Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
panana

panana

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 131 postów
Cześć. Biorę Letrox 50. Jestem 14 lat po operacji tarczycy. Miałam guzki łagodne. Zrobilo sie ich kilka i nie znikały od leków. Dzisiaj bo tych tabletkach bardzo sie przegrzewam. Nie moge pracować. Mam 41 lat i pracuje jako ksiegowa. soedze w biurze i każdy mysli, ze mam już menopauze, bo mój organizm jest ciagle taki przegrzany. Co mam robić, zmienic leki, nie brać? Poradzcie prosze!
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kocur99

kocur99

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 164 postów
Gorąc, przegrzewanie sie to objawy problemów z tarczyca nie da sie tego uniknąć. Ja na twoim miejscu poszedłbym zrobic USG tarczycy, jesli wcześniej nie miałam z przegrzewaniem sie problemów, może znów masz guza na tarczycy. Jeśli miałaś az 14 lat temu operacje i nic ciebie nie bolało, to moze po tylu latach odnowil się problem guza. Niekoniecznie złosliwego..ale może sie pojawilo coś. Warto sprawdzić!
  • 0

#3
blaszanezegarki

blaszanezegarki

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
To naturalne przy leczeniu się na tarczycę, ja też przegrzewam się. to len lek podwyższa ci temperature. Może Twoj lekarz powinien ci zmienić leki, jesli źle sie po tym czujesz. A jesli tylko jest przegrzewanie się, to może nie ma powodow do zmartwień ;-)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko