Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ćwiczenia naprawcze/aktywacyjne

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Bydlur

Bydlur

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 756 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Cześć

    Od dłuższego czasu mam problem z lewą łopatką. Problem polega na tym, że nie mogę utrzymać jej spiętej i przez to cała lewa strona ucieka mi przy wszystkich wyciskaniach, podciąganiach itd. Załamuje się przez to ruch, bo jego tor jest niesymetryczny. Ponadto zaczyna boleć bark, zwłaszcza przy OHP. 

     

    Jakie ćwiczenia najlepiej robić żeby to poprawić, jak często i kiedy (w ramach rozgrzewki, w środku, na końcu treningu)? Facepullsy jak dotąd za wiele nie dają. Dodam, że kiedyś nie miałem takiego problemu mimo, że dźwigałem więcej. Pojawił się dopiero parę miesięcy temu.


    • 0

    #2
    WillowHMX

    WillowHMX

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 417 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Facepulle zaczynasz od retrakcji i depresji, czy od razu ciągniesz?

    Klasycznymi ćwiczeniami na dół czworobocznego i równoległoboczny są trap 3 raise i T-raise.


    • 0

    #3
    Bydlur

    Bydlur

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 756 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Tak, najpierw wyraźnie zaznaczona retrakcja depresja, a dopiero potem przyciągam. Wypróbuję dzisiaj te 2 ćwiczenia przed wyciskaniem.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko