Skocz do zawartości

Zdjęcie

5 błędnych mitów o Kreatynie

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
Kamil-Nowakowski

Kamil-Nowakowski

    HI TEC NUTRITION

  • Partner KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11986 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo
    5 błędnych mitów o kreatynie


    Creatin jest najbardziej popularna odzywka na świecie. Mimo bardzo dużo rożnych badan naukowych krążą przeróżne nie prawdziwe mity o odzywce nr1 jeżeli chodzi o wzrost masy mięśniowej przedstawiamy 5 najpopularniejszych mitów:

    1.Specialne Creatin-Formen sa zawsze lepsze
    Jak spojrzymy na niektóre reklamy naszej konkurencji, można odnieś wrażenie ze normalny creatine-monohydrat nie jest skuteczny. Prawda jest jednak inna, dla większości sportowców creatine-monohydrat jest tak samo skuteczne jak dużo droższe mieszanki creatynowe. Tylko nieliczna grupa, która nie przyswaja creatine-monohydrat, czyli 10%-20%, będą bardziej zadowoleni i uzyskają większe efekty niż po monohydracie. Szczególnie efektywna jest kombinacja Creatine-Monohydrate z Alpha-Ketoglutarat ,na ta mieszankę zareaguje każdy organizm.

    2.Faza nasycania jest niezbędna
    Do dzisiaj opisuje sie na etykietkach sposób spożycia creatyn z faza nasycania, gdzie przez pierwsze dni zaleca sie stosowanie od 20g-30g creatyny. Ta metoda jest nie skuteczna, ponieważ większość tej przyjętej creatyny nie będzie wykorzystana przez organizm, nadmiar creatyny zostanie przetworzona na creatinin i wydalona przez mocz, to obciąża nie tylko nasz budżet, ale również nerki. Hi Tec zaleca stosowanie dziennie 3-6 g Creatin, aw dni treningowe przed i po treningu (podzielić na 2 porcje) w dni nie treningowe bezpośrednio o przebudzeniu.

    3.Creatin nie może być stosowana przez dłuższy czas
    Przy wyżej wymienionym stosowaniu, 3-6 g Creatin dziennie, można stosować creatyne przez dłuższy okres bez żadnych skutków ubocznych. Stare zalecania stosowania creatyny przez 4-8 tygodni z faza nasycania a następnie 4 tygodniową przerwą, jest już przestarzałe. Regularnie przez dłuższy okres stosowanie kreatyny w nie wielkiej ilości, nie dają tak szybkiego efektu ale sa długotrwałe i nie odnosi się spadków po takim cyklu.

    4. Creatin musi być stosowana z dużą ilością Dextrozy
    Dużo sportowców stosuje creatyne z dużą ilością Dextrozy. Dextroza/ wysokoglikogemiczne węglowodany zwiększają efektywność i przyswajanie kreatyny, jednak w dużych ilością po prostu powodują ze stajemy się grubi. Dlatego tez bardziej rozsądnie jest stosowanie kreatyny z szybkim balikiem ( Whey Fusion/ Anabolik Protein) i Ergogenics jakD-Pinitol, BCAA ( MEGA BCAA/AMINO ANABOL/ AMINO ANABOL PQ) , 4-Hydroxy-Isoleucine. Przy zastosowaniu szybkich białek i Ergogenics nie jest potrzeba stosowania takich dużych ilości węglowodanów, aby uzyskać te same efekty przy bardzo dużych ilościach Dextrozy.

    5.Creatin nie działa z kofeina
    Największa plotka i nie prawda jest ze przy stosowaniu kreatyny nie wolno stosować kofeiny. Zgadza sie ze kofeina odwadnia organizm, dlatego tez przeciw działa creatynie, lecz te działanie kofeiny jest krótkotrwałe i przy pici minimum 3l wody dziennie nie ma żadnego wpływu na działanie creatyny.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:







    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko