolana do klatki w zwisie x 3 - po 15-25 powt.

    SR
    Przysiad (KLASYCZNY, PEŁNY SZTANGA Z TYŁU) 4 x 5 - 60%, 70%, 80%, 80%
    Wyciskanie leżąc głową w górę lub żołnierskie stojąc 4 x 5 - 70%, 80%, 90%, 100%
    Martwy Ciąg klasyczny 4 x 5 - 70%, 80%, 90%, 100%


    Dodatki - podciąganie na drążku (np. podchwytem), pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach

    PT
    Przysiad (KLASYCZNY, PEŁNY SZTANGA Z TYŁU) 4 x 5, 1 x 3, 1 x 8 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% (TO ZNACZY: 4 SERIE PO 5 POWTÓRZEŃ NA ODPOWIEDNIO: 60, 70, 80, 90 %, NASTĘPNIE JEDNA SERIA 3 POWTÓRZENIA NA 102,5%, następnie jedna seria na 8 powtórzeń na 80 %).
    Wyciskanie leżąc, pozioma 4 x 5, 1 x 3, 1 x 8 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% (ANALOGICZNIE JAK PRZYSIADY!)
    Wiosłowanie oburącz 4 x 5, 1 x 3, 1 x 8 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% (ANALOGICZNIE JAK PRZYSIADY!)


    Dodatki - Wspięcia na łydki na stojąco ze sztangą - 20-40 powt w trzech seriach

     

     

    INFORMACJE ZACZERPNIETE Z INNEJ STR:


    Wyciskanie na stojąco - to bardzo ważny dodatek, to ćwiczenie stymuluje rozwój niemal całego ciała - jest na pewno jednym z najbardziej uniwersalnych, dobre dopełnienie planu w którym wyciskanie odgrywa tak ważną rolę. W wersji z olimpijskimi ćwiczeniami polecam zamienić na push press. WTEDY wykonujemy je jako pierwsze w kolejności, NP. w środę:

     

    SR
    Push press (wyciskopodrzut) 3-6 serii x 3-6 powt. 70%, 80%, 80%
    Przysiad (KLASYCZNY, PEŁNY SZTANGA Z TYŁU) 4 x 5 - 60%, 70%, 80%, 80%
    Wyciskanie leżąc głową w górę lub żołnierskie stojąc 4 x 5 - 70%, 80%, 90%, 100%
    Martwy Ciąg klasyczny/sumo 4 x 5 - 70%, 80%, 90%, 100%
    Dodatki - podciąganie na drążku, pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach

     

     

     

    Plan zaczerpniety z systemow treningowych KFD oraz strony body-factor

     

    Pytania dotyczą tego co zaznaczyłem na czerwono, mianowicie:
    1. Dodatki wykonywać po wszystkim, tak? (Tak ja to rozumiem, chce się jednak upewnić)
    2. Ta kłopotliwa środa, "Wyciskanie leżąc głową w górę lub żołnierskie stojąc" stosować te ćwiczenia zamiennie? W jednym tygodniu wyciskanie, a w drugim żołnierskie?


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    -Adrian

    -Adrian

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8310 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pleszew
    • Staż [mies.]: 83
    1. Po wszystkim.
    2. Daj żołnierza tylko.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko