Skocz do zawartości

Zdjęcie

Łąkotka , problem z kolanem a suplementacja

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pendecha

pendecha

    KFD Basic

  • KFD pro
  • PipPip
  • 144 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 23
    Witam,
    Dwa dni temu poczułem olbrzymi ból w kolanie. Dzisiaj wizyta prywatna u ortopedy i niestety diagnoza ze kolano do operacji. Narazie przepisał mi leki przeciw bólowe , ściągnął płyn z kolana.
    Moich dwóch przyjaciół miało podobny problem i obyło sie bez operacji.
    Czy stosowanie suplementacji moze cos poprawić ( oczywiście nie naprawić łąkotki )
    Czy zażywanie Colagenu + co jeszcze lub co polecacie moze "poprawić sytuacje w czasie " wiadomo ze potrzeba tygodni ...
    Jednym słowem chwytam sie wszystkiego bo napiexxx kolano.
    Kiedyś stosowalem Animal flex na stawy jednak było to dawno.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Witaj

     

    Przy tak poważnym problemie niestety nie.

    Zdaj sie na lekarza,ale skonsultuj z innym.


    • 0

    #3
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Ale dokładnie jaką diagnozę Ci postawił?


    • 0

    #4
    pendecha

    pendecha

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 23
    Łąkotki: uszkodzenie trzonu łąkotki przyśrodkowej, boczna bez cech uszkodzenia.

    @Massive wiem wiem , pytanie było na zasadzie tonący brzytwy się chwyta. Musze udać się do drugiego speca i moze jak juz operacja to na NFZ , a lekarz, który mnie diagnozował jest od urazów kończyn dolnych i wcześniej zajmował sie piłkarzami znanej drużyny z ekstraklasy.
    • 0

    #5
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Tutaj suple nie pomogą. Operacja raczej jest standardem przy takich schorzeniu. Ale oczywiście warto skonsultować to z innym lekarzem.


    • 0

    #6
    pendecha

    pendecha

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPip
    • 144 postów
  • Wiek: 46
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 23

    Dobra, odwiedziłem swojego lekarza ortopedę (z NFZ) do którego chodzę od dawna. Jego diagnoza: stan zapalny, odnowiona stara kontuzja i albo zastrzyk Diprophos albo operacja ale na razie nie widzi sensu operacji więc steryd.

     

    Tutaj pytanko

     

    Muszę i chcę na stałe włączyć suplementację na stawy m.in. z racji wieku.

     

    Kupione:

    Colagen KFD

    MSM KFD, wiem że w colegenie jest zawarty MSM ale jakoś tak wyszło że kupiłem osobno puchę. Spokojnie stosować ale o innej porze?

     

    Zastanawiam się również nad kupnem

    Animal Flex

    lub

    Dedicated joint

     

    Jeśli tak to co polecacie i jak dawkować razem czy o różnych porach dniach.


    • 0

    #7
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Nie łączyłbym tych produktów.

    Masz suple od KFD i zrób sobie cykl tylko na nich. Ewentualnie po kilku-kilkunastu tygodniach zmienisz na inne.

     

    Collagen możesz brać np. rano, a MSM wieczorem np. z wit. C.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko